Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Sporturi "exotice"
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Cafenea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
Mache
Sunt curios daca va mai plac si alte sporturi, in afara de fotbal.

Eu ma uit la meciurile de rugby din Turneul celor 6 natiuni, precum si la cele ale echipei nationale, atunci cand sunt televizate.

La Eurosport urmaresc turneele de snooker.
Pe TVR2 am mai urmarit ceva baschet. Dar sa ma trezesc in fiecare sambata dimineata pe la 3 ca sa vad un meci din campionatul american, nu pra imi vine. Din pacate, postul TV care dadea fotbal american si meciuri de baschet din NBA, a renuntat la acest bun obicei.

Aveti si alte preferinte?
burliu
ciclism, rugby
fane
Fotbal in sala
Ov
mud fighting tongue.gif
Valentine
QUOTE(Ov @ 21 Mar 2005, 15:41)
mud fighting tongue.gif
*


Si mie, dar doar la feminin tongue.gif laugh.gif
Ant
Baschet, curling ( smile.gif) sa vezi ce iese din cuvantul asta - sad.gif care a schimbat cenzuratul) , pescuit ( da si asta e sport ) , snooker ... nu neaparat in ordinea asta
Ov
QUOTE(Valentine @ 21 Mar 2005, 14:42)
Si mie, dar doar la feminin tongue.gif laugh.gif
*



pai nici nu cred ca exista si masculin huh.gif
Mache
@Ant
Vezi ca incep, daca am retinut corect, Campionatele mondiale de curling. Le vor difuza cei de la Eurosport.
Anto
In afara de fotbal si Formula 1:
rugby, tenis, snooker
Slider
Rugby!
AVT
coniac-canoe, sticlism, halbere... 017.gif

am glumit. serios... snooker, ciclism, atletism
asarban
Table, jocul mintii si indemanarii..nimeni nimeni?
costi
ba da : jj
are cutia de table sub statuia lu' Mihai Viteazu' la Meriott
litza
Pe vremuri practicam: Unreal, Tactical Ops. Se pune? smile.gif
Mache
Cred ca da. Dar vezi ca excesul de forta se penalizeaza! 10412898.gif
paulp
F1, box, WRC, patinaj artistic, golf, snooker. In ordinea asta smile.gif
Radduu
Culturism, box, tenis
Lolek
baschet, snooker, sumo. in ordinea asta.
Ake