Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: ABU DHABI GP
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Motor Sport > Formula 1
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
mircea_aq
Petrov saracul are o singura vina: ca a adus masina la finish line, ceea ce de obicei nu reuseste, altfel a condus in nota obisnuita, am vazut si la tv 2-3 franari anticipate de era sa-l faca FA armonica. Renault-ul era cu 0.8s mai lent pe tur noroc cu set-up-ul, impotenta deja cronica a masinilor rosii si circuitul lui tilke.

Altfel nu stiu de ce ne mai revoltam cu privire la Romania, cand vezi ce sorici are montezemolo de-l sustine in continuare pe domenicali cu toate ca au pierdut 2 titluri mondiale pe mana lui, dar ce vrei the italian mob... cu siguranta prostia lor scrie istorie.

Felicitari lui Vettel, e tanar , e talentat, cu depasirile mai are el probleme, dar are timp sa invete. Horner si cu marko sunt 2 trogloditi rasisti, sa nu vorbeasca de sportivitate.
xcss
QUOTE(mircea_aq @ 21 Nov 2010, 21:41)
Horner si cu marko sunt 2 trogloditi rasisti, sa nu vorbeasca de sportivitate.
*


blink.gif
Solon
Afirmatia asta vine dupa ce ai ascultat imbecilitatile debitate de Miki! Ca nuj ce pilot nu are o noua sansa la nuj ce echipa, si ca Marko a zis ca s-a saturat de romani! Nu e chiar asa!
ATM
Incepe balul in Emirate. Azi au fost probele libere, din care rezulta cam ca:
-McLaren se simt bine
-Vettel si Alonso au facut ceva araturi de toamna si au indoit nitel gardurile de pe marginea circuitului. Spectaculos, alunecau de-a curmezisul de parca erau in raliul Finlandei.
-Ferrari nu sunt deloc departe de locul I

Programul in continuare zice:

maine 12.11, sambata: ultima sesiune de antrenamente libere de la 12.00. Calificari: de la 15.00
duminica 13.11; cursa, 15.00


Si citind comentariile de anul trecut, de pe aceasta pagina:
QUOTE
Button si Ham gentlemen drivers, cu un pic de minus la Ham! E mai agresiv!Dar nu se angajeaza in dueluri imbecile!

Cred ca Hamilton a incercat din rasputeri anul asta sa schimbe parerea lui Solon.
si
QUOTE
Vettel e mai ca Schumacher!.....Sa speram ca nu ajunge ca Schumacher!

speram noi, da' tare mi-e teama ca o sa-l cam copieze. Sau, cine stie unde se impiedica el sau echipa. La finalul lui 2006 toata lumea se temea de Alonso, campion mondial 2 ani la rand, aoleu am scapat de Schumi si am dat de altul, si uite ca s-a dus si el usor in jos...cine stie cum si ce apare la anul...
Solon
Chiar! biggrin.gif
Anul asta a mai ramas doar Button! Ca Ham a fost orice nu mai gentleman driver nu!
Nici la Alonso nu stiu cum mai e! E pilot bun si scoate ceva din masina aia rosie!
Dar Schumacher scotea si mai mult din ea la vremea respectiva! Plus ca si cheltuia o gramada de bani! Intr-un an au ajuns la vreo 800 milioane!
Erau alte timpuri! Era mai mult masina, acum e calculator cu 4 roti!
DMP
1 Sebastian Vettel 1:38.481
2 Lewis Hamilton 1:38.622
3 Jenson Button 1:38.631
4 Mark Webber 1:38.858
5 Fernando Alonso 1:39.058
6 Felipe Massa 1:39.695
7 Nico Rosberg 1:39.773
8 Michael Schumacher 1:40.662
9 Adrian Sutil Force 1:40.768
10 Paul di Resta No time
11 Sergio Perez 1:40.874
12 Vitaly Petrov 1:40.919
13 Sebastien Buemi 1:41.009
14 Bruno Senna Renault 1:41.079
15 Jaime Alguersuari 1:41.162
16 Kamui Kobayashi 1:41.240
17 Pastor Maldonado 1:41.760
18 Heikki Kovalainen 1:42.979
19 Jarno Trulli 1:43.884
20 Timo Glock 1:44.515
21 Daniel Ricciardo 1:44.641
22 Jerome d'Ambrosio 1:44.699
23 Vitantonio Liuzzi 1:45.159
24 Rubens Barrichello No time

