Are si baiatu' o intrebare.
Am gasit pe net un anunt, filtru sport, universal... Zice ca merge la orice motor.
O fi bun la ceva?
Am Dacia SuperNova, ma interiseaza ca utilizare in timp [garantia e de max 200.000km].
P.S. Paratul e la adresa asta: www.filtre-sport.tk
Darkyro77
22 Mar 2005, 00:21
Se zice ca da ... eu am un kit Pipercross Viper ... il am pus pe masina ... dar nu am facut inca traseul de inox ... oricum se simte ceva ...
la tuning DSN o sa-l gasesti pe georgeb, care stie cel mai bine cum e... mie mi se pare ca nu se cistiga decit sunet...
paul_cluj
22 Mar 2005, 09:03
salut se castica si vreo 2 cai daca ii dai tot timpu aer adica fa o priza de aer se vede si la consum putin adica consuma mai putin
Alecs_TGA
23 Mar 2005, 10:25
QUOTE(paul_cluj @ 22 Mar 2005, 09:03)
salut se castica si vreo 2 cai daca ii dai tot timpu aer adica fa o priza de aer se vede si la consum putin adica consuma mai putin
hmm se castiga doar in cazul in care ai si traseu din inox!! in rest e cam degeaba si daca filtrul nu e unu de firma e pus degeaba acolo adik tot iti baga praf in motor!!
asa ca ............ cum crezi!!
Ziceti-mi si mie va rog, daca stiti, unde gasesc in Bucuresti un filtru sport calumea, si cam cat ma costa? (eventual mai ieftin, dar totusi de firma....)
Mersi.
paul_cluj
12 Apr 2005, 18:08
1 500 000 e un filtru adica cu atata se da in cluj nici la bucale nu cred ca e mai scump
QUOTE(paul_cluj @ 12 Apr 2005, 18:08)
1 500 000 e un filtru adica cu atata se da in cluj nici la bucale nu cred ca e mai scump
De firma?..adica nu intra praf prin el?...hmmm nu e asa scump..
sunt in Iasi filtre cu preturi incepand de la 500.000 si nu cred ca sunt mai putin breze decat alea care sunt pe la 1 milion
le gasiti in bazar(pentru cei din iasi care vor sa-si bage namol in motor)
in plus se zapaceste si debitmetrul
singurul avantaj ar fii ca se aude putin mai nervos motorul
GeorgeB
14 Apr 2005, 08:56
alea de 500 000 lei sunt de tot rasul . ia montati-va voi din alea si peste vreo 2 luni plnageti dupa motor .
singurul avantaj la montarea unui filtru sport este soundul si vreo 0.2 -0.3 cp castigati. dar pt a castiga ceva cai trebuie sa combini montarea filtrului cu alte modificari. filtrul de aer sport este o modfiicare necesara motoarelor care cer mai mult aer sa lucreze .
offff prea mult de scris si mi-e lene .
MMihai
14 Apr 2005, 11:44
uitati aici ceva meserias.. e poza de la masina lui LiviuN .. ar trebui sa aveti in vedere si sistemul de prindere.. caci acea carcasa dupa ce o scoti nu mai sustine tubul de admisie pe care e legat cablul de acceleratie.. asa ceva vreau sa cumpar eu dar nu am gasit inca.. sper sa ma lamureasca Liviu
GeorgeB
14 Apr 2005, 11:46
montajul acolo al filtrului este cel mai prost posibil.
filtrul va trage doar aer cald , filtrul se va murdarii ca vai de el imediat !!!!
iti garantez ca acolo l-am avut si eu montat !
MMihai
14 Apr 2005, 11:50
Stiu George ca am urmarit de la inceput ce ai facut la masina.. nu stiu in ce masura ajuta cel furtun.. normal l-a pus ca sa ii aduca ceva aer rece insa nu cred ca este de ajuns.. o priza pe capota ar fii ideala..
la mine la clio e putin loc ca sa il aduc langa baterie si cam acolo arunca aerul cald ventilatorul de la radiator deci e mai compicat ca la srn unde catusi de cat mai ai ceva loc
GeorgeB
14 Apr 2005, 12:05
pai acolo l-am avut . acum e in fata langa baterie
Si ce se intampla daca trage aer cald?? Iar cu murdaritul am inteles ca exista un spray special pt filtre sport cu care se curata...Stiti ceva de sprayurile aste, daca sunt bune?
Am gasit un filtru marca Space..va spune ceva? Ca material e exact ca K&N, si la culoare e la fel..oare e bun?
Mersi.
LiviuN
18 Apr 2005, 16:37
Acelasi kit de pe masina mea merge si pe logan 1.6
Are fratele meu pe un laureate 1.6 , l-a pus acum 2 saptamani dar e masina noua si nu prea ia dat in goarna.
