Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: DACIA 1310 1998 GPL PROBLEME
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
comi16108
AM O DACIE 1310 DIN 1998 SI AM PE EA O INSTALATIE GPL SI DE CEVA VREME IMI FACE PROBLEME LA PORNIREA DIRECT PE GAZ CAND MOTORUL ESTE CALD.TREBUIE SA II DAU 5 6 7 CHEI...AM INTELES CA S-AR PUTEA SA FIE DE LA BOBINA DE INDUCTIE.PE BENZINA PLEACA FARA PROBLEME.STITI CEVA?MULTUMESC
vallyyy
Eu nu va inteleg daca pana si producatorii recomanda pornirea pe benzina si apoi trecerea pe gaz de ce nu procedati asa ? Alimentezi o data 10 L de benzina iti ajunge tot anul pentru porniri .......verifica bobina daca da scanteie .......dar ma indoiesc sa nu dea din moment ce benzina porneste
ionut_09_RWX
QUOTE(comi16108 @ 29 Sep 2009, 14:41)
AM O DACIE 1310 DIN 1998 SI AM PE EA O INSTALATIE GPL SI DE CEVA VREME IMI FACE PROBLEME LA PORNIREA DIRECT PE GAZ CAND MOTORUL ESTE CALD.TREBUIE SA II DAU 5 6 7 CHEI...AM INTELES CA S-AR PUTEA SA FIE DE LA BOBINA DE INDUCTIE.PE BENZINA PLEACA FARA PROBLEME.STITI CEVA?MULTUMESC
*




pai daca face figuri la cald inseamna ca ai debit mic de gaz.. cum e ralantiu??
pornirea se face cu pedaua de acceleratie apasata la jumate fara sprituri!!
la rece porneste bine??
1ustyn
Salut, porneste greu deoarece cand o opresti se mai duce niste gaz in motor si se ineaca.Opreste intai gazul din buton si se va opri motorul singur.O alta problema ar fi bujiile, cele de la brisk ( pentru benzina) la mine au rezolvat problema.
ionut_09_RWX
nu cred ... slabe sanse sa se intample asa....
1ustyn
la mine merge, si citind mai atent ce a scris iniatorul imi dau seama ca mai rau face, dand 6-7 chei ramane mereu contactul pus si gazul intra in continuu incecand motorul.este ultimul post al meu pe acest topic!
Hacker
Eu zic simplu, daca pe benzina masina ta merge in parametri normali atunci nu ai nici o problema legata de aprindere sau mai stiu eu ce. Problema vine de la instalatia de gaz, care dupa caz, e probabil sa ai ori filtru ei infundat, si sa nu mai arunce presiunea dorita, sau pur si simplu sa trebuiasca reglata din nou. Oricum, autoturismele pe gaz se pornesc intotdeauna pe benzina, apoi pe gaz...

Succes...
brigada_diverse
Oricum, autoturismele pe gaz se pornesc intotdeauna pe benzina, apoi pe gaz......
la cald? hai las-o balta....pai nu mai renteaza gazul daca o pornesti pe benzina...
e prost reglata....asta e treaba sau are vreun defect
eu ii dau drumul pe gaz cu socul tras la rece si merge f bine
la cald doar din cheie o pornesc..eventual apasat un pic acceleratia

pe benzina porneste bine(nu la rece, ci la cald)?
bygy007
problema de reglaj sau instalatie , odata ce merge si porneste bine pe benzina problema e de la instalatie , eu am mers ani cu rezervorul gol , puneam benzina doar la revizii , de la -5 grade la pornire trebuia sa o injectez cu benzina
deci in concluzie pornirea pe gaz trebuie sa fie mai usoara decit benzina , trebuie facute reglajele la rece din furtunul de debit , (cel de pe furtun) si relanti
ct-03-tvy
se ineaca cu gaz...la oprire
baranga
a mea porneste numai pe gaz;daca vreti ma credeti daca nu nu;nu mi s-a stricat instalatia nu nimic
singura imbunatatire care i-am facut-o este o bobina de oltcit;urmeaza o bobina bosch de pe un audi 100 2.2 benzina biggrin.gif
baterie sa ai ca o pornesti si pe gaz la prima cheie daca e reglat bine wink.gif
mitu2002
dap instalatie reglata prost si la mine pornea cam greu pe gaz pina am luat-o la bibilit conform reglajelor descrise aici pe forum (ph-??-boa) si a pornit pe gaz toata iarna fara probleme si toata vara si probabil dupa cum se prezinta si iarna care vine
bashtalu
daca tot ziceti ca se recomanda pornirea pe benzina si apoi trecerea pe gaz, atunci ce ma fac cand dimineata plec la servici, pornesc pe benzina, astept pana se duce benzina din carburator ca apoi sa o trec din nou pe gaz si sa imi continui drumul........si asa in fiecare zi? pai unde ajung?
alpyne
ai si tu dreptate bashtalu... dar nu toate instalatiile pornesc la rece pe gaz si nu ma refer la reglaje caci am inteles ca sunt multe care se pot regla in sensul asta.de ex la un tip de instalatie Atiker turceasca si (nu radeti ca e f buna)nu au avut multe plangeri cu ea de aceea e si apropiata la pret de cele italiene...nu se poate regla pornirea la rece mi-a zis chiar montatorul si scrie si la ea in carte.trebuie data intai pe benzina si apoi pe gaz binenteles numai la pornirea cu motorul rece...la cald nu e valabil caci o ia direct pe gaz. asta ar fi dezavantajul.avantajul ei e ca nu trebuie sa dai sprituri,pedale apasate aiurea la jumatate, trei sferturi,socuri trase sau alte artificii ca sa o faci sa porneasca.pur si simplu porneste sau nu prin datul la demaror.debitul la pornire si-l face ea fara inecari sau alte alea...daca nu o ia din prima,o ia dintr-a doua.daca nu o ia dintr-a doua atunci e problema cauzele pot fi multiple...cert e ca nu ineaca niciodata motorul cu gaz cum am mai vazut ca s-a scris despre alte instalatii wink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.