Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: relati variabil
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Diverse - Dacia Solenza
vasilesas
Am cumparat un filtru de aer Romcarbon si l-am montat. Am constatat ca in diminetile reci, pornesc masina, totul normal, dar dupa ce merg oricat de putin, la calcarea ambreiajului, turatia variaza. La primul semafor, relanti-ul mi se stabilizeaza la 2000-2200. Ma gandesc pt ca e rece, dar face asa si dupa ce merg 10 km, 20km. Daca o las mai mult la relanti (2 min sa zicem), coboara singura sub 1000. Iarna trecuta nu facea asa cu filtrul pe care il avea (de origine, dar pus de fostul proprietar). Am curatat vara asta corpul clapeta....Sa fie filtrul Romcarbon de alta consistenta a hartiei? de asta se manifesta asa'?
ramsen
daca mai ai filtrul de aer vechi incearca si punel la loc si observa daca face la fel...daca face atunci ai corplu clapeta VARZA adika trebuie curatat
Iulikk
Filtru de romcarbon e de c...t ... am si eu acum pe masina, dar le voi schimba sambata o sa caut de origine ceva...
augustin87r
Pai ce treaba sa aiba filtrul. Sa zicem ca e din hartie mai groasa: atunci o sa consume masina mai mult, ca si cum ai avea un filtru de origine imbacsit.

Daca e hartia mai subtire, masina merge ca si fara filtru si nu cred ca daca merge fara filtru variaza relanti-ul...
psychoo
motorasul pas cu pas din corpul clapeta nu functioneaza corect, mai exact lasa prea mult aer la motor. ori agata varful acela conic din cauza mizeriei depuse, ori contact imperfect la mufa motorasului, ori motoras defect.
bafta.
cristio_79
Eu am filtru Romcarbon si nu am nici un fel de problema.
Am desfacut o cutie "de origine" si tot filtru Romcarbon avea inauntru, dar era aproape de 3 ori mai scump.
augustin87r
QUOTE(cristio_79 @ 27 Oct 2009, 18:48)
Eu am filtru Romcarbon si nu am nici un fel de problema.

*




Si eu tot asta spuneam mai sus, adica ma gandeam ca nu ar avea de ce sa fie de la filtru. Eu am vazut ca cel de origine scrie Fram pe el, mi-am schimbat filtrul de aer si de polen la service autorizat (un vechi prieten de-al tatalui meu si-a facut service si a facut cinste cum se spune- ca altfel mi le schimb singur ca imi place)...smile.gif

vasilesas
Revin cu o intrebare? De ce am relanti variabil numai cand e frig afara? Ger adica. Au fost cateva zile geroase care m-au determinat sa incep postul acesta. Bun, acum sunt zile calduroase: 16-17 grade. La temperatura asta nu are nimic, merge frumos, deci nu e filtrul de vina. Daca o pornesc noaptea cand sunt 2-3 grade, ma innebuneste. Imi tine relanti-ul la 2200 cand opresc la primul semafor si continua asa tot timpul....Ce ar putea fi in afara de MPP? Ma gandesc ca daca ar fi MPP de vina ar face la fel si cand e cald. Corpul clapeta a fost curatat ( oricum nu avea multa mizerie)...
augustin87r
Ciudat cu frigul. Chiar am mers cu cineva caruia ii statea relanti-ul mare la semafor si mi-a spus ca asa ii face iarna pana se incalzeste...El ce problema o avea. Vorba de mai sus: de ce cand e cald nu se manifesta in nici un fel motorasul?
reddacy
ma gandesc c-o fi si de la benzina din moment ce scade dupa ce se incalzeste.......
augustin87r
Cum asa? Ce ar putea fi in neregula cu benzina?
rratzoiusexos
nu e de la benzina...curata si senzorul de turatie,mpp ul si verifica daca sonda lambda functioneaza corect..eventual pune o pe tester
vasilesas
Va multumesc pentru sugestii. Tot citind pe forum am vazut ca in caz de relanti ridicat trebuei verificat si senzorul de presiune atmosferica. Eu nu inteleg totusi de ce iarna face iar vara nu face. De fapt, ma gandesc ca e ceva inghetat iarna, dar nu stiu ce...Bun, senzorul de presiune e cu nr 147. Insa cum anume se verifica? Sau se inlocuieste si cu asta- basta? Aveti poze cu senzorul ? Senzorul de temperatura aer cum se verifica?

user posted image

cristio_79
Ai pus-o pe tester sa-i vezi parametrii ? Nu tu, cineva specializat care stie sa interpreteze.
vasilesas
N0am pus-o ca nu am bani deocamdata. Dar trebuie ca e ca si cu sanatatea : daca nu te ingrijesti o sa fie mai grav....
solenzoi
curata senzorul de turatie , sau mai bine du-te la un electrician care se pricepe sa faca treaba asta. iar un tester din cate stiu eu nu costa decat 50 lei. Bafta si Sarbatori Fericite!!
vasilesas
Pai, senzorul o sa il curat singur. Nu m-am gandit ca si asta poate influenta...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.