Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: intrerupe cand calc foarte usor acceleratia
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
tatuci
Salut!

De aproximativ o saptamana am observat o mica problema si anume atunci cand calc pedala de acceleratie foarte usor (in primii 1-2 centimetrii de cursa ai pedalei) motorul devine foarte zgomotos de zici ca estea abia pornit iarna la -10 grade.

Avand in vedere intreruperile tind sa cred ca este de la aprindere dar nu imi pot da seama de unde pentru ca daca apas pedala de acceleratie mai mult de 1-2 cm totul merge ok, la fel si la ralanti.

Platina are piciorul de textolit cam in limita bunului simt dar este cam la capat de drum , aici sa fie problema?
deceneu32
Scuze,dar nu prea am inteles.Motorul devine zgomotos daca apesi acceleratia foarte putin?
krapcarasu
gaurele de progresiune infundate
tatuci
@deceneu32: devine zgomotos, vibreaza de ai impresia ca se opreste, in loc sa mearga rotund detoneaza neregulat, ca si cum s-ar inneca, ca si cand pornesti iarna cu motorul rece ... sper ca am reusit sa descriu in cuvinte comportamenttul smile.gif daca nu o inregistrez si pun mp3-ul biggrin.gif

@krapcarasu: stiu ca este intrebare de blonda dar.... gauri de progresiune? unde sunt si cum arata...poate le stiu sub numele "popular"

krapcarasu
[attachmentid=1627553686] cand curati carbu asigurate ca traseele sunt libere
Hacker
La tine eu zic ca este din delcou, ai jocuri mari acolo. Cred ce devinde zgomotos pentru ca merge in 3 . Uitate si tu la jocurile de la delcou, apoi daca totul e in regula , accelerezi motorul si pui mana sus pe unde trage aer carburatorul, in stilul asta barbar se va mai curata carburatorul, ce sa va fac, daca mergeti cu ele subturate ( " sa nu consume domne benzina " ) asa patiti. Eu vreau sa zic ca la 3000 rmp schimb si masina se simte ok. Nici probleme cu carburatorul nu am si nici cu aprinderea. Da e adevarat ca daca mergi mai sportiv cu motorasul de dacie se va segmenta mai repede, dar in felul asta vei evita problemele astea marunte care te macina mereu. Eu unul i-am bagat un ulei bun ( pe la 10000 km fac schimbul ) Valvoline maxlife 15w40 si uite, la 112000 km motorul inca nu papa ulei. Deci pe viitor mergi mai turat nenea.
tatuci
Simptomele descrise in postul initial au avut o finalitate pe seara cand am vrut sa ma intorc acasa. A pornit destul de greu (a 3-a cheie) iar dupa aproximativ 2 minute (cat asteptam sa se incalzeasca putin motorul) s-a oprit si oprita a ramas.

La o inspectie pe intuneric am observat ca izolatorul de textolit din delcou prin care trece surubul care tine contactul platinei, al condensatorului si cotactul de la bobina de inductie este fisurat si cand am incercat sa schimb platina (al carei picior din tectolit era tocit) izolatorul acela s-a facut in 5-6 bucati.

Nu stiu acum in ce masura problemele descrise in postul initial aveau legatura cu platina cu piciorul tocit sau cu izolatorul crapat din delcou dar astazi le voi inlocui si postez rezultatele...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.