Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Incape motorul de 2.0 L 16V TURBO pe Logan ?
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Imbunatatiri - Dacia Logan
Pages: 1, 2
wrc_sorin
Salutare la toata lumea !
Vreau sa stiu si eu daca incape motorul de pe Renault Megan bicorp cel de 2.0 L 16V Turbo de 225CP pe Logan Prestige ? Orice informatie este binevenita. Am gasit un link despre un Logan de 200cp tunat in germania. Asa cum a reusit cineva sa puna pe un Cielo 300cp(motor de pe calibra) blink.gif , nu vad de ce nu ar merita Loganul un motor puternic. Stiu ca Bicorpul este mai lat cu 29cm fata de Logan, Dar intotdeuba exiat un dar,Renault Clio Sport TURBO are aceeasi latime ca si Loganul numai ca are motor de 2.0 L 16V 197cp. Sa fie oare diferenta numai la suportii motorului. Astept parerile voastre, poate in curand o sa avem un Golan in Romania cu 225 cp laugh.gif .
bossake
clio ala 2.0 197cp nu este turbo...
cel mai usor cred ca e sa pui motorul de 2.0 16v de pe generatia anterioara de clio,care are 170cp stock. ala de fapt a si fost pus pe loganul ala de ai auzit tu, tunat in germania..

Daca ai bugetul necesar si o echipa de mecanici priceputi bafta la proiect si te asteptam cu vesti smile.gif
C@talin
poate e mai lat cu 29 milimetri cum dracu sa fie cu 29 cm mai lat ? e seria 7 sau a8 ? laugh.gif
tribunul
QUOTE(wrc_sorin @ 26 Sep 2009, 01:29)
       Vreau sa stiu si eu daca incape motorul de pe Renault Megan bicorp cel de 2.0 L 16V Turbo de 225CP pe Logan Prestige ?
*



Incape sa-l pui dar din pacate incape doar pe Logan Ambition.
C a t a l i n
Omu' știe... se vede...
tribunul
Corect. biggrin.gif
C a t a l i n
Cred că eu am fost prea subtil, că mă refeream la guțanul din vârf...
wrc_sorin
Conform acestui site noul Bicorp are 2026/4228/1437/ http://www.123auto.ro/Masini-Noi/Renault/N...rbo-16v-225-CP/.
Pe siteul oficial dacia dimensiunile sunt 1989/4288/1534 de aici rezulta diferenta de 37 cm. In revista QUATTRORUOTE diferenta este de 29 cm in comparatie cu Bicorpul anterior. In concluzie este ceva diferenta intre ele. In leg cu bugetul, acesta exista momentam mai lucrez la o masina http://www.daciaclub.ro/forum/sho...ead.php?t=17533, tot la o frantuzoaica, problema este ca nu stiu un atelier unde sa sa faca aceasta modificare si nici nu am toate datele necesare pt. acest proiect. Inca sunt la stadiul de documentare motiv pt care astept sfaturile voastre in continuare. Cel mai mult m-ar interesa dimensiunile motorului de 2.0 TURBO, dupa care imi calculez eu daca intra sau nu acest motor.
C a t a l i n
Of of...
2026-1989=37 CORECT ! Bravo

DAR, dacă ar fi centimetri, cum susții, înseamnă că mașina ta ar avea 19,89 METRII LĂȚIME !

Prin urmare, mai aruncă un ochi în acea revistă și pe acel site, poate găsești unitatea de măsură....













R: 37 mm.



Să continuăm... Cum calculezi tu dacă intră sau nu? Ce zici, merge pus pe aceeași cutie de viteze? Avantajează rapoartele actualei cutii noul motor? Ambreiajul se potrivește? REZISTĂ? DAR CUTIA? DAR PLANETARELE? Dar suporții motorului? DAR FRÂNE AI PE MĂSURA MOTORULUI? Omologare crezi că obții? MERITĂ? (sau în limbajul tău, SE merită?)