Oricum va tin la curent.
@John: aerul rece are o densitate mai mare decit cel cald; practic aducind aer rece la aspiratie, oferi motorului un pic mai "mult aer" sau o aspiratie mai "usoara".
QUOTE(LiviuN @ 18 Apr 2005, 16:37)
Acelasi kit de pe masina mea merge si pe logan 1.6
Are fratele meu pe un laureate 1.6 , l-a pus acum 2 saptamani dar e masina noua si nu prea ia dat in goarna.
Oricum va tin la curent.
Care acelasi kit???
QUOTE(costi @ 18 Apr 2005, 17:44)
@John: aerul rece are o densitate mai mare decit cel cald; practic aducind aer rece la aspiratie, oferi motorului un pic mai "mult aer" sau o aspiratie mai "usoara".
Mersi mult.
LiviuN
20 Apr 2005, 10:18
QUOTE(John @ 19 Apr 2005, 16:52)
Cel din poza.
Are fix aceleasi prinderi si se instaleaza in 15 min, fara nici un fel de modificari artizanale
MMihai
20 Apr 2005, 18:52
m-am intins un pic cu discutia despre filtru si aici
http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=17391 poate va intereseaza dar ar fii bine sa discutam la filtre de aer in topicul de fata si nu la tuning exterior cum am facut eu
juristul2000
16 Mar 2006, 15:27
Am citit si eu topicul asta(nocroc ca a fost scurt) si am 2 intrebari la care poate ma ajuta cineva cu un raspuns..
1. Ajuta la ceva un filtru de aer sport inafara de alt sound al motorului?
2. Care sunt efectele negative asupra motorului in timp sau ma rog imediat?
Merci baieti si astept raspunsuri in special de la cei care au asa ceva montat
Codrin
16 Mar 2006, 17:00
1. Teoretic e o crestere de putere dar insignifianta pentru ca e prea mic motorul.
2. ''Se spune'' ca e mai permisiv la praf. Nu stiu ce sa zic, astept revizia de 30 sa-l curat. Il am de la 22 500;
MauS_BAD
19 Mar 2006, 19:01
Pentru a rezolva problema aerului cald, reomand un filtru de aer conic de la Symota cu o carcasa de fibra de carbon. Carcasa practic nu permite aerului cald sa intre in motor.
juristul2000
20 Mar 2006, 13:57
Multumesc lui Codrin pt amabilitate dar tot nu stiu ce sa fac sa-mi pun sau nu filtru sport pe loganul meu.Poate ma mai ajuta cineva care are deja montat cu efectele pozitive sau negative ale acestuia.Merci
sa inteleg ca astepti sa ne babardim noi motoarele, si dumneata sa tragi concluzii? Sa stii ca filtre sport nu se monteaza pe masini de ieri, si in plus ai netul la dispozitie... Ai intrebat, ti s-a raspuns, acum n-oi vrea sa faci si un test de anduranta de 50 000 km cu masinile noastre...
razvant
20 Mar 2006, 20:55
QUOTE(Codrin @ 16 Mar 2006, 17:00)
1. Teoretic e o crestere de putere dar insignifianta pentru ca e prea mic motorul.
2. ''Se spune'' ca e mai permisiv la praf. Nu stiu ce sa zic, astept revizia de 30 sa-l curat. Il am de la 22 500;
Avind in vedere ca in orase este foarte mult praf ,va recomand spalarea filtrului ori de cite ori vi se pare ca este cazul .Eu l-am curatat si dupa 2000 de Km... a iesit ceva jeg..
juristul2000
21 Mar 2006, 09:13
[Dsign,20 Mar 2006, 20:35]
Perfect de acord cu tine in ceea ce priveste netul numai sa nu uiti ca aproape nici un producator nu o sa-ti spuna vreodata sa nu folosesti o piesa facuta de el, ca faci varza motorul ba din contra.Nu vreau sa-ti babardesti tu sau altu motorul ,sau ma rog nu ma intereseaza ce faci tu cu motorul tau, dar as fi vrut sa stiu daca se potriveste socoteala de acasa cu cea din targ, adica daca sunt ceea ce vor sa para aceste filtre de aer SPORT si efectele asupra masinii. Scuza-ma daca te-am deranjat sau ofensat in vreun fel.Merci oricum
kurupt
21 Mar 2006, 17:51
QUOTE
Pentru a rezolva problema aerului cald, reomand un filtru de aer conic de la Symota cu o carcasa de fibra de carbon. Carcasa practic nu permite aerului cald sa intre in motor.