Mai e ceva de zis? sad.gif
ATM
Mmm, dupa cum au aratat cele doua zile de concurs, e strans sus, nu cred ca o sa-l vedem pe Vettel zburand spre victorie, cred ca o sa aiba de furca zdravan cu McLarenurile. Asta daca, bineinteles, nu o comite Hamilton ca de obicei, prin primele tururi. Spre norocul lui, Massa e pe 6, deci daca nu rateaza HamHam startul nu prea se vor intalni in cursa, si poate nu se ciocanesc iar ca ouale de Pasti.

De remarcat rezultatul infiorator al celor de la Williams. Maldonado si-a epuizat rezerva de motoare de anul asta, si instaland un motor nou a primit automat o penalizare de 10 locuri. Adica maine cele doua Williams vor incepe de pe ultimele doua locuri. Fookin' unbelievable, man. S-a cam ramolit Papa Frank, altadata avea si bani, si meseriasi, si ochi bun la piloti, acuma se duce de rapa toata sandramaua. Deh, se pare ca nici macar el se pare ca nu mai reuseste sa faca ...stiti voi ce...bici.

QUOTE
Erau alte timpuri! Era mai mult masina, acum e calculator cu 4 roti!


Adevarat zici aicea, acuma pilotul nu mai stie decat balans de frane, butonul magic 1, butonul magic 2, setari si remapari de injectie, economiseste carburantul, economiseste cauciucurile, vai de noi. Altadata pilotii conduceau la Monte Carlo cu o singura mana, iar cu ailalta schimbau vitezele. La naiba.



LE. Sa fie ai dracu astia cu seturile lor de pneuri. Sa le dea neica pneuri cate vor, ca tot le platesc, dar sa mearga oamenii la limita. Ce-i bulibaseala asta cu " nu fac tur cronometrat in Q3 sa economisesc cauciucurile", las-o-n geaca mea...
sorin000
Mda,o cursa frumoasa. Cel mai mult mi-a placut Vettel,a facut o cursa exceptionala biggrin.gif
Ce sa zic,a meritat Hamilton victoria,desi mi-ar fi placut ca Alonso sa ocupe primul loc. Locul 2 in clasament inca se joaca .
Solon
Cursa plictisitoare! Pacat de Vettel! Se vede ca e croit sa doboare recorduri, de aia s-a si enervat cand a abandonat! Oricum, ciudata pana sau ce o fi fost aia!
Ca sa facem haz nitel: Asa mai castiga si Hamilton, ca altfel...
Ori i-a prostit amurgul ori nu stiu ce a fost, dar azi au fost multi piloti cretini pe circuit, care nu se dadeau la o parte!
AR-18-MOS
Mi se pare ca luptau destul de tare pentru ceva puncte si de aici si inversunarea de-a pilota agresiv.
P.S. Mi se pare mie sau Yas Marina Circuit e cam ... kitschios?
Solon
E incarcat ca porku' cu toate zorzoanele! Dar cu toate astea, e un circuit frumos!
gabize
Foarte frumoase cele doua zone de deschidere a flapsurilor mobile, oare asa au fost gandite, sa poti depasi iar apoi sa fi depasit, sau asa a iesit? Macar in a doua jumatate a cursei s-au cam plictisit pilotii sa faca depasiri sortite esecului in prima zona, fortand depasirea doar pe zona a doua.
Hamilton a fost singurul dintre pilotii din plutonul fruntas care a luptat (adrenalina pozitiei in fruntea plutonului), Alonso a incercat o perioada sa tina aproape, dar pana la urma si-a dat seama ca monopostul lui e inferior. Button nu s-a mai straduit, asa cum facea in celelalte curse, iar Webber a avut o strategie ciudata de schimbare a cauciucurilor, plus un bonus de la echipa cu o stationare la boxe indelungata. Massa... la inceput mi-a dat senzatia ca vrea, apoi a aratat ca nu poate.
ATM
Button (favoritul meu) cica a avut o problema cu KERS care ba mergea, ba nu mergea, asa ca nu prea stia cata frana de motor avea la fiecare curba...ma rog, cel putin asa zice el si din transmisie cam asa se intelegea. Oricum, si cu KERS 100% activ, nu stiu daca avea azi viteza sa faca ceva mai mult. Insa de remarcat inteligenta lui, dar si a lui Weber, in dueluri. Au existat dupa socoteala mea cel putin 3 momente in care se putea lasa cu ciocaneli urate intre astia doi dar omul s-a ferit si a adunat sacul cu puncte la final. Oricum, a scos ce se putea scoate azi, tot e bine.