Mergi înapoi pe 4tuning, unde te integrezi în peisaj...
wrc_sorin
Dap asa este, nu stiu unde mi-a fost capul. Oricum motorul va fi achizitionat complect cu toate accesoriile, caroseria poate fi rigidizata iar franle si suspensia schimbate.Inca o data scuze pt eroare asa este cand lucrezi cate 12h pe zi mai si gresesti.
C a t a l i n
Atunci adoptă calea LEGALĂ, și VARIANTA MAI IEFTINĂ, și cumpără direct mașina pe care ți-o dorești. "TURBO"
wrc_sorin
Au inceput sa apara si vestile bune. Am vb. cu propietarul Cielo-lui cu 300cp si mi-a spus ca poate sa faca "transplantul" asta, suportii de la caroserie nu au fost intariti(ma refer la masina lui) doar caroseria a intarita (bari de rigidizare intre telescoape si intre bascule), garanteza el ca rezista si la Logan, omolagare se poate face daca iti faci proiect si te prezinti la Bucresti de frane si de suspensie nu mai zic, astea le cumperi de-a gata. A ramas sa-mi faca un necesar de piese ce urmeza sa fie schimbate iar eu sa gasesc motorul. Poate o sa am noroc sa gasesc o masina lovita cu motorul functionabil.
ArtVandelay
Esti constient ca banii aia bagati intr-un logan nu ii mai recuperezi vreodata?
vinde loganul si ia-ti o masina sport de la mama ei, e chiar atat de greu?
te-ai interesat macar cat te costa sa omologhezi asa ceva? s-ar putea sa ai o surpriza neplacuta
tataiedaciotul
Dar pe ce marca de autoturism,ori altceva mai scoti banii "bagati"?!... tongue.gif radmasa.gif
Geox16v
Din cite stiu eu pe calibra motorul de 2.0 turbo are 208cp De unde a scos 300??
einstein1984
L-a tunat.
Motorul ala sigur incape in portbagaj daca trebuie sa-l cari undeva. Insa fara accesorii.
wrc_sorin
Cand ai o masina puternica de ex un subaru impreza, toata lumea stie ca trebuie sa faci senzatii cu ea, pe cand un Logan cu o asemea putere nu intalnesti in fiecare zi, atunci poti sa zici ca faci senzati cu adevarat. Una peste alta investitia nu se justifica, in general banii bagati in tuning nu ii mai recuperezi este doar o pasiune. Da, m-am interesat si de pretul omologarii, este destul de scump. Daca vrei sa creezi ceva unicat intotdeauna va costa. Da, motorul pus pe Cielo a suportat modificari in mai multe etape http://forum.4tuning.ro/191-bazar-auto-mas...cca-300-cp.html. Important este ca am gasit pe cineva care sa zica DA acetui proiect.
bogdan_dsn
Tu chiar crezi ca merita investitia? Tu crezi ca logan-urile acelea de curse din germania nu sunt ranforsate? Nu poti pur si simplu sa pui un motor sport pe o masina simpla. Mai era unu paci la cafenea care vroia sa modifice motorul ca sa aiba 300 cai pe logan. Nu mai gasesc topicul.
aphophis
de ce trebuie neaparat sa merite? de ce nu se poate accepta ca si un logan poate avea un proprietar care sa faca ceva neobisnuit pt masina. Doar pt ca se poate? Daca o omologheaza, eu nu am nimic impotriva.. Mai ales ca nu o tuneaza cu abtibilde, presuri si alte tampenii din astea
einstein1984
apophis, in general, ca sa se si realizeze proiectul respectiv, e nevoie de 2 chestii:
1) un om cu bani. Eu as zice cam 15 000 de euro peste pretul masinii.
2) cunostinte muulte in domeniu. Si asta ori le are propietarul, ori se duce la o firma care are experienta in domeniu (si eu unul stiu minim 2, insa pun pariu ca sunt minim 10 prin tara care ar putea face asa ceva)
3) Vointa si rabdare
Si cand se aduna astea 3 poate iese ceva. Insa cand incepi prin a pune intrebari de genul "intra?" pe forumuri eu nu cred ca nici una din cele 3 conditii nu sunt indeplinite.
wrc_sorin
Einstein este total gresit ceea ce presupui tu cu 15 000 de euro, daca mi- am luat Logan asta nu inseamna ca nu am fondurile necesare pt. a realiza acest proiect. In leg cu vointa exista, am mentionat ca mai lucrez la o masina. Intotdeauna mi-a placut sa am o masina iesita din comun, acum este momentul sa realizez acest lucru. Merci de sustinere aphophis. Trebuie sa iasa la vanzare un astfel de motor, mai devreme sau mai tarziu.
cosmin_2300
QUOTE(wrc_sorin @ 26 Sep 2009, 23:05)
[...]
In leg cu bugetul, acesta exista momentam mai lucrez la o masina  http://www.daciaclub.ro/forum/sho...ead.php?t=17533, tot la o frantuzoaica [...]
*


