Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Garnitura de chiuloasa
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Luca_Stanciu
Nu prea a mai mers cu ea in ultimul timp, apoi am incercat sa o pornesc si mi s-a ars furtunul care se duce de la pompa de apa in calorifer (s-a atins de galerie) am tinut-o pornita atunci cam 5 minute. Am schimbat furtunul si am bagat iar antigel in ea, am aerisit-o si cand am pornit-o imi arunca ceva pe toba (ceva dulce) si mi s-a spus ca este antigel si ca s-a ars garnitura de chiuloasa. Problema este ca in vasul de expansiune nu bolboroseste....
Ce simptome mai are daca este arsa garnitura de chiuloasa?
bog_cip
In borcan iti scade antigelul ?
Uleiul cum arata este la fel ?
Chestia ca iti curge ceva pe la toba nu e relevant poate sa fie din condens, iar temperatura geselor de artede pe evacuare este destul de mare asa ca ai sanse sa se evapore .... apa , antigelul
Pe la chiuloasa iti curge ulei ?(e unul din simtome)...
Luca_Stanciu
Cat am tinut-o pornita (ca nu am mai mers cu ea de teama sa nu stric ceva si ami rau) nu a crescut nici nu a scazut nivelul in borcan, uleiul era la fel nu crestea nu scadea nu am vazut ulei nici pe la chiuloasa. Este diferenta, oare, in mers sau pornit stationar? Cati mecanici am intrebat mi-au spus ca este arsa garnitura sau este "ciupita" pe undeva.
Nu stiu ce sa zic si de condens .... a stat pornita multicel si cand o acceleram tot arunca.
fnp
QUOTE(Luca_Stanciu @ 23 Mar 2005, 10:38)
Ce simptome mai are daca este arsa garnitura de chiuloasa?
*



Curge ulei la imbinarea dintre chiulasa si blocul motor (nu mult, "transpira"); motorul se incinge brusc in mers si nu mai baga caldura pe climatizare; antigelul din vasul de expansiune devine murdar (tulbure) si pute a ulei. Nu e obligatoriu sa aiba toate aceste simptome.

Atentie la inlocuire garnitura: trebuie verificata chiulasa dupa ce este data jos de pe masina (planata daca este nevoie). Dupa inlocuire la circa 5-600 km se mai strange o data chiulasa altfel se arde iar garnitura.
Luca_Stanciu
Este bizar ca baga si caldura (furtunele sunt "incinse" asa cum erau si inainte).
O duc la un mecanic sa o schimbe ca nu am mai schimbat si oricum vreau sa o pun la punct de la A la Z dar tre sa o duc tractata fro 30 Km
Cib
nu are nimic frate. Mergi cu ea fara probleme. Nu cred ca a ajuns sa arda garnitura. Oricum ideea e sa o urmaresti si daa mai prezinta si altceva, atunci mai vb.
Chestia cu antigel pe teava de esapament e cel mai putin probabila. Ideea e ca garnitura daca se arde la imbinarea dintre cilindru (unde ai si un inel de etansare) in asa hal incat sa-ti intre antigelul in camera de ardere inseamna ca din restul garniturii nu a mai ramas nimic... Si e extrem de putin probabil sa se fi intamplat asa ceva... Ca e dulce nu inseamna ca e antigel. E doar condens

Cel cu planarea chiulasei nu mai fii asa prapastios. O verificare nu-i strica, dar de la o garnitura de schimbat pana la planare e cale lunga. Nu mai bagati prostii in capul omului ca de dat cu parerea din auzite e usor, omul le ia de bune, da peste un mecanic avid de bani si il pacaleste. Macar sa il ajutam nu sa-l incurcam mai mult.
Luca_Stanciu
Mercic frumos Cib, dar sti cum este ..."Daca se intampla ceva?" smile.gif oricum imi facea ea si alte probleme si trebuia dusa la mecanic da mecanicul meu sta cam departe sunt 30 de Km se poate intampla orice asa ca o duc tractata smile.gif
Masina asta m-a stresat de cand am luat-o nu cred ca am mers cu ea o saptamana fara sa pateasca ceva si si-au bagat prea multi nasul in ea, am ajuns la concluzia: "UNUL SI BUN". Azi o duc sa o faca si va anunt daca era arsa sau nu. Din cate am citit , eu personal, cred ca nu este arsa.
ydaniel
QUOTE(fnp @ 23 Mar 2005, 09:50)
Curge ulei la imbinarea dintre chiulasa si blocul motor (nu mult, "transpira"); motorul se incinge brusc in mers si nu mai baga caldura pe climatizare; antigelul din vasul de expansiune devine murdar (tulbure) si pute a ulei. Nu e obligatoriu sa aiba toate aceste simptome. .
*


hmm sa stii ca nu e chiar asa
poate sa curga ulei si daca nu este stransa la cuplu sau inegal,caldura poate sa nu mearga din 100 de motive,antigelul poate fi murdar daca a fost schimbat de curand si nu s-a pus apa distilata, se poate aduna in cursul timplui mizerii
mi-e cu 2 prezoane car nu strangeau la chiuloasa nu s-a ars!!
TheSaiLor
In 5 minute nu se arde nici o garnitura de chiuloasa!!!! Daca nu iti creste temperatura la apa peste limitele normale nu e nici o problema. Iar ce ti-a zis mecanicu ala ca e antigel pe esapament e cea mai mare tampenie. Nici daca se arde inelul de metal si intra antigel in cilindri nu ajunge la evacuare in stare lichida.
Luca_Stanciu
Am dus-o ieri la mecanic sa mi-o faca de la A la Z de la motor pana la tablarie, mai avea fro 2 masini de facut si nu a avut timp sa se uite la ea , sunt si eu curios sa vad daca a fost arsa.
Din toate sintomele sigura chesti care era chestia cu aruncatul pe toba...arunca cam mult .... asta m-a pus pe ganduri.
Luca_Stanciu
Multumesc mult tuturor pentru ajutor.
Cib tu ai avut dreptate, nu a fost arsa, ce arunca pe toba era condens. Mi-a mai strans putin chiuloasa si totul este OK asa ca am ramas si cu garnitura de chiuloasa si cu 5 litri ulei Valvoline si filtru smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.