Cat despre Webber, are si ghinion baiatul asta. Bine, lasand la o parte faptul ca e mai mereu o cizma la startul cursei. Primul pit-stop s-a lungit mult cu un surub de roata (cica), apoi a stat in spatele lui Massa, si a avut o strategie de cursa tare proasta. I-a dat o pleasca gratuita lui Button care altfel nu cred ca ii tinea piept - daca Webber schimba si el in ritm cu Button pe caucioace medii.
Or fi obosit si creierele de la RedBull.

In rest, in spate echipele is grupate gramada. Mercedes, apoi Force India, Sauber etc etc. Ceea ce arata ca-n principiu ori pilotii sunt foarte nivelati, ori ca pilotii nu prea mai conteaza, ci mai mult conteaza masina...Cea mai mare diferenta intre coechipieri azi a fost la cuplul Alonso-Massa, subliniind ceea ce se zicea mai sus - ca Massa nu prea mai poate si Ferrari ar cam trebui sa incerce sange tanar.

In continuare nu inteleg ce se intampla la Mercedes. Bani este. tehnica este. Creier este, Ross Brawn e acolo sus, cu Newey, printre granzi. Piloti au foarte bine - un dezvoltator exceptional ca Schumacher si unul care stie sa scoata untul din masina, Rosberg. Si totusi nu se leaga, echipa de uzina primeste constant fum de la McLaren (client motor) si e cam la acelasi nivel cu force India (alt client motor).
Bine, pe aceeasi tema, e si mai grav ce se intampla la Lotus Renault (negrii). Nepotismele lui Boullier incep sa se arate, iar debarcarea lui Heldfeld o consider greseala sezonului pentru ei.

Nu in ultimul rand, multumim Pirelli pentru sarea si piperul cursei, in sfarsit mai abandoneaza si Vettel. Din vina lui sau nu din vina lui asta e irelevant pentru mine, las'ca nu ma supar, prea ma saturasem de fiabilitate.
b76bgaarh
Care mai e diferenta intre mclaren si ferrari la victorii absolute?
DMP
Ferrari: 216
McLaren: 175
Williams: 113
bucatzel
QUOTE(ATM @ 13 Nov 2011, 21:27)
In continuare nu inteleg ce se intampla la Mercedes. Bani este. tehnica este.  Creier este, Ross Brawn e acolo sus, cu Newey, printre granzi. Piloti au foarte bine - un dezvoltator exceptional ca Schumacher si unul care stie sa scoata untul din masina, Rosberg. Si totusi nu se leaga, echipa de uzina primeste constant fum de la McLaren (client motor) si e cam la acelasi nivel cu force India (alt client motor).
*



Mai trebuie sa mai si manance ceva pentru noroc... Ca o avut noroc cu caru' in anul cu BrawnGP, acum mai si plateste cineva pentru norocul asta.
Daca se punea problema acum cativa ani, cand nu se vorbea de engine freeze samd, probabil acum Mercedes si Ferrari isi disputau titlul mondial. Dar asa, e bataie pe "cat de bine potrivim masina in jurul aceluiasi motor".

