salutare!sunt un sofer incepator, conduc de 3 saptamai o dacia 1310 injectie,motor 1.4 2001 ,cu instalatie GPL.am cumparat masina de la o cunostinta, are 59.500 km ,pare bine intretinuta,dar in astea 3 saptamani am avut ceva probleme cu ea.:
-1 pierdeam antigel pe langa capacul pompei de apa.cam 1.5 l pana am depistat pe unde(incepator). am schimbat capacul si e in regula
-2 intr-o dimineata nu am mai reusit sa merg cu ea pe gaz. pornea pe benzina si in momentul in care intra gazul se sufoca motorul.cu toata nepriceperea mea mi-am dat seama ca e ceva de la instalatia de gaz si m-am dus la service-ul dacia unde a fost montata.acolo un mecanic la vre-o 25 de ani (experienta=?) mi-a demontat o piesa de pe furtunul de alimentare cu gaz a motorului, el a spus ca e un ""robinet "" electronic care era stricat si nu mai alimenta motorul. a ramas doar un robinet mecanic pe care a spus ca il pot regla eu in functie de cum vreau sa marga masina.nu o sa fac asta ca nu ma pricep.dar l-am intrebat de ce nu schimba piesa stricata si mi-a raspuns ca e mai bine fara,ca motorul consuma mai putin .ASA E?
-3 de vre-o 2 zile am impresia ca volanul trage dreapta. cred ca roata dreapta fata ramane infranata : sunt momente cand apas acceleratia la podea si turometrul debea se misca , cobor panta de 45 grade si trebuie sa accelerez in vit a 3 ca sa nu moara motorul ,si in plus roata respectiva mi se pare mai calda decat celelalte(ps se aude si un scartait in mers de la ea).saptamana asta ma duc la un mecanic. LA CE SA MA ASTEPT?
V-as mai cere ceva informati legate de regimul de turatii
Mie mi se pare ca daca ajunge la 2000,2100 face un zgomot foarte puternic.si ca merge bine pe la 1700-1800 .dar am inteles ca asa e subturata.imi puteti da mai multe informatii\/
va multumesc