Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: probleme frana
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
adrianadrian
salut tuturor...sunt baiatul cu breacul,am mai avut cateva probleme dar vad ca acum iar face figuri...de data aceasta cu frana...sa incep cu inceputul:intr-o zi am observat ca roata spate dreapta era infranata...am desfacut frumos,se blocase cablul de frana pe camasa...toate frumoase,am deblocat..totu normal...am zis ca hai sa ii fac si o aerisire la frane....pana acum cand ii faceam aerisire pedata era tare tare,dar acum surpriza fac aerisire si la fel ca inainte tine frana...pe la jumate...chestia ciudata este ca sunt moment cand calc frana si e tare..e sus..acum intrebarea mea este de la ce ar putea fi....lichid nu imi pierde....cine are vreo idee sa mi-o impartaseasca si mie...multumesc anticipat

apropo e servo frana din aia cu 4 circuite
pirvumark
daca ai pompa din aia cu 4 circuite inseamna ca ai si sonda aia pe ea cu papuc nu?
cand faci aerisirea sonda se scoate din poampa si dupa ce trmini de aerisit o insurubezi la loc.
Adrian_Boy
daca tot ai umblat la cablu de frana si nu te lasa buzunarul sa-ti iei unul nou, macar ai pus ceva ulei pe camasa cablului, sau mai vrei sa umbli iar ?
adrianadrian
am bagat ulei cu seringa wink.gif

cat despre "sonda aia pe ea cu papuc "-nush ce e aia ...biggrin.gif are normal servo cu borcanul de ulei si aerisitor pe aia acolo si furtumu care merge la saxofon
Mr_Devil83
is 3 sau 4 conducte metalice care pleaca din pompa ta? Lasa furtunul de pe servofrana.
adrianadrian
4 care pleaca de pe servo...
mecanick_maverick
pe servo ai doar o supapa cu furtun la galerie !
conductele pleaca din pompa , iar daca ai 4 conducte la pompa ai si sonda aia cu papuc pe care intra un fir.

"are normal servo cu borcanul de ulei si aerisitor pe aia acolo si furtumu care merge la saxofon " blink.gif
- borcanul de ulei e de fapt rezervorul de lichid de frina pe care unii il numesc incorect vas de expansiune si este conectat la pompa nu la servo.
Un vas de expansiune , prin definitie are o supapa care mentine lichidul intr-o anumita gama de presiuni , acesta nu are asa o supapa ci doar un plutitor care indica scaderea periculoasa a nivelului .
Furtunul merge la galeria de admisie ,nu la cea de evacuare - dupa care e montat saxofonul ...
adrianadrian
da e cu fir..cum zice mai sus
tichondrius95
daca iti tine frana, