Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme ASIROM
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Asigurari si Daune Auto
alextudor
Salutare! Incerc sa gasesc niste lamuriri in randul celor ce,poate, au mai patit asa ceva..sau nu.
Pe data de 30.08 a.c. am avut un accident auto pe DN7-inspre Bucuresti, in apropiere de localitatea Calimanesti. Vina nu a fost a mea, ci a istetului ce venea din sens opus si care a pus frana in curba, astfel masina intrand in derapaj...necontrolat tongue.gif ... si lovindu-ma pe toata partea stanga..din fata pana in spate. Nicio victima.."toate bune si frumoase".. am chemat Politia, a venit nenea agent politist si...pana sa apuce sa faca constatarea scrisa, a fost chemat la cativa km de locatia noastra, accident grav,victime&stuff...s-a intors dupa vreo 3ore, pe la ora 22. am inceput sa completam declaratii,scheme si tot tacamul.. cand a venit partea de constatare vizuala, ne-a trimis pe fiecare la masina personala sa constatam singuri si sa venim sa-i spunem CE VEDEM NOI a fi paguba produsa in urma accidentului. M-am chinuit sa ma uit la masina,aproape bezna totala..un OMV mai mult neiluminat..si m-am dus sa-i zic ce-am "constatat" : aripa st,usa fata st, usa fata dr., bara spate (mda, am fost lovit si de **** din spate, care mergea la 2m in urma mea), bara fata, etc etc.... am trecut cu vederea capacul stanga spate ca fiind "avariat"(nu m-am gandit o secunda ca trebuie sa trec si amaratele alea de capace)..era putin plesnit si murdar de vopseaua mea(cred) si de bara celui ce a cauzat accidentul. Am reusit sa ajung in Buc. a doua zi..apoi am mers la Asirom Grivita pt constatare. Acolo am dat de un..nene...sa-i zicem N.G(ca nu pot sa-i zic constatator dupa cat "am tras" de pe urma lui) care mi-a intocmit nota de constatare..nici el nu mi-a trecut nimic de capac sau verificat punte spate..sau altceva legat de roata spate(de fapt,nu mi-a trecut nimic de niciun capac,desi si cel fata a fost lovit, mai bine zis smuls)... Fiind primul meu accident nu am bagat de seama,si m-am gandit ca pana la urma e un capac,si atat..il schimb eu! Ajuns in service, patronul mi-a spus ca e si puntea spate si sa il instiintez pe N.G sa vina sa faca o reconstatare...OK! sun la ASIROM Grivita...N.G. care mi-a facut constatarea e in C.O! OK! vb cu un coleg, vine in service, face unghiurile de fuga, vede ca pe fata mai e de reconstatat, vede si ca puntea spate e stramba cat si fuzeta/portfuzeta...dar imi spune ca nu se poate lega de puntea spate fiindca nu e precizata initial in Nota de constatare...si ca trebuie sa astept sa vina N.G din concediu..POFTIM?!?!dupa discutii fara nicio finalitate, plec si ma pun sa astept..1sapt si 1zi..astazi a venit N.G din concediu. Ne conversam telefonic, pe un ton crescendo..din nou,fara sa ajungem la niciun consens.
Rezultatul discutiei il rezum acum: datorita faptului ca politistul constatator nu a trecut nimic referitor la roata/punte spate..nu poate trece pe nota de reconstatare inlocuirea puntii si a celorlalte piese defecte, desi politistul a trecut cu MAJUSCULE urmatoarele,si citez"SI ALTE DEFECTIUNI CE VOR FI CONSTATATE DE PERSONALUL DE SPECIALITATE excl.gif "....si ca eu trebuie sa merg in jud. Valcea, la politistul ce a facut constatarea ca sa mai faca completari proc.verbal incheiat atunci cat si acceptului de reparare..sau cum s-o mai chema. Am ramas consternat..am zis ca nu se poate,ca e o gluma proasta rau!..dar nu. Maine ma duc la ASIROM sa ii arat pozele facute de mine in seara accidentului,unde se vede capacul avariat de pe roata spate st. Am sunat si la IJP Valcea-rutiera..mi-au spus ca odata completat procesul verbal,nu se mai aduc modificari acestuia sub nicio forma,si ca sa merg la Directorul de daune de la Asiromul unde lucreaza N.G. Pana la urma urmei, el fiind intocmit in 3 exemplare, ar trebui toate 3 modificate,nu? blink.gif
Intrebarea mea e urmatoarea: ce pot face dpdv legal pt a fi acceptata pe nota de constatare si puntea spate??


Multumiri anticipate si scuze pt firul lung al povestii, dar trebuia sa prezint cat mai complet problema(oricum, am sarit multe detalii tongue.gif ).Dureaza deja de 3sapt calvarul, iar masina e gata de pe data de 9-10 sept.. huh.gif
adi_ar
Cu parere de rau pentru necaz:
Este posibil ca o mica discutie cu directorul Asirom sa rezolva situatia.
Constatarea politiei se refera la daunele vizibile iar deformarea puntii spate, mai ales daca roata/janta nu a avut de suferit este mai greu de "vazut".
Din descriere, toata partea stanga a avut de suferit deci este foarte probabil si perfect plauzibil ca impactul sa fi fost si in roti, de unde si defectiuni acunse.
Cu capacul nu se poate face nimic, daca n-a fost trecut in PV.
Daca nu se rezolva prin discutie amiabila, trebuie depusa o solicitare scrisa in acest sens, scurta si la obiect, solicitare de reconstatare defecte ascunse. In scris se "vorbeste" altfel.
alextudor
Inspectorul ASIROM care mi-a facut constatarea, sus numitul N.G. , mi-a spus clar si raspicat ca atata timp cat pe PV nu e trecut nimic de roata, el nu se poate lega de punte si ca trebuie sa merg la Valcea,la ag de politie constatator sa-mi completeze..cata dobitocenie. wacko.gif E legala treaba asta?sa nu poti sa treci puntea spate ca a omis sa treaca politistul un capac zgariat si fisurat?
namidee
Citeste unul din posturile lui Tudor si-o sa te lamuresti destul de repede ce ai de facut: te duci acolo cu un prieten (nu din familie) care sa-ti serveasca de martor, notezi tot timpul ce si cu cine vorbesti, soliciti numar de inregistrare si accepti raspunsuri doar in scris. Vorba lui adip, de vorbit se pot vorbi multe, dar in scris iti vor da doar lucruri conform legii.
bob737
QUOTE(alextudor @ 22 Sep 2009, 21:48)
E legala treaba asta?sa nu poti sa treci puntea spate ca a omis sa treaca politistul un capac zgariat si fisurat?
*



La o prima vedere, da!
Ce nu am inteles eu; aripa stanga spate, portiera stanga spate, pasaj stg spate sunt avariate? Tu ai scris cu etc la avarii.Macar pasajul sau aripa spate..
Daca nu sunt avariate este foarte greu de dovedit ca cel care te-a lovit de pe contrasens ti-a avariat roata (pt ca practic de la impact in roata- in capac, janta si/sau in cauciuc - s-a deformat puntea si port fuzeta).
Imi pare rau ca raspunsul meu nu este unul care sa-ti dea sperante insa asa vad eu lucrurile; va fi foarte greu (chiar si la o expertiza) sa dovedesti ca de la un impact pe lateral in partea din fata s-a deformat puntea spate. Legat de capac, nu stiu daca acela ar fi dovada de neclintit din care sa rezulte deformarea puntii (am inteles ca e putin fisurat). In schimb daca ai avarii la pasajul rotii sau aripa spate, lucrurile se schimba!