Mai incearca o data cu link-ul , pt ca la asta-mi da "Eroare 404" !
einstein1984
Sorine, multa bafta atunci.
tribunul
mai stiti reclama aia cu indianul si pejoul?
mariusd4
Wrc-ule multa bafta in realizarea proiectului si nu te lua dupa gurile rele, pasiunea este pasiune si unii dintre noi stim ce inseamna. e mai usor sa carcotesti decat sa ajuti pe cineva sa realizeze ceva mai bun, unicat poate. Ideea este sa obtii si omologare pt siguranta traficului . Probabil daca discutai de virgula nike pe luneta, maimutoaie , capace roti sau ormament toba erai ajutat mai mult !!!

Stima
wrc_sorin
QUOTE(cosmin_2300 @ 29 Sep 2009, 22:29)
Mai incearca o data cu link-ul , pt ca la asta-mi da "Eroare 404" !
*


Acesta este linkul, este a doua oara cand incerc sa-l postez, este vb. de un peugeot, sper sa functioneze de data asta www.daciaclub.ro/forum/showthread.php?t=17533
Multumesc mult pentru aprecieri mariusd4, chiar am gasit ceva in Franta lovita masina bineinteles, numai ca este un mic inconvenient, o vinde fara motor. Oricum pana in noiembrie nu pot sa fac nimic pt. ca nu sunt in tara. Intre timp caut pe net daca scoate la vanzare cineva motorul mult asteptat.
Mda se pare ca nu vrea il scriu manual poate asa o sa apara ce trebuie www.daciaclub.ro/masina mea/405 Without change's ! ( intrati pe forum dupa care accesati topicurile, scuze dar altfel nu vrea) . Daca poate vre-un administrator sa puna linkul corect(complect) ii raman dator cu o bere.
Incredibil eu scriu peugeot club si apare dacia club, inteleg ca sunt frantuzesti amandoua, numai ca trebuie sa le diferentiem cumva smile.gif
aditzu08
ce se mai aude cu proiectul?
caphonne
A ramas in faza de proiect. biggrin.gif
VyRuZ
Păcat, mie chiar mi-ar plăcea să văd un Logan "stock" pe stradă care să spargă dinții în BMW-uri. Evident, când zic stock mă refer doar la exterior...
argon
diferenta e ca bemfeurile mai iau si curbele.
DeusX
Mie nu-mi place cand lumea se ia de oameni pentru diferite proiecte, chiar si mai ciudate. Nu inteleg de ce nu poate fi abordata problema doar d.p.d.v. tehnic, nu si al lui "se merita". Omul nu a intrebat daca merita investitia, ci doar daca e posibil.
Destule persoane si-au cumparat consola Wii pentru a explora posibilitatile tehnicii ale telecomenzii speciale, relizand tot felul de bazaconii, de la stilou cu care poti "desena" in pain direct pe ecranul PC-ului pana la miscari multitouch pe peretele pe care prezinta imagini un proiector.