Omule poti sa pui tu orice forma de filtru tot aer cald o sa traga daca nu montezi in asa fel incat sa primeasca aer direct din afara compartimentului motor!
juristule, nu m-ai deranjat... insa deja ti s-a raspuns... iar printre oamenii care au avut asa ceva (la un moment dat am avut si eu pe supernova) sunt f multi care nu si-au tinut masinile mai mult de 100 000 km... A mea nu a apucat sa mearga cu filtru decit 5000 km, ca dupa aia am lovit-o rau...
cind am spus net, nu m-am referit la producatorii acestor filtre... spre exemplu, o cunoscuta revista de tuning din franta a facut acum vreo 2 ani teste comparative de anduranta cu citeva modele de filtre. mi-e foarte lene sa caut acum ca sa vad ce rezultate au avut...
juristul2000
23 Mar 2006, 09:26
Merci dsign ramane acum sa ma decid la marca de filtru pe care sa o folosesc.
juristul2000
12 Apr 2006, 14:57
In urma sfaturilor voastre m-am decis sa-mi pun filtru sport da nu stiu unde sa-l pun ca nu are loc.Am un Laureat din 2005 noi si nu prea stiu unde ar avea loc sau unde ar fi indicat sa-l pun
Codrin
12 Apr 2006, 19:00
Da mai multe detalii despre dimensiunile lui.
Parerea mea e sa-l duci jos in bara...sa isi traga aer rece pe langa radiator dintre proiectoare...ca acolo tre sa fie aer rece tot timpu in mers...asa daca iei din compartimentul motor e tot timpul cald aerul...
Darkyro77
13 Apr 2006, 10:13
Mare grija sa nu vina aer direct de afara fortat in filtru ... daca e asa, motorul se va inneca cu aer si la viteza mare nu mai trage ...
Care imi trimiteti si mie o schema cum sa montez filtrul de aer sport pe loganul meu ?! Aici nu am putut deschide nici un atachment
Merci mult.
Codrin
15 Apr 2006, 17:00
Mizerie scoasa din filtru doar dupa o usoara scuturare. 7500 km in Bucuresti.
babauu
16 May 2006, 10:41
C@talin
16 May 2006, 19:35
QUOTE(tazzz @ 13 Apr 2006, 01:58)
Parerea mea e sa-l duci jos in bara...sa isi traga aer rece pe langa radiator dintre proiectoare...ca acolo tre sa fie aer rece tot timpu in mers...asa daca iei din compartimentul motor e tot timpul cald aerul...
asta e daca gresesc dar eu stiam ca daca intra aer cald pe la filtru masina merge mai bine amestecul carburant e mai bogat si e cam nasol daca il duci in bara e rau ca daca iei vreo balta mai adanca sa terminat
ender644
16 May 2006, 19:43
QUOTE
asta e daca gresesc dar eu stiam ca daca intra aer cald pe la filtru masina merge mai bine amestecul carburant e mai bogat
Daca intra aer cald pe la filtru, masina merge mai prost. Aerul cald ocupa un volum mai mare decat cel rece, asa ca daca tie iti intra aer cald in motor iti intra mai putin. Benzina injectata e si ea mai putina, deci nu stiu cum ar putea merge mai bine...
Pentru ce crezi ca se pun intercoolere pe masini? Ca sa raceasca aerul si sa mearga mai prost?
Cu balta ai nimerit-o.
C@talin
16 May 2006, 19:45
ok mersi de lamurire nu ma prea pricep la chestiile astea
babauu
16 May 2006, 23:33
O intrebare: care este totusi afectul pe care il are un filtru de aer sport la montarea pe o masina? ...pentru ca pe unele site-uri zice ca creste puterea motorului intre 5 - 13% in functie de motor. (13% ??)
Idei de montare: [attachmentid=25175] [attachmentid=25176]
Codrin
17 May 2006, 07:13
Mai degraba cel mult 5%, dar si astia numai pentru motoare sanatoase, nu 1.6;
o sa caut numarul trecut din autoexpert, unde faceau apologia (mai, mai ca nu ziceau ca e un alt motor) la treaba cu filtre, si facusera niste masuratori pe logan cu si fara filtru sport.
O sa fac un scan la aticol.
babauu
18 May 2006, 12:51
ce ziceti de filtrele astea?
http://www.filtre-sport.tk oare fac ceva treaba?
Codrin
23 May 2006, 12:58
Sa mai mentionez ca posesorul standului se intampla sa fie si furnizor de asemenea filtre de aer?
Oricum, eu tot nu am inteles cum masoara aia amestecul benzina - aer...
Ca daca e din sondele lambda, apai nu face calculatorul reglajul stoichiometric?
Si daca nu e din sonde, atunci cum?
Sa fi gaurit un cilindru....
?!
Darkyro77
23 May 2006, 16:10
din cate am vazut eu la teste au o sonda care o baga in toba finala.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.