alxemanuel
17 Oct 2009, 13:19
Buna ziua ... am primit o dacia 1300 si care ramasese fara ulei , am schimbat motorul cu unul bun insa am pus chiulasa de pe cel vechi deoarece este mai buna, motoarele sunt aceleasi. Problema este ca nu imi porneste, am schimbat capacul la delcou platinele sunt ok insa imi scoate tot pe carburator ,
Delcoul este montat la semn , insa nu vad ce poate avea, va rog daca se poate un raspuns cat mai repede . Multumes
baranga
17 Oct 2009, 22:16
roaga pe cineva sa dea la automat si tu uitate la delco:
daca are putin joc axial cred ca ai pus delco cu un decalaj de 180grade;
mai cauta pe forum :cilindrul 1 in compresie(dai bujia jos si vezi cand e in compresie si te uiti si la lulea sa fie in dreptul plotului ce duce la fisa nr1)
si regleaza si avansul static
(cauta pe forum)
Mult succes
alxemanuel
18 Oct 2009, 13:11
mersi de raspuns, pana la urma am chemat un mecanic si a reglat din nou culbutorii, a pus delcoul bine , i-a facut toate reglajele si acum merge bine.
alxemanuel
19 Dec 2009, 17:48
Astazi m-am chinuit jumate de zi sa o pornesc , nu a vrut nici in ruptul capului
Am omorat de 2 ori bateria, nici pe gaz si nici pe benzina nu a vrut,
M-a tras acum pe seara un prieten si doar asa a pornit.
alpyne
20 Dec 2009, 13:24
verifica si bujiile sa nu fie ude...platina si contactul diodei de pe capacul de delco
alxemanuel
22 Jan 2010, 14:30
Din nou probleme cu pornirea, imi ingheata ,,chestia'' aceea din fata prin care circula si apa si gazul si nu imi mai porneste : (, pe benzina nu imi merge ca am probleme cu rezervorul. Uneori se face chiciura pe ea ca la frigider si doar cu 5l de apa calda isi da drumul sa pot porni masina. Uneori nu se face chiciura insa nu mi se alimenteaza deloc, cum pisc putin acceleratia cum imi moare motorul si nu pot merge cu mai mult de 20 km/h si tremura de parca as fi in tractor. Chiar daca pornesc motorul si sta doar asa la relanti nu isi da drumul si nu trece deloc apa calda pe acolo.
Dupa ce o dezghet imi circula apa calda peste tot. In borcan nu ingheata apa si nici in radiator, am antigel pus. Ce sa ii fac?
pirvumark
22 Jan 2010, 17:47
facand o paranteza - de ce crede lumea ca tractorul tremura?
nu este adevarat. el face doar zgomot. si astea straine gen john deere, fendt, caseih, new holland baraie. diferenta e la cabina. dupa ce inchizi usa, gata, mergi cu loganu(nu se aplica si la U650)
.
incearca sa o izolezi cumva. sunt destule materiale. si poate nu are concentratia corecta antigelul pus. poate ai scapat apa mai multa.
alxemanuel
22 Jan 2010, 19:34
Nu stiu ce sa e fi intamplat ca am pus destul de mult antigel.
Am mai completat acum cu 1l neconcentrat si am izolat cu vata minerala, sunt curios dimineata daca mai face probleme
PH-06-BOA
22 Jan 2010, 21:12
E posibil sa ai lichid de racire putin si nu ajunge sa circule prin ea, sau nu e aerisita bine.Daca ingheata repede la pornire sau nici nu porneste, ai gaz mult. Redu din debit la pornire. Regleaza-l in asa fel, ca atunci cand pui contactul si asculti la carburator, aproape ca nici n-auzi gazul. Daca T-ul e prea slab, se permite o deschidere mai usoara si mai mare a supapei de debit din plosca, si iar da gaz mult la turatie mica, chiar daca atunci cand e oprit motorul, nu auzi zgomot de gaz in carburator. Ideal (si verificat) ar fi sa pui un alt arc putin mai tare la supapa (la membrana). Cu cat e mai tare arcul, cu atat e mai dificil reglajul la relanti (daca e stabilit din acea supapa, si nu din celalalt surub, care-i special pentru relanti), adica are o plaja ingusta de reglare.Un arc moale ca cel original, e elastic pana la comprimare, permitand cu usurinta deschiderea la maxim a supapei, ceea ce duce la un consum inutil, micsorarea puterii si pornire grea. Daca se strange T-ul se face acelasi lucru ca si cand s-ar pune un arc mai tare, dar nu ajuta la drum. Un arc mai tare, in pozitia extins s-ar comporta ca cel original, dar la apasarea acceleratiei la pornire, nu permite membranei sa faca exces, progresand numai dupa ce motorul porneste. Mai dezvolta si tu putin, si treci la treaba.
22 Jan 2010, 21:14:
i-ar
alxemanuel
24 Jan 2010, 13:29
Din fericire am rezolvat problema, am pus mai mult antigel si cu izolatia cu vata minerala nu mai am probleme.
Multumesc pentru sfaturi
alxemanuel
26 Jan 2010, 00:34
Sa o ia naiba de dacie
.
Dupa ce i-am pus aproape numai antigel, am izolat cu vata minerala ,,chestia,, aia de fier prin care circula si apa si gazul , astazi in doar o ora s-au facut furtunele de gaz chicura si nu a mai pornit nici trasa, adica pornea statea 1-2 sec pornita si murea motorul. Sa fie de la gazul prost?
Ce naiba sa ii mai fac ?
baranga
26 Jan 2010, 18:20
nu ai aerisit cum trebuie;asa se intampla cand nu e aerista bine
bygy007
27 Jan 2010, 01:58
am patit si eu odata chestia asta , de la garnitura de chiulasa , o parte din lichidul de racire iesea pe esapament si la un moment dat ramineam fara , in 2 km era zapada pe el in plina vara
deci aeriseste foarte bine instalatia si daca tot iti face atunci pierzi destul de mult ca sa nu mai faca incalzire plaminului degeaba il izolezi ca nu faci nimic
mai este o posibilitate fiind foarte rece afara si daca pornesti pe gaz exista posibilitatea ca antigelul sa ighete pe furtunele de la plamin , si asta e patita , la un ger de peste -15 grade a pornit a mers 30 sec si s-a oprit , furtunele erau bocna cu toate ca in vas era lichid
ca idee pentru transformarea lichidului in gaz se absoarbe o cantitate de caldura , daca plaminul (ii mai zice si vaporizator) daca nu este incalzit la un moment dat va ingheta
GPL-ul este asemanator cu gazul din bricheta
alxemanuel
27 Jan 2010, 16:34
nu are cine sa ma ajute recent, dar dupa ce strang chiuloasa trebuie facute ceva reglari?
ca m-as apuca singur
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.