QUOTE(ATM @ 13 Nov 2011, 21:27)
Bine, pe aceeasi tema, e si mai grav ce se intampla la Lotus Renault (negrii). Nepotismele lui Boullier incep sa se arate, iar debarcarea lui Heldfeld o consider greseala sezonului pentru ei.
*



Ca l-au dat pe Heidfeld afara nu mi se pare un lucru rau. E un pilot bun, dar cam atat. Si eu, mai degraba as fi mizat in a-l testa serios pe Senna ala micu' , intr-un sezon clar compromis. Si sincer, daca-si revine Kubica, eu pe Petrov l-as trimite la plimbare. Oricat ma amuza sa vad un rus conducand o LADA in F1.

Si mie nu astia mi se par tragici, ci Williams. Care se afunda din ce in ce mai adanc.

A, da, sa mai zic ceva si de cursa. M-am plicitsit, ceva de nu-i drept. Noroc ca n-am RDS acasa, asa ca mi-am dus nevasta la o pizza intr-un local unde se mai serveste si TV by request pe langa pizza, asa ca n-o fost o ora complet pierduta. In afara de Button, care iar s-o descurcat onorabil cu mai putin decat restul lumii, nimic interesant. Dreptu-i, am ratat pana lui Vettel.
Solon
Cu Kubica, cred ca e inchisa problema! Nu cred ca mai vede el superlicenta!
Senna ala micu', hai sa fim seriosi, doar numele il ajuta! Ca sa fiu si nitel al dracului, daca era descendent direct al lui Ayrton, mai ziceam, asa ca e neposu', nu prea tine! Heidfeld era de tinut! Aducea puncte macar, era constant! Poate nu vreun dezvoltator de masini, dar isi facea treaba!
Cat priveste williams-ul: Cred ca o sa-mi arunc tricoul! smile.gif
Jenant! Poate anul viitor ca vine Renault pe la ei, poate mai scot capul! Ca cu Cosworth ne-am lamurit!
bucatzel
QUOTE(Solon @ 14 Nov 2011, 17:57)
Cu Kubica, cred ca e inchisa problema! Nu cred ca mai vede el superlicenta!
*



Si Hakkinen a avut un accident de zile mari, si cativa ani mai tarziu isi castiga primul titlu mondial. Asta ca sa nu ma uit peste gard, la aia din motogp, si cat de "rupti" s-au suit inapoi pe capre. Pana nu-i exclus, eu inca sper, ca omu' chiar are talent cu ghiotura.
Solon
Da, corect! Numai ca Hakkinen a dat cu capul in 2005 la Adelaide de glisiere!Dar ambalajul a fost intact!
Pe cand mana lui Kubica e facuta din bucati de os si titan si alte aliaje! Nu zice nimeni ca nu are sanse, pur si simplu s-ar putea ca stresul la care ii este supusa mana in conditii de cursa sa fie prea mare!
ATM
Greu, greu de tot de crezut - pe mine ma impiedica in primul rand aspectul psihic, omul va veni cu subconstientul zdruncinat, nu ii trebuie sa apara mari schimbari cu masinile astea, e suficient sa aiba o ezitare infinitezimala o data la 5 tururi intr-un anumit context al unei curbe, si sa fie cu o secunda mai lent pe tur decat era inainte - si va fi aruncat imediat, ca o carpa. F1 e orice dar numai institutie de caritate nu, iar Renault dau semne ca s-au cam saturat sa il astepte.
Cat despre aspectul fizic al problemei, eu zic ca asta s-ar mai putea rezolva, sa nu uitam de Schumi, care are si el niscaiva titan prin picioare, dupa un accident prin '99 in care a ratat aproape tot sezonul. Da' dupa aia tot a mai luat el 5 titluri, numai de-al dracu.


Despre Heildfeld si Senna, mda , cam asta ziceam si eu. Senna nu mi se pare vreun talent maret. E la nivelul lui Petrov. Iar Petrov e mediocru , mai mereu era batut de Heildfeld. Diferenta e ca rusul vine cu un spate beton, brazilianul are un nume care face pe locomotiva, dar Heldfeld are o varsta care il trage in jos. Ghinionul neamtului, ca-n rest pitpalacii astia tineri au condus ca niste cizme.

