Mahindra-Renault this time has launched the sporty version of its Logan known as the Logan Play. The car only features cosmetic changes with no changes made to its engine. The Logan Play will be available with 1.4-litre Petrol and 1.5-litre Diesel engines variant. the petrol variant is available for Rs 5,41,850 and the diesel for Rs 6,68,649 (ex-showroom, Mumbai).
The new Logan Play features USB enabled music system, black coloured centre console, leather upholstery, driver information system parking sensor, red alloy wheels, body graphics, chrome muffler cutter and lip spoiler. The Play will be available in black and white colour options with graphics on it.
Source: Carwale
Mahindra Renault launched its new mid-sized saloon Logan Play priced at Rs. 5.94 - Rs. Rs. 6.79 lakh (ex-showroom, Delhi). The new Logan is laden with factory fitted features like black colored contrast central console, USB enabled music system, Driver Information System with average fuel consumption and speed display, special floor mats, Leather seats, steering cover and end rack. It also comes with parking sensors, boot lid spoiler, chromed muffler cutter, body graphics and alloy wheels.
New Logan Play comes with 1.4L GLX petrol engine and 1.5L DLX diesel engine models. The features are mostly cosmetic and there are no significant changes in the power train. The car is well complemented with plush interiors that make it a comfortable and elegant model. Logan Play is more like a sporty version available in black and white colour options. The new Logan Play will be available at 35 Mahindra Renault dealerships across India in phase 1 of the launch, followed by presence in all 146 Dealerships.
Daca te intereseaza prinderea este la fel ca al noi. Doua suruburi ...
GBi
30 Sep 2009, 14:20
QUOTE(IRONICK @ 30 Sep 2009, 12:06)
Daca te intereseaza prinderea este la fel ca al noi. Doua suruburi ...
ar fi super daca merg montate si la noi , poate sunt si mai aerodinamice !
Ps: sa apara suv_ul ala sa vedem ce mai adaptam ...
marksman
30 Sep 2009, 14:25
jante de 14"
Fan3
30 Sep 2009, 15:56
astea-s oglinzi de camion si nu pentru ca sunt mari, ci pentru ca sunt patrate si urate...nu-s aerodinamice cu siguranta, cele de la phase 1 mi se par acum o realizare din punct de vedere ai design-ului . scaunele...nu mai comentez
IRONICK
30 Sep 2009, 15:59
Ce bine ar fi daca ai vb si in cunostinta de cauza.
TAW
30 Sep 2009, 16:07
Mie imi plac farurile cu rama interioara neagra (pe modelul de culoare alba)...arata interesant. Si consola centrala "fibra de carbon"...asta si oglinzile ma duc si pe mine cu gandul la un anume model nou...
IRONICK
30 Sep 2009, 16:12
pe partea dinspre montant, oglinda are doua laturi ca de romb, si nu limiteaza de loc unghiul de vedere. pentru disperati are capac care se poate vopsi. este prins in doua cleme sus si cinci jos ..
Mednick
30 Sep 2009, 16:35
Pielea (sau imitatia) aia de pe scaune zici ca e luata din bazar...impresie totala de aftermarket...ba chiar aduce putin cu ce se punea inainte pe 1300 ( doar ca alea erau mai stilat cusute).
cosmin_2300
30 Sep 2009, 16:50
Mie nu-mi place deloc ..... mai ales jantele ( mai ales culoarea lor ) mi se par foarte urate ..... Ce ma surprinde este ca sunt disponibile doar motoarele cele mai mici ( 1.4 mpi si 1.5 dci ) ... Pai cum vine asta ? Masina ( cica ) sportiva ... cu motor de 75 cp ?!
TAW
30 Sep 2009, 16:50
QUOTE(IRONICK @ 30 Sep 2009, 17:12)
pe partea dinspre montant, oglinda are doua laturi ca de romb, si nu limiteaza de loc unghiul de vedere. pentru disperati are capac care se poate vopsi. este prins in doua cleme sus si cinci jos ..
..........si se rabateaza asa cum trebuie.....
Fan3
30 Sep 2009, 17:57
dupa atatia ani de cercetari...au reusit s-o faca sa se plieze...tare
bobo77
30 Sep 2009, 20:49
In afara de culori nimic interesant, oglinzile poate...
eduardsebe
30 Sep 2009, 20:55
zau asa...scaune oribile,jane de 14",ditamai oglinzile...ce e frumos la loganul asta in afara de stickere si faruri mai fumurii...
Sa fiu sincer, am vazut Loganuri tunate cu mai mult bun gust p-acilea, prin Bucuresti. Ce nu inteleg (ce-i drept nici nu m-am interesat prea mult) -la indieni n-au ajuns macar machetele de fete de usi din astea, noi? iar motoarele, ei nu folosesc si 1.6?