aditzu08
pai tipic pt unii...e prea greu lasa ca merge si asa..cica pasionati
Darkyro77
merge
daca va intereseaza il masor eu pe al meu si va spun dimensiunile dar la ochi eu zic ca incape. acum bani si timp sa fie pentru proiect.
si inca ceva ... nu-l recomand pe logan ... mai repede cel aspirat ... parerea mea e ca e prea puternic si violent cel turbo pentru logan. chiar daca se intareste caroseria si se umbla pe la suspensii nu o sa puna ever puterea jos nici macar pe treapta a 3-a
aluibasarabeanu
Incantat sa aud de o asemenea initiativa domnule WRC-SORIN.Vezi ca dupa ce cobori podul de la BILA catre far imediat pe dreapta este un service.Acum vreo 5 ani era acolo un domn Florea sau Florescu care face chestii dintr-astea si se ocupa si de omologare,Un foarte bun prieten de-al meu i-a dat un papuc lovit si un brek si domnul Florea i-a facut un papuc din 2002,parca, cu motor de VW 1,9 diesel.Am lucrat o perioada pe aceasta masina si mi-am batut joc de multi "jmecheri" cu masini "jmechere" cu toate ca avea doar 75 de cai.papucului lovit pe care l-a primit acest inginer i-a implementat un motor 1,9 diesel cu motor de Audi dar de aceasta data cu turbo.Am vorbit un pic cu primul proprietar al acestui papuc si mi-a zis ca face furori daca se pune cu cineva cu masini de 90-110 cai.Imi inchipui ce face un Logan cu 200 de cai!!! biggrin.gif Eu lucrez intr-un domeniu in care conduc mai multe modele de masini si iti povestesc o singura faza:Eram in oras,la semafor,cu un Audi RS4 break modelul vechi de prin '98- 2000 cu motor de 380 de cai si in dreapta mea apar niste pustani cu un porsche boxter ,pusi pe vitejisme si tot ambalau "saraca" masina sa arate ei cat sunt de "rai" si mai aruncau un ochi catre mine radmasa.gif .Cand am plecat am calcat-o sa vad si eu ce poate (de la "vapor" catre Metro 1) ,pustanul deasemeni si vreau sa zic ca pana la reprezentanta Mercedes,aprox 500 metri aveam vreo 5 masini in fata lui blink.gif ,sa fi vazut ce fata avea "jmecherasul" cand m-a ajuns (am accelerat-o pana la 110 km /ora ca sa pastrez o limita de viteza decenta si sigura pentru ca nu era masina mea).A meritat toata stradania.Imi inchipui un Logan de 200 de cai sau mai mult cand ii da "fum" unui BMW 316,318,320 sau vreun cinci-ar 525 :ad sub masa:In concluzie :Respect initiativa dar nu mi-o permit si astept sa vad la altii care au asemenea curaj.
wrc_sorin
QUOTE(aluibasarabeanu @ 20 May 2010, 22:21)
Incantat sa aud de o asemenea initiativa domnule WRC-SORIN.Vezi ca dupa ce cobori podul de la BILA catre far imediat pe dreapta este un service.Acum vreo 5 ani era acolo un domn Florea sau Florescu care face chestii dintr-astea si se ocupa si de omologare,Un foarte bun prieten de-al meu i-a dat un papuc lovit si un brek si domnul Florea i-a facut un papuc din 2002,parca, cu motor de VW 1,9 diesel.Am lucrat o perioada pe aceasta masina si mi-am batut joc de multi "jmecheri" cu masini "jmechere" cu toate ca avea doar 75 de cai.papucului lovit pe care l-a primit acest inginer i-a implementat un motor 1,9 diesel cu motor de Audi dar de aceasta data cu turbo.Am vorbit un pic cu primul proprietar al acestui papuc si mi-a zis ca face furori daca se pune cu cineva cu masini de 90-110 cai.Imi inchipui ce face un Logan cu 200 de cai!!! biggrin.gif Eu lucrez intr-un domeniu in care conduc mai multe modele de masini si iti povestesc o singura faza:Eram in oras,la semafor,cu un Audi RS4 break modelul vechi de prin '98- 2000 cu motor de 380 de cai si in dreapta mea apar niste pustani cu un porsche boxter ,pusi pe vitejisme si tot ambalau "saraca" masina sa arate ei cat sunt de "rai" si mai aruncau un ochi catre mine radmasa.gif .Cand am plecat am calcat-o sa vad si eu ce poate (de la "vapor" catre Metro 1) ,pustanul deasemeni  si vreau sa zic ca pana la reprezentanta Mercedes,aprox 500 metri aveam vreo 5 masini in fata lui  blink.gif ,sa fi vazut ce fata avea "jmecherasul" cand m-a ajuns (am accelerat-o pana la 110 km /ora ca sa pastrez o limita de viteza decenta si sigura pentru ca nu era masina mea).A meritat toata stradania.Imi inchipui un Logan de 200 de cai sau mai mult cand ii da "fum" unui  BMW 316,318,320 sau vreun cinci-ar 525 :ad sub masa:In concluzie :Respect initiativa dar nu mi-o permit si astept sa vad la altii care au asemenea curaj.
*


