Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: [VAND] Elemente de caroserie din fibra pt Logan
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Bursa > Arhiva cu anunturi
SKN-TUNING
Cativa dintre voi poate ati observat o schimbare de aspect a Logan-ului SKN.
Asta pentru ca la etapele de VTM de la Ranca si Resita masina a alergat cu elemente de caroserie din fibra pe care am decis sa nu le vopsim pana nu ajung la forma finala de potrivire si montare si pentru ca cei interesati sa poata vedea piesele "la crud".

Greutatile pieselor din fibra sunt mult mai mici decat a celor din tabla.
Capota motor si porbagaj sunt prevazute cu toate sistemele de prindere originale, gen prindere pt balamale si cui de inchidere, iar pentru portbagaj ciar si gaura pentru iala de inchidere.
Usile fata sunt o copie identica, se poate monta oglinda originala, manerul de deschidere si inchiderea centralizata, acel bandou de plastic exterior, au sinele pentru geamuri si prinderi pentru macaralele de deschidere, noi folosim chiar sistemul de deschidere electric.
Usile spate au toate prinderile de mai sus mai putin sinele pentru geam si muchiile pentru chederele de geam deoarece noi am montat geamuri de lexan si nu am considerat ca cineva ar fi interesat de deschiderea geamurilor spate.

Capota motor 3,4 kg vs 12 kg
Capota portbagaj 3 kg vs 14 kg
Portiera fata 5,5 kg vs 25 kg
Portiera spate 4,9 kg vs 19 kg

Pretul este de 450 de euro / piesa. Pentru o comanda completa pretul este de 400 de euro.

Mail-ul de contact este andrei@skn-tuning.ro
mariuscond
QUOTE(SKN-TUNING @ 19 Oct 2009, 11:17)
...Pretul este de 450 de euro / piesa. Pentru o comanda completa pretul este de 400 de euro...
*
Sa inteleg ca 4 portiere + 2 capote = 6x400=2400EURO? ohmy.gif
IRONICK
QUOTE(mariuscond @ 19 Oct 2009, 19:55)
Sa inteleg ca 4 portiere + 2 capote = 6x400=2400EURO? ohmy.gif
Ca sa castigi 50kg. Cu cate secunde scade 0-100km/h sau timpul de repriza? Sau consumul de carburant daca se monteaza pe o masina normala?
B-87-GBY
12+14+(25*2)+(19*2)=114kg
vs.
3.4+3+(2*5.5)+(2*4.9)=27.2kg

Diferenta este de 86,8kg !!!ENORMA!!!

Ceva mai multe detalii despre procesul de fabricare???
IRONICK
QUOTE(B-87-GBY @ 20 Oct 2009, 00:47)
Diferenta este de 86,8kg !!!ENORMA!!!
Corect, trebuia x4 la usi. Greutatea unei persoane nu este ceva extraordinar pentru viata de zi cu zi ...
SebastianLEGALRACING
Intradevar un subiect interesant, este foarte important sa scazi masa unui autovehicul in vederea sporiri perfromantelor dinamice dar si a tinutei de drum.
Este importanta masa care se scoate pentru noua pozitionare a centrului de greutate.
Ceea ce observ in acest post are o foarte pronuntata tenta comerciala, fapt care ma aduce in situatia de a evoca cateva aspecte reale.
Observatile mele sunt bazate pe masuratori facute intr-un mod amator.
Asa cum am mai spus nu as vrea sa se faca confuzii, iar cand spun ceva vreau sa vada lumea exact la ce ma refer.
Masuratorile cu privire la masa pieselor de fibra nu sunt stintific executate, sunt orientative insa abaterile trebuiesc sa fie minore.
Nu am considerat ca este important sa cunoastem si a treia zecimala, valorile expuse avand abateri de 5-10g.
In sprijinul celor spune de mine am sa va atasez cateva imagini.
In ele apar masuratori a aceluiasi obiect, pe cantarul folosit la cantarirea pieselor de fibra si pe unul extrem de precis.

user posted image

Am sa pun si o piesa ceva mai grea, apropiata ca masa de cele din fibra de sticla exacutate de noi.
user posted image
user posted image
user posted image

user posted image
user posted image
Acesta este un cantar foarte precis masurand din gram in gram:
user posted image

Voi face o comparatie intre masuratorile celor doua aparate pentru a va face o imagine cat mai reala.
Aparatele de masura pentru laborator nu se utilizeaza oricum si mai ales in camp deschis.
Precizia este foarte mare, cu conditia sa-i asiguri conditile de functionare optima, temperatura, umiditate, planeitate...

user posted image
user posted image
user posted image
Dupa cum se observa este vorba de o eroare de cca 3g.
Cred ca este acceptrabil tind cont de dimensiunea pieselor.
Detin aceste informatii bazate pe masuratori reale deoarece si eu am hotarat sa modific masa autovehiculului la care lucrez in vederea participarii viitoare la curse.
Am sa ma rezum la a evoca masuratori fara a face comparatii.
user posted image
user posted image
Iar pentru portiera fata:
user posted image
user posted image
Capotele inca nu le-am cantarit dar cand o sa o fac am sa revin.
Probabil ca domnul Andrei aici crede ca lumea daca merge cu Dacia inghite orice.
Sau oare sa fi achizitionat o Dacia comanda speciala cu blindaj?
De la 15Kg la 25Kg diferenta este enorma.
Cred ca s-a urmarit un scop comercial si valorile afisate sunt in aceeasi nota ca si altele expuse de el fara a fi probate.
Este o exagerare, cel putin asta e parerea mea si-mi cer scuze in avans daca se demonstreaza corect ca nu este asa.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.