"variomatic" pe gugal mie-mi rezulta ca fiind o modalitate de transmisie prin curele si fulii, inventata de DAF. Deci nimic de aer. Ma rog, acuma c-or fi hotarat cei de la Renault sa foloseasca termenul asta pentru ventilatie, sau poate c-o fi vreo firma indiana care se numeste Variomatic si le face lor ventilatoare de LOgan (am gasit una belgiana care-i zice asa), treaba lor, dar nu cred zau c-au pus climatronic. Mai degraba cred c-au folosit termenul tocmai fiindca duce cu gandul la AC automat.
rtBK
4 Oct 2009, 11:28
oglinzile sunt misto, ma intreb la ce pret vor fi pe piata.
IRONICK
4 Oct 2009, 17:38
QUOTE(Fan3 @ 30 Sep 2009, 18:57)
dupa atatia ani de cercetari...au reusit s-o faca sa se plieze...tare
De parca conteaza cum se rabateaza o oglinda.
Pe modul vechi la o lovitura usoara carcasa revine la loc fara probleme, dar cu rabatarea minune dupa care unii sufera, se sparge. La fel ca ala orice cotet strain.
dogy_10
4 Oct 2009, 19:19
parerea mea e ca sunt urate oglinzile, poate sunt mai practice, dar la design sunt urate, iar cat priveste rabatare nu vad care e problema la aste de pe primul logan
IRONICK
4 Oct 2009, 19:32
Cand erau rotunde nu era bine, ca sunt rotunde si mici. Le-au facut mai mari, nici asa nu este bine ca sunt mari. Le-au facut rabatabile (ca unii au orgasme dupa alea straine ...) si aerodinamice (ca sa nu se mai auda zgomotele aerodinamice) si iar nu este bine. Daca astea sunt mari, alea de Ford Focus cum sunt? De camion? Si mai sunt exemple de oglinzi mult mai hidoase decat ce au incercat astia de la Dacia sa faca. Va cenzurati pe voi aiurea.
Se observa si comanda celebrei clime "variomatic"......dar si combinatia de culori la interior, care mie mi se pare cel putin nepotrivita...dar asta e probabil gustul indienilor...
Ce-mi place e faptul ca masina e dotata "cu fara" dezburire luneta......deh clima asta indiana...
cosmin_2300
4 Oct 2009, 21:29
Oare nu e incomod sa "strecori" mana intre usa si volan ca sa bagi cheia in contact si sa pornesti ?!
Fan3
4 Oct 2009, 21:46
se observa ca are alta cheie iar despre dezaburire...n-o fi nevoie la astia...
Apropo de detalii/proportii/marimi si alte rahaturi ... analizati poza asta:
[attachmentid=1627556833]
IRONICK
4 Oct 2009, 22:42
Am avut-o scoasa din ghidaje ca s-a sprijinit un betiv de ea, pusa la loc in ghidaje fara nici o problema, nu s-a rupt nimic. Altcineva patit, lovitura in trafic masini care au trecut aproape, la aia de Logan abia se vedea o zgarietura, cealalta (trebuie sa mentionez asta, era de la un VW) s-a facut "cioburi".
Se observa si comanda celebrei clime "variomatic"......dar si combinatia de culori la interior, care mie mi se pare cel putin nepotrivita...dar asta e probabil gustul indienilor...
Ce-mi place e faptul ca masina e dotata "cu fara" dezburire luneta......deh clima asta indiana...
Panoul de comanda negru pe plasticul de bord alb... trashy
minny
5 Oct 2009, 19:55
Interesante stergatoare ....
eduardsebe
5 Oct 2009, 20:03
volanul ala arata oribil...cel putin asa mi se pare...cum sa pui inelul negru si capacul cu air-bag bej
The car is based on the high-end Verito variant and gets added features to lure corporate executives, professionals and businessmen. The sedan is available in an exclusive Pearl White exterior color.
The exterior is further differentiated from the regular variants by alloy wheels, body decals and ‘Executive’ badging. The car also boasts of what Mahindra calls as blue vision headlamps.
On the interior, the sedan gets Italian leather upholstery, leather wrapped steering wheels and matching door inserts. The Executive edition comes with a touchscreen navigation system along with a Bluetooth enabled entertainment system.
Apart from the added features, the Executive edition will offer ABS, airbags, engine immobilizer and crumple zones as standard.
The ‘Executive’ edition is available in both petrol and diesel versions of the Verito. Power comes from a 1.6 litre petrol engine or the popular 1.5 litre DCi turbo diesel, both of which were borrowed from Renault. It is to be noted that the regular variants of Verito use a 1.4 litre petrol engine instead of the 1.6 litre which was available before Logan was rebranded Verito.
The Mahindra Verito Executive edition is priced at 7.75 lakhs (ex-showroom Delhi) that comes only on the top-end D6 diesel variant for now.