Ma bucur ca sunt persoane care incurajeaza acest proiect, momentan am fost plecat din tara, urmeaza sa iau siteurile din germania la rand sa vad ce gasesc.
Lord Hades
@aluibasarabeanu din cauza astora ca tine, care confunda drumurile publice cu circuite de curse, romania este in primele locuri din europa ca si numar de decese in accidente rutiere. De ce trebuie sa ii dai tu "fum" unui tembel cu porsche? ai dormit mai bine noaptea acasa?

Stimabile sorin, daca vrei motor de 200 CP doar ca sa faci ce descrie stimabilul aluibasarabeanu, sper sa alegi alta tara in care sa iti pui in aplicare proiectul, caci nu imi doresc sa te am in preajma mea in trafic. Am condus masina de 230 CP, si sincer, nici prin gand nu mi-a trecut sa ma iau la intrecere cu careva pe autostrada, doar de dragul de a da "fum" ...
aluibasarabeanu
A fost vorba de un demaraj puternic pana 110 km/h pe un drum cu 2 benzi pe sens si limita de 70 deci consider ca nu este asa de periculoasa viteza de 110 pe un drum de la marginea orasului si foarte liber de multe ori.Sunt genul de sofer extrem de atent si precaut dar daca tot avem masini ,haideti sa si mergem cu ele.Daca am limita de 50,merg maxim 60,daca am limita de 70 ,o tin la 80 si ii urasc pe cei ce in oras merg cu 40 si pe varianta cu 60!!!Nu era mai rapid pentru ei cu RATB.
C@talin
QUOTE(Lord Hades @ 22 May 2010, 11:57)

Stimabile sorin, daca vrei motor de 200 CP doar ca sa faci ce descrie stimabilul aluibasarabeanu, sper sa alegi alta tara in care sa iti pui in aplicare proiectul, caci nu imi doresc sa te am in preajma mea in trafic. Am condus masina de 230 CP, si sincer, nici prin gand nu mi-a trecut sa ma iau la intrecere cu careva pe autostrada, doar de dragul de a da "fum" ...
*



pai nu dasta isi i orice roman,masini turbo si tdi.sa deafum happy.gif unsure.gif radmasa.gif
djasu82
QUOTE(Lord Hades @ 22 May 2010, 11:57)
@aluibasarabeanu din cauza astora ca tine, care confunda drumurile publice cu circuite de curse, romania este in primele locuri din europa ca si numar de decese in accidente rutiere. De ce trebuie sa ii dai tu "fum" unui tembel cu porsche? ai dormit mai bine noaptea acasa?

Stimabile sorin, daca vrei motor de 200 CP doar ca sa faci ce descrie stimabilul aluibasarabeanu, sper sa alegi alta tara in care sa iti pui in aplicare proiectul, caci nu imi doresc sa te am in preajma mea in trafic. Am condus masina de 230 CP, si sincer, nici prin gand nu mi-a trecut sa ma iau la intrecere cu careva pe autostrada, doar de dragul de a da "fum" ...
*


Tu nu sti o paine in plus pacat ca isi pierd viata si unii cu famile copi mici mor nevinovat.
wrc_sorin
Parerile sunt impartite, daca ai un motor puternic asta nu insemna ca trebuie sa moara cineva. Adevarata putere a motorului poate fi pusa in evidenta la momentul oportun adica la cursele legale. Sunt atatea masini puternice in trafic din fabrica, in fine nu trebuie sa facem o tragedie din asta daca schimbam un motor .
djasu82
schimbal si ne spui si noua cum a decurs omologarea cu actele insirate ... poate ne lipim si noi de asa ceva tongue.gif
GOLAN 91
Spor la treaba cu proiectu,pe logan sa montat 2,0 16v de pe laguna cel de 136(paremise cp) cu succes.Dece nu iei in calcul modificarea motorului actual??si nu mai trebuie omologat.....Aspirat sau turbo,cum preferi sau cum iti permiti....
bleumineral
QUOTE(aluibasarabeanu @ 23 May 2010, 02:40)
A fost vorba de un demaraj puternic pana 110 km/h pe un drum cu 2 benzi pe sens si limita de 70 deci consider ca nu este asa de periculoasa viteza de 110 pe un drum de la marginea orasului si foarte liber de multe ori.Sunt genul de sofer extrem de atent si precaut dar daca tot avem masini ,haideti sa si mergem cu ele.Daca am limita de 50,merg maxim 60,daca am limita de 70 ,o tin la 80 si ii urasc pe cei ce in oras merg cu 40 si pe varianta cu 60!!!Nu era mai rapid pentru ei cu RATB.
*


