Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Un fasait ciudat
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
cipp2005cipp
Va salut cu respect...
De la o vreme am observat ca imi fasaie ciudat ceva... Am pus urechea si... am zis ca e de la furtunul de la servo... l-am refacut, dar degeaba... se aude pe langa carburator, ce poate fi?
nex4u
salutare. fasaitul ala de care spui e de la aerul fals pe care il trage. poate ai capacul ala de la carb crapat, poate nu e strans bine colierul si vezi sa fie pozitionata bine garnitura de cauciuc.
cipp2005cipp
capacul de la delco?
bygy007
sub carburator ai niste garnituri posibil sa sa ai vre una crapata sau exista un distantier care in ultimul timp era facut din plastic si sa se fi topit , apoi gitul de lebada crapat (legatura intre filtru de aer si carburator) apoi servo , furtunul , supapa su membrana , , mai ai un furtun de la galerie la carburator (se uneste cu cel de la capacul de la tacheti printr-un T)
le iei prin eliminare incepi cu servo
cipp2005cipp
Fasaitul asta suparator se aude pe langa carburator... Offf Oare se pot schimba usor garniturile astea? ... Iar gatul de lebada comunica cu filtru de aer printr-un furtun intrerupt de mult... (inainte sa se auda masina asa) Chiar oare ce importanta poate avea asta?
bygy007
eu zic ca destul de usor , cu o cheie de 13 desfaci cele 2 piulute scoti corpul apoi ramin restu , daca ai tavita , o scoti si pe aia , si rezolvi acolo , trebuie sa iei garnituri , si silicon , eu am folosit de clingherit , nu mai stiu ordinea dar ideea este sa ai metal garnitura , metal , garnitura , metal , undeva ai un distantier care in ultimul timp era de plastic , ia unul de textolit, pe garnitura dai un strat subtire de silicon rosu rezistent la temperatura
mare atentie la ordinea lor , nu mai stiu ca acest lucru ca am facut-o acum multi ani , eu avind GPL nu am dat de multe ori carburatorul jos
mecanick_maverick
QUOTE(cipp2005cipp @ 25 Oct 2009, 20:54)
Fasaitul asta suparator se aude pe langa carburator... Offf Oare se pot schimba usor garniturile astea? ... Iar gatul de lebada comunica cu filtru de aer printr-un furtun intrerupt de mult... (inainte sa se auda masina asa) Chiar oare ce importanta poate avea asta?
*



"Iar gatul de lebada comunica cu filtru de aer printr-un furtun intrerupt de mult..."
blink.gif - cred cä n-ai înteles exact care-i gîtu de lebädä , de la acesta la filtru mai e doar un burduf elastic cu coliere pe tubul ce iese din carcasa filtrului si pe gîtu de lebädä - dacä ai avea ästa intrerupt , de ce mai porti filtru ...
cred cä te referi la furtunul metalic flexibil care merge de la intrarea în filtru la o
"pîlnie" prinsä pe galeria de evacuare care preia aerul încälzit din jurul galeriei si ajutä la uniformizarea amestecului carburant iarna "antijivraj".
Fîsîitul poate sä încerce sä-ti spunä ceva - cä ai filtrul de aer înfundat - verificä dacä-i asa si schimbä-l , cu suflarea cu aer nu rezolvi mare lucru .
Cum verifici ? Släbesti colierul de la îmbinarea gîtului de lebädä cu carburatorul si cu motorul la relanti scoti gîtu' si-l conectezi la loc dupä 2-3 sec. , dacä se observä diferentä semnificativä în mersul motorului e cazul sä schimbi filtrul.
Nu uita sä strîngi din nou colierul , motorului n-o sä-i facä mare pläcere functionarea cu aer ne filtrat !
Un filtru de aer înfundat creste semnificativ consumul si scade puterea motorului !
cipp2005cipp
Am fost la un nene mecanic... si mi-a gasit ca imi face bule de aer in borcanul cu apa... a zis ca e de la garnitura de chiuloasa... Se poate ca de acolo sa fie zgomotul ala?
pirvumark
vezi sa nu fie arsa garnitura de la galerie. se poate sa fie si de acolo. suiera cumva?

26 Oct 2009, 12:05:
incearca sa mai strangi piulitele la galerie daca da, nu tare, adica nu forta daca sunt stranse. se mai intampla sa se slabeasca si poti da vina pe garnitura.
Leo0608
QUOTE(bygy007 @ 25 Oct 2009, 22:19)
pe garnitura dai un strat subtire de silicon rosu rezistent la temperatura
mare atentie la ordinea lor , nu mai stiu ca acest lucru ca am facut-o acum multi ani , eu avind GPL nu am dat de multe ori carburatorul jos
*



nu se recomanda folosirea siliconului rosu la benzina, mai ales sub carb. Ala nu se usuca, se branzeste si nu prea se intareste
mai bine pui niste vaselina intr-un strat fin pe garnituri si esti mai castigat
toate cele bune
bygy007
eu am pus dala si nu am avut probleme pina s-a casat
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.