TAW
23 Jan 2013, 08:36
"to lure corporate executives, professionals and businessmen" - Waw...asta e tare...visul omului de afaceri indian - Logan cu volan pe dreapta
Squirrel
23 Jan 2013, 10:50
minny
24 Jan 2013, 12:23
Una din marile probleme in India a fost mereu dimensiunea masinii care depasea 4m. Din cauza aceasta masina era suprataxata si nu au vandut mai nimic. Cand au vazut ca nu merge pasul logic era sa bage Sandero pe piata, care fara prea mari eforturi redesenand bara fata si spate se putea incadra in dimensiuni. In schimb Renault nu a facut nimic, indienii s-au suparat, alianta s-a rupt. Le-a lasat Logan-ul celor de la Mahindra sa faca ce vor cu el si acum se chinuie singuri sa il scurteze de fund. Va iesi o masina cu aspect si fiabilitate dubioasa care va ingropa Renault-ul in ochii indienilor. Iar face-lift-urile astea de Logan (Verito Executive) nu prea ajuta la nimic, cine are bani acolo nu isi ia Logan ci masini de "status" (nemtesti, japoneze). Acum se chinuie sa dezgroape mortii (Datsun) si sa ii bage in niste parteneriate neclare care nu se mai concretizeaza. Renault a jucat prost si a pierdut piata din India. In mod normal asteptam niste consecinte asupra vinovatilor dar pana acum liniste si pace. Deplorabil.
LE: Si in Rusia merge prea incet afacerea cu Lada. Parerea mea. Dar acolo e mai complicat poate din cauza politicii guvernamentale de la Moscova. Insa asta denota ca dupa Louis Schwartzer cei ce au venit doar au cules dar nu prea au stiut sa semene.
P-A-C-O
24 Jan 2013, 17:10
QUOTE(minny @ 24 Jan 2013, 12:23)
Renault nu a facut nimic, indienii s-au suparat, alianta s-a rupt.
esti sigur ca sa a fost?.... parca Renault a vrut sa ia Mahindra cu totu', indienii n-au vrut sa manance cartofi prajiti toata viata si le-au dat cu FLIT
QUOTE(minny @ 24 Jan 2013, 12:23)
Si in Rusia merge prea incet afacerea cu Lada. Parerea mea. Dar acolo e mai complicat poate din cauza politicii guvernamentale de la Moscova.
nu mai gasesc ei pomana ca cea de la Mioveni
plasma
28 Jan 2013, 13:27
O concretizare a modelului camunflat. E o combinatie la partea din spate, intre Ford Focus1 si Focus2.
P-A-C-O
28 Jan 2013, 21:07
ciudat, la spate arata ca o macheta ce apartine proiectului B52, versiunea necastigatoare in detrimentul noului Sandero lansat recent
oare cati bani a incasat Renault de la Mahindra din vanzarea schitelor respective?
bobo77
28 Jan 2013, 21:45
Urata masina...
plasma
21 Mar 2013, 20:34
Uite si Loganelul indian fara portbagaj, ca sa se incadreze in cei 4 metri nesuprataxabili la ei. Cam prea inzorzonat, pentru 2013, dar asa e la astia asiatici.....
Ampt
21 Mar 2013, 20:36
Înălțarea caroseriei și spațiul uriaș dintre roți și aripile mașinii sunt de mare efect !
klaus
21 Mar 2013, 20:42
1. Daca va uitati in dreapta jos, frunzele din gardul viu sunt repetitive cu aceeasi forma. Acolo e o prelucrare prin cloning. 2. Ce fac baietii, folosesc aceeasi locatie? [attachmentid=1627876695]
Si cealalta: [attachmentid=1627876696]
aphophis
15 Apr 2013, 23:13
asta nu cred ca e cgi..
driverx
16 Apr 2013, 09:16
Deci masina asta arata ca si cum ai lua un tablou care in partea stanga era pictat de Picasso si partea din dreapta de Michelangelo....
Adevarul e ca la asiatici le plac bling bling-urile. Si au pus in spate. Sa le ajunga.....
4x4
16 Apr 2013, 09:37
QUOTE(P-A-C-O @ 23 Jan 2013, 08:00)
engine immobilizer and crumple zones as standard
+ bling
P-A-C-O
16 Apr 2013, 18:23
QUOTE(minny @ 24 Jan 2013, 13:23)
Una din marile probleme in India a fost mereu dimensiunea masinii care depasea 4m. Din cauza aceasta masina era suprataxata si nu au vandut mai nimic. Cand au vazut ca nu merge pasul logic era sa bage Sandero pe piata, care fara prea mari eforturi redesenand bara fata si spate se putea incadra in dimensiuni. In schimb Renault nu a facut nimic, indienii s-au suparat, alianta s-a rupt. Le-a lasat Logan-ul celor de la Mahindra sa faca ce vor cu el si acum se chinuie singuri sa il scurteze de fund. Va iesi o masina cu aspect si fiabilitate dubioasa care va ingropa Renault-ul in ochii indienilor.
eu sunt de parere ca le va merge mai bine acum
plasma
17 Apr 2013, 20:32
Uite si bordul si ceva interior. Nu se vede pre bine, dar ce se vede cred ca e....... elocvent.
Garett
18 Apr 2013, 08:43
De ce au pus barele alea pe sus?? Din cate stiu la Logan merg montate bare transversale oricum, fara sa fie nevoie de longitudinale!
Highwayman
18 Apr 2013, 09:05
Alea cred ca sunt mai mult de design, probabil nu au stiut cum sa termine stopurile in partea de sus.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.