Despre Williams - asta e, nimeni nu e de neinlocuit. Am mai zis si altadata, Frank Williams nu mai depune acelasi efort (calitativ) ca sa si astepte rezultatele:
-dupa ce s-a despartit de BMW a inceput colaborarea cu un motorist mediocru (Toyota) urmat de unul execrabil (Cossworth)
-nu mai are sponsori care sa dea bani grei
-nu mai baga bani in masini
-nu mai baga bani in tehnicieni
-nu mai are noroc nici la piloti. Drept ii ca la Barichello se cam astepta lumea sa cam termine gazul, dar probabil omul acceptase un contract mic doar-doar sa ramana in cockpit. In schimb nimeni nu putea estima ca Maldonado va mege CHIAR asa de prost - chit ca a venit cu sacul de bani in spate, era totusi campionul in GP2. Si hai ca a mers prost, a mers prost - comparativ, pana la urma nici D'Ambrosio nu a rupt gura targului. Dar macar ala nu e pagubos, n-a distrus atatea masini cat a facut Maldonado.
Nu sustin ca daca ar fi bagat bani cu caruta ar fi avut automat rezultate. Toyota, Honda si BMW s-au facut de ras pe tot mapamondul varsand bani cu ghiotura un echipele lor de uzina, si luand praful de pe toba. Mercedes urmeaza si ei. Dar nici nu merge la mica ciupeala, cum face Williams de atatia ani incoace. Asta e, vrei? dai prima data.
Asta e, trebe sange tanar, un nou sef, sponsori cu mai multi bani si reconstructie de la sange. Aa, lumea mai spera fiindca au trecut pe motorul Renault, oau s-a refacut numele de legenda. Maaare branza pentru anul viitor, motorul Renault este cam al 3-lea din 4 posibile, Mercedes rules la motoare iar Renault nu mai e demult monstrul sacru de acum 15 ani. Lotus aia verzi tot motor Renault au si n-au facut mare lucru cu el, iar de la anul adio hot-blowing... poate din 2014 sa scoata Renault vreun motor tare, odata cu reducerea cilindreei, dar aici intram in speculatii groaznice.
Solon
Stii ce e misto? Williams are sponsori foarte mari si foarte puternici. Firma raporteaza profit cat alte echipe n-au vazut. E listata si la bursa. Dpdv management al afacerii sunt beton! Dar o dau de gard prin faptul ca FW nu da bani pe piloti si motoare scumpe! A luat numai gunoaie in ultimii ani! Si acum cu Raikkonen iar o sa se prajeasca. Se stie ca Raikkonen nu e dezvoltator de masini, el doar se urca la volan! Sa nu uitam ca la Ferrari a iesit un mic scandal pe tema asta! Treba lor, dar daca o vor tine asa echipa se va vinde si ar fi pacat!
Comparatia intre accidentele lui Schumacher si Kubica nu prea isi are rostul: Schumacher a rupt 2 oase la un picior, oase zdravene, de sustinere, in timp ce mana are la oase si cartilaje de te plictisesti numarand! Sa le pui la loc si sa mai si obtii finete si acuratete e cam mult!
In fine, timpul le rezerva pe toate! Daca el isi revine sa fie sanatos! smile.gif
bucatzel
QUOTE(Solon @ 14 Nov 2011, 20:11)
Da, corect! Numai ca Hakkinen a dat cu capul in 2005 la Adelaide de glisiere!Dar ambalajul a fost intact!
*


nu 2005... in '95 McLarenul era inca alb-rosu, sponsorizat de Marlboro.

Desi s-ar putea sa ma insel, eu tin minte ca o stat binisor in coma. Si in materie de reflexe, eu parca pun creierasul inaintea unui muschi, pe care-l poate il mai poti antrena din nou. La fel si Massa, dupa ce si-a luat arcul ala de jumate de kil in casca la 250 kmh, a revenit surprinzator de aproape de ce era si inainte.

QUOTE(ATM @ 15 Nov 2011, 08:07)
Despre Heildfeld si Senna, mda , cam asta ziceam si eu. Senna nu mi se pare vreun talent maret. E la nivelul lui Petrov. Iar Petrov e mediocru , mai mereu era batut de Heildfeld. Diferenta e ca rusul vine cu un spate beton, brazilianul are un nume care face pe locomotiva, dar Heldfeld are o varsta care il trage in jos.
*



Senna e Petrov-ul de acum cativa ani, amestec de figuri frumoase cu prostii crase. Nu vreau sa-l cataloghez deocamdata pentru ca are dezavantajul de a fi picat pe masina "noua" in mijlocul sezonului (vezi Fisichella cand a trecut de la Force India la Ferrari). Dreptu-i, unchi-su facuse figuri mai frumoase de cand aterizase in F1, dar era alta era, si mai puteai sa mai faci figuri frumoase si cu o masina inferioara.

Dar in timp ce Petrov a cam lamurit pe unde se situeaza, Senna asta micu' poate mai are potential nedezvaluit.

Solon
Ma scuzi, 95 nu 2005! Deh, ne mai ia valul!La fel si in cazul lui Massa, ambalaj intact! Un singur os cu belea, evident ca era sa si-o ia rau de tot!
Ca sa nu uitam de Schumacher, la fel de antipatic pentru mine si acum ca si in 1991-1992. Ce Benneton-ul de atunci era masina? Nu, dar a scotea ceva din ea.
Asta micu', Senna, nu am nimic cu el, dar prea se agita lumea pentru el! In afara de nume, nimic!
ATM
Corect, dar numele se vinde. Senna, Rosberg, Hill, Piquet, Villeneuve, mai vin si altii din urma. Mai cu succes, mai fara succes, dar tuturor le plac povestile siropoase...pana si in F1.

Revenind la Williams, la asta ma refeream si eu cand am zis de bani. Dpdv al afacerii, merge bine. Dar nu baga bani unde trebuie, in performanta. Nu ca banii ti-ar garanta 100% performanta, dar lipsa lor iti garanteaza mediocritatea, oricata istorie si experienta are Papa Frank in spate.

(sau, cum zice romanul, banii n-aduc fericirea, dar o intretin...)

Massa as zice ca nu a revenit chiar la nivelul anterior. Inainte, era un om care se putea batea pentru victorie uneori. Acum, poate ca urmare a sechelelor accidentului, a imbatranirii sau mai stiu eu ce, e limitat, nu reuseste sa sparga ' plafonul de nori" si sa fie in fata. Cu ceva ajutor al masinii, e mereu pe 5-6, pe acolo, dar atata si nimic mai mult.

Cat despre Senna si masina "noua", nici Heildfeld n-a stat pe roze, a primit scaunul cu foarte putin timp inainte de inceperea sezonului. Deci tot o necunoscuta a fost si pentru el, dar s-a descurcat binisor...
bucatzel
Da, dar cand s-a descurcat el binisor, si Petrov se descurca la fel de binisor. Fiecare a luat cate un loc 3 in primele curse, nu? Dupa care ceilalti au evoluat, in timp ce renault-ul a batut pasul pe loc cu gratie. Ce naiba, unul a adunat 36 de puncte, iar celalat 34. Sau no, ca sa tinem scorul cat au fost coechipieri, Petrov adunase doar 32, nu 36. La rezultate la nivel cu Petrov, si eu l-as fi schimbat, ca mare lucru nu era de pierdut.

