Lasä tu sigla în amarul ei.
Dacä tu trebuie sä aduci volanul spre dreapta pentru ca "...sigla de pe volan e in pozitie normala" în mers , asta nu înseamnä cä -masina trage dreapta- ci cä "elementul" dintre volan si scaun trage dreapta !
La vitezä micä dacä lasi volanul liber mergînd pe orizontal masina trebuie sä meargä în linie dreaptä indiferent în ce pozitie s-ar afla spitele volanului iar dacä virezi putin în orice sens , la eliberarea volanului ar trebui sä revinä singurä la mersul drept datoritä unghiului pivot în principal.
Dacä nu revine trebuie verificatä geometria - unghiurile !
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...&st=8&p=1570046 Desigur cä normal ar fi ca " sigla de pe volan sä fie in pozitie normalä" pentru a avea vizibilitate perfectä asupra ceasurilor din bord , dar dupä interventia vreunui neavizat asupra directiei acest lucru devine dificil ...
NU VÄ JUCATI CU DIRECTIA - VÄ PUNETI ÎN JOC VIATA ( a voasträ si a celorlalti participanti la trafic )
Orice interventie asupra sistemului de directie trebuie fäcutä doar de cätre persoane care STIU EXACT CE FAC si FOLOSESC DOAR SCULE CORESPUNZÄTOARE !
Aprox. 95% din mecanici elibereazä conul bieletei din bratul fuzetei cu ciocanul - asa au väzut ei cä fac cei mai vechi "de când lumea ... " . Nu mai are rost sä vä spun cä în mod corect ar trebui utilizatä o presä , ciocanul e mai la îndemânä.