alextudor
Multumesc mult pt raspunsuri si interesul acordat.Da,am omis sa pecizez ca usile amandoua au fost inlocuite si aripa(pasaj,etc) spate reparata. DAR... AM REZOLVAT! Astazi am fost la ASIROM Prestige, am mers cu pozele facute de mine..foarte putina rabdare pt raspunsuri ce nu mi-au convenit...si o sugestie cat mai explicita sa se duca el in ************************* la Valcea sa ii completeze politistul PV-ul. S-a rezolvat. Ca si sfat pt ce-i ce nu au trecut prin asa ceva, treceti ORICE zgarietura in PV, ORICE!!! A, si multa nesimtire si tupeu! Daca nu nesimtire,k la mine s-a terminat..vina lu' mama...atunci EXTRA TUPEU! SI AMENINTARI CU DIRECTORI & STUFF(la stuff eu am punctat faptul ca nu plec pana nu-mi trece puntea dar nici el nu mai pleaca din sediu)! The end,maine imi iau masina! Multumesc inca o data,Salutari!
adi_ar
Sper ca cele scrise mai sus sunt manifestarea bucuriei!
Intre fermitatea de a cere un drept, la care faceam eu referire si nesimtire, este o diferenta mare.
Amenintarea poate sa se lase cu altceva dar, in fine, daca s-a rzolvat, toate bune!
alextudor
Cand m-am referit la nesimtire, am vrut sa subliniez faptul ca fara un tratament egal fata de cel primit,esti luat de bou,cum am fost luat eu. Nu am fost nesimtit de niciun fel, crede-ma, daca am avut rabdarea si bunavointa sa nu fac scandal si sa-l astept sa vina din concediu..e ceva,zic eu. Iar faptul ca am pus punctul pe i astazi, cerandu-mi dreptul!!!!..nu o consider decat o reactie intemeiata! Aveam poze facute de mine cu masina lovita, avea fisele de geometrie din service, avea si el poze si constatarea facuta de colegul sau cat si alte poze..aveam totul ok..dar n-aveam domne trecut capacul trecut pe procesul verbal incheiat de politist. C'MOOON!! Gandeste-te ca masina e gata de pe data de 9 sau 10 ale lunii. Pana acum am fost plimbat de colo colo si pus in stand-by. Dupa ce am ajuns in service cu nota de constatare suplimentara semnata, baietii s-au apucat de masina si,tot astazi aztazi,pe seara, am fost sunat de patron si instiintat "GATA, am terminat-o! Vino si scapa-ma de ea ca am tinut-o la pastrat mai rau ca pe bijuteriile familiei..." The End!
adi_ar
Intre:
QUOTE(alextudor @ 22 Sep 2009, 21:48)
... foarte putina rabdare pt raspunsuri ce nu mi-au convenit...si o sugestie cat mai explicita sa se duca el in ************************* la Valcea sa ii completeze politistul PV-ul. S-a rezolvat. Ca si sfat pt ce-i ce nu au trecut prin asa ceva, treceti ORICE zgarietura in PV, ORICE!!! A, si multa nesimtire si tupeu! Daca nu nesimtire,k la mine s-a terminat..vina lu' mama...atunci EXTRA TUPEU! SI AMENINTARI CU DIRECTORI & STUFF(la stuff eu am punctat faptul ca nu plec pana nu-mi trece puntea dar nici el nu mai pleaca din sediu)! ...
*


si
QUOTE(alextudor @ 23 Sep 2009, 22:00)
... am avut rabdarea si bunavointa sa nu fac scandal si sa-l astept sa vina din concediu..e ceva,zic eu. Iar faptul ca am pus punctul pe i astazi, cerandu-mi dreptul!!!!..nu o consider decat o reactie intemeiata! Aveam poze facute de mine cu masina lovita, avea fisele de geometrie din service, avea si el poze si constatarea facuta de colegul sau cat si alte poze..aveam totul ok...
*


este o diferenta mare de atitudine ca sa nu spun ca amenintarea "dar nici el nu mai pleaca din sediu" are alta conotatie si poate genera o reactie exact opusa, de indarjire.
Adica, diferenta este exact ceea ce s-au straduit toti cei care au scris pe aici sa realizeze prin sfaturi mai mult sau mai putin academice: gasirea unei cai legale de a primi un tratament corect printr-o atitudine ferma, perseverenta si toate argumentele pe fata.
De vorbit se vorbesc multe! Cand exista argumente palpabile si dialog scris ... se schimba situatia!

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.