Cat despre Massa, comparativ cu Kimi, era tot prin spate si inainte de acident. Ba dimpotriva, parca a inceput sa mai inteleaga cum se conduce pe ploaie dupa accident. Poa' sa planga el cat vrea, nu-l vad demn de mai mult decat un locotenent. Si nici macar in domeniul asta nu-l consider chiar atat de grozav, daca-l luam ca reper pe Irvine.
Solon
Sau Barrichello! Toti s-au fript la Ferrari si toti au avut o sansa la titlu!
DragosP
Doar Irvine a fost la o roată de titlu.
gabize
Si Alonso a pierdut un titlu (Abu Dhabi 2010) la doar un Petrov distanta wink.gif smile.gif
DragosP
Da, dar lui Irvine i-au lipsit câteva secunde, pierdute în urma sabotajului de la boxe, nefericitul celălalt s-a chinuit o cursă întreagă.
gabize
Dar Alonso va ramane, cred, mult timp in amintirea multora dupa patania cu Petrov.
sorin000
Da' Massa ca a pierdut titlul in ultimul viraj ?! Massa a castigat ultima cursa,Hamilton era obligat sa termine pe 6 . Se afla pe 7 inainte de ultimul viraj,unde l-a depasit cu multa usurinta pe Glock si uite asa a obtinut nesperatu' loc 6 si odata cu el si titlul mondial. dry.gif
gabize
Da, ai dreptate, doar ca Alonso a pierdut pe mana lui, depindea de el sa depaseasca si sa castige, pe cand Massa a avut marele ghinion ca Hamilton sa prinda locul 6 pe ultima suta de metri.
Tomcat
Grila de start de maine:

1. Lewis Hamilton (Marea Britanie/McLaren-Mercedes) 1:40.630
2. Mark Webber (Australia/Red Bull-Renault) 1:40.978
3. Sebastian Vettel (Germania/Red Bull-Renault) 1:41.073
4. Pastor Maldonado (Venezuela/Williams-Renault) 1:41.226
5. Kimi Räikkönen (Finlanda/Lotus-Renault) 1:41.260
6. Jenson Button (Marea Britanie/McLaren-Mercedes) 1:41.290
7. Fernando Alonso (Spania/Ferrari) 1:41.582
8. Nico Rosberg (Germania/Mercedes-AMG) 1:41.603
9. Felipe Massa (Brazilia/Ferrari) 1:41.723
10. Romain Grosjean (Franța/Lotus-Renault) 1:41.778
11. Nico Hülkenberg (Germania/Force India-Mercedes) 1:42.019
12. Sergio Pérez (Mexic/Sauber-Ferrari) 1:42.084
13. Paul di Resta (Marea Britanie/Force India-Mercedes) 1:42.218
14. Michael Schumacher (Germania/Mercedes-AMG) 1:42.289
15. Bruno Senna (Brazilia/Williams-Renault) 1:42.330
16. Kamui Kobayashi (Japonia/N/Sauber-Ferrari) 1:42.606
17. Daniel Ricciardo (Australia/Toro Rosso-Ferrari) 1:42.765
18. Jean-Eric Vergne (Franța/Toro Rosso-Ferrari) 1:44.058
19. Heikki Kovalainen (Finlanda/Caterham-Renault) 1:44.956
20. Charles Pic (Franța/Marussia-Cosworth) 1:45.089
21. Vitaly Petrov (Rusia/Caterham-Renault) 1:45.151
22. Timo Glock (Germania/Marussia-Cosworth) 1:45.426
23. Pedro de la Rosa (Spania/HRT-Cosworth) 1:45.766
24. Narain Karthikeyan (India/HRT-Cosworth) 1:46.382.
Merced
Muta-l pe Vettel la coada si atunci vei obtine pozitionarea corecta.
gabize

Vettel sent to back of the grid for fuel infringement

Nu vreau sa fiu rau, insa, asa, poate mai are Alonso o sansa la titlul mondial...
Merced
Mi-e greu sa cred ca in ciuda problemei respective, nu va intra in puncte Vettel. Iar Alonso nu mai reuseste sa faca minunile din prima parte a campionatului. In mod normal o sa termine peste el maine si poate mai reduce din puncte, insa victoria cred ca-i acontata de Hamilton.
Trista din nou prestatia batranului Schumi, s-a pacalit si a ratat ocazia de a incerca macar sa prinda Q3-ul de data asta. Tinand cont de timpul lui Rosberg nu cred ca n-ar fi intrat si el pe aproape, mai ales ca in antrenamente s-au situat in general tot p-acolo, din ce am vazut eu(P1 si P2).
Astept cu oarecare interes cursa de maine. Sunt curios mai ales Maldonado cum se va descurca maine.

4 Nov 2012, 16:47:
Foarte buna cursa de astazi, cred ca mi-a placut cel mai mult din tot sezonul. Felicitari Kimi!
gabize
Doar atat: o nebunie!!

Bravo Kimi!!!!
sorin000
Speram ca Alonso sa recupereze mult mai multe puncte ... Dar Vettelu' n-a fost de acordn in ciuda startului prost de care a beneficiat mad.gif
Ma bucur pentru Kimi, merita cel putin o victorie in sezonul asta smile.gif
DragosP
Am urmărit după ce a ieșit Ham. Ce-a făcut de data asta?
Merced
S-a belit ceva pe la masina, nu au anuntat exact.
eurocristi
L-a lasat masina pe Ham.
Ferari poate sa spuna adio titlului anul asta.E de rasul lumii pentru asa firma sa-si dea seama spre sfarsitul sezonului ca tunelul de vant nu functioneaza in parametrii.
Kimi a facut o treaba excelenta lafel Vettel si echipa lui.
Alonso nu mai are decat sa spere ca poate la anul...Desi,daca nu se schimba ceva radical in staful Ferari nu prea vad cum.
dan22y
QUOTE(gabizegrean @ 4 Nov 2012, 17:49)
Bravo Kimi!!!!
*


wub.gif

Constanta in clasament s-a dovedit nu doar a fi un "noroc" ci chiar o incununare a unui sezon bun pt. Kimi. blush.gif
centurion
Bravo pentru Kimi si pentru Lotus. Eu chiar asteptam sa vad legendara marca britanica pe locul 1 din nou.

De asemenea, si pentru Vettel este o victorie. Sa vii de pe locul 24 pe locul 3 nu este la indemana oricui. Are masina, dar este si talentat. Si nu mai este de mult baby Schumacher.
Hack
Faina cursa, bravo Kimi!!! Norocos mai e Vettel asta, a stricat tot podiumul mad.gif ...
gabize
E drept ca a avut si ceva noroc Vettel, insa au mai fost curse in care piloti cu potential au plecat de la coada clasamentului, au avut sansa aparitiei SC-ului pe pista, si nu au reusit mare lucru. In cazul lui Vettel, e vorba de o combinatie de talent, monopost foarte bine pus la punct, si o echipa care reuseste sa optimizeze mereu strategia de cursa.
Merced
Da, din punctul de vedere al strategiei putem spune linistiti ca-s ca Ferrari pe vremurile in care Schumi castiga in caz de era nevoie o pozitie, doar prin trecerea pe la boxe.
ssilviu
QUOTE(gabizegrean @ 5 Nov 2012, 09:07)
In cazul lui Vettel, e vorba de o combinatie de talent, monopost foarte bine pus la punct, si o echipa care reuseste sa optimizeze mereu strategia de cursa.
*



Ai uitat de noroc chior. SC-urile l-au ajutat să recupereze multe zeci de secunde bune.
gabize
QUOTE(gabizegrean @ 5 Nov 2012, 08:07)
E drept ca a avut si ceva noroc Vettel, insa au mai fost curse in care piloti cu potential au plecat de la coada clasamentului, au avut sansa aparitiei SC-ului pe pista, si nu au reusit mare lucru. In cazul lui Vettel, e vorba de o combinatie de talent, monopost foarte bine pus la punct, si o echipa care reuseste sa optimizeze mereu strategia de cursa.
*




QUOTE(ssilviu @ 5 Nov 2012, 21:09)
Ai uitat de noroc chior. SC-urile l-au ajutat să recupereze multe zeci de secunde bune.
*



N-am uitat wink.gif
dil
Mi-au placut conversatiile lui Kimi cu echipa:
Merced
Da, au scos si un tricou, editie limitata cu "I know what I'm doing". Caterinca omul.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.