Și eu urăsc dobitocii care merg cu 30-40 la oră mai ales când văd mașina poliției, acolo unde legea le dă dreptul la 70. Dobitocii ăștia ar trebui amendați, pentru că încurcă circulația, în special tutele, se face rândul în spatele lor...
Acum revenind la problema pe care o tratează topicul... ar fi tare de tot să ai un motor de 300 de cai pe Logan și să le iei fața cocalarilor cu mașini scumpe care îți frânează în față doar ca să accelereze când te apropii de ei. Însă, numai sub capotă să umbli, restul să fie așa cum l-a făcut fabrica pentru efect maxim.
slider2
la ce zici tu acolo sa umble doar la motor si la nimic altceva iese efect maxim garantat... cred ca planetarele le arunci direct afara din cutie, de oprit o sa ai nevoie de niste pomi, iar de luat curbele cu 300cp pe puntea fata fara vreun diferential din ala controlat electronic... post-336-1110552483.gif
Serje
Se referea la aspectul exterior al masinii ...
slider2
cred ca si pe acolo ar trebui umblat, aerodinamica nefiind un capitol forte al loganului...
andreiy
Si tu cum ai imbunatati aerodinamica unui logan,ii pui gps antena imitation? coolspeak.gif
slider2
daca vrei sa faci ceva serios, se poate si la logan... dar trebuie facut temeinic, cu teste, calcule, chestii...

apropos de antenele alea, am vazut zilele trecute un polo. avea doua puse, asa pe marginea plafonului in laterale radmasa.gif
Dsign
Exista in afara Logan (mai multe exemplare) cu [peste 200 cp la roata.

Insa, acele masini sunt construite astfel :

-dezbracate de toata mecanica
-dezbracate de toate panourile, inclusiv plafonul
-sudat roll-cage, cu intarituri pe oalele amortizoarelor si in punctele cheie
-montat un cadru motor nou, cu bascule si elemene de suspensie manufacturate (sistem tubular, pentru ca tabla ambutisata a basculelor de logan nu rezista )
-sistem franare imbunatatit
-toate astea legate de cadrul tubular ce face legatura cu roll-cage-ul si celelalte intarituri
-montat motor cu o cutie adecvata
-testat
-refacut panourile caroseriei - aripi, usi, plafon



Crezi tu, draga co-forumist, ca o garantie verbala din partea meseriasului cu cielo de 300cp este suficient? Abia rezista basculele la un condus sportiv cu cei 90cp de fabrica, la masina mea, d-apoi la 200cp !

Daca vrei sa faci ceva destept, cumpara piese din anglia si transforma motorul K4M al Prestige-ului tau. Aspirat, poate ajune undeva pe la 240-250cp. Verifica Clio S1600, are fix motor K4M aspirat.

Atunci sa-l vad pe amicul tau meserias, stie?
Darkyro77
deja o dam in altele dane. acolo nu mai e vorba de o masina de zi cu zi.
sa concluzionam ... se poate pune motor de 2.0 si aspirat si turbo pe logan dar cu investitii astronomice care nu merita ... mai repede iei un clio rs sau un megane rs si asta e.
daca tot te-ai apucat sa le zici de englezi zi-le si unde sa se uite ... e vorba de k-tec racing care lucreaza doar cu renault.

le: si eu am incercat pe al meu logan sa fac ce vreti voi ... am ajuns la concluzia de mai sus ... de aceea a disparut loganul din semnatura si a aparut "asta mica" din avatar ph34r.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.