QUOTE(cipp2005cipp @ 25 Oct 2009, 20:54)
Fasaitul asta suparator se aude pe langa carburator... Offf Oare se pot schimba usor garniturile astea? ... Iar gatul de lebada comunica cu filtru de aer printr-un furtun intrerupt de mult... (inainte sa se auda masina asa) Chiar oare ce importanta poate avea asta?
"Iar gatul de lebada comunica cu filtru de aer printr-un furtun intrerupt de mult..."
- cred cä n-ai înteles exact care-i gîtu de lebädä , de la acesta la filtru mai e doar un burduf elastic cu coliere pe tubul ce iese din carcasa filtrului si pe gîtu de lebädä - dacä ai avea ästa intrerupt , de ce mai porti filtru ...
cred cä te referi la furtunul metalic flexibil care merge de la intrarea în filtru la o
"pîlnie" prinsä pe galeria de evacuare care preia aerul încälzit din jurul galeriei si ajutä la uniformizarea amestecului carburant iarna "antijivraj".
Fîsîitul poate sä încerce sä-ti spunä ceva - cä ai filtrul de aer înfundat - verificä dacä-i asa si schimbä-l , cu suflarea cu aer nu rezolvi mare lucru .
Cum verifici ? Släbesti colierul de la îmbinarea gîtului de lebädä cu carburatorul si cu motorul la relanti scoti gîtu' si-l conectezi la loc dupä 2-3 sec. , dacä se observä diferentä semnificativä în mersul motorului e cazul sä schimbi filtrul.
Nu uita sä strîngi din nou colierul , motorului n-o sä-i facä mare pläcere functionarea cu aer ne filtrat !
Un filtru de aer înfundat creste semnificativ consumul si scade puterea motorului !