Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: probleme la 3000 de ture....
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
cauni
Azi mi-am dat seama ce se intampla, dupa ce am dat vina pe infundatul carburatorului....la 3000 de ture, merge in socuri si accelerarea nu are nici un efect....daca las sa scada turatia (sub 2500) , merge normal , fara nici o problema dar cand ajunge la 3000 , istoria se repeta.....unde ar putea fi problema ? ptr ca ma bate gandul ca ar putea fi de la aprindere....sau ar putea fi si din alte cauze ? va rog , ajutati-ma smile.gif.....
Bulldog
La mine a fost conducta de tur infundata la plecarea din rezervor. S-a rezolvat prin suflare de aer pe conducte.
cauni
cand spui ca la tine a fost infundata conducta de tur , spui ca ai avut aceleasi simptome ? merge fara probleme in toata plaja de turatii , cand ajunge la 3000 , merge in socuri....pompa de benzina baga benzina la greu , o schimbasem intr-un timp cu una din aceea cu clapeta , cea originala fiind de aceea incapsulata si pot sa spun ca aceasta din urma e mai viguroasa ca cea cu clapeta......dar nu e greu, se poate sufla niste aer pe conducte....dar, altceva , alte posibile cauze ?
CGDBZ
O cauza poate fi nivelul mic de benzina in camera carburatorului .
cauni
sa inteleg: nivelul fiind prea mic, nivelul benzinei in carburator scade pana acolo incat nu mai alimenteaza .....asta presupune ca consumul este mai mare decat debitul furnizat de pompa de benzina la 3000 de ture ?....daca ma intelegi ce vreau sa spun smile.gif....
CGDBZ
Nu stiu sa-ti explic exact tehnic , stiu doar ca a lui taicamiu (Dacia 1300 1980, motor bun) cand ajungeam pe la 95 km/h (nu am turometru) incepea sa mearga in basturi , daca mai acceleram nu se mai ducea de loc si intrerupea rau de tot . Am mai marit nivelul (era mic fata de normal , parca 7 mm normalul, nu mai tin minte exact ) si apoi mergea frumos , chiar si cu 120 km/h si mai aveam pedala . Nu spun ca asta ar fi cauza la a ta dar poti verifica foarte usor nivelul .
Tiberiu-Andrei
QUOTE(cauni @ 13 Sep 2009, 10:01)
sa inteleg: nivelul fiind prea mic, nivelul benzinei in carburator scade pana acolo incat nu mai alimenteaza .....asta presupune ca consumul este mai mare decat debitul furnizat de  pompa de benzina la 3000 de ture ?....daca ma intelegi ce vreau sa spun smile.gif....
*




Nu este mai mare consumul decat debitul furnizat de pompa.Daca aveai dublucorp mai ziceai ca nu face fata pompa.
Nivelul benzinei in carburator e dat de cuiul pontou,mai precis de reglajul acestuia.
Cu un nivel prea mare nu apar probleme de alimentare doar ca consuma mai mult,cu nivel mic in CNC apar probleme de alimentare.I-a prin eliminare toate cauzele posibile.
Deasemeni foloseste functia SEARCH ca astfel de probleme au fost dezbatute zi si noapte.
cauni
crezi ca nu am cautat? crezi ca daca as fi gasit , as mai fi deschis un topic pe aceeasi problema ? se pare ca da...ma rog ...... ei bine , nu am gasit , asta ca sa fi tu linistit in privinta asta....asa ca.....

stiu si eu de ce e dat nivelul in carburator, asta nu ma ajuta cu nimic...din pacate....am sa maresc insa nivelul si am sa postez daca se remediaza asa sau nu..mercy pana acum celor care au raspuns pana acu...multumesc frumos smile.gif

reglat nivelul in carburator.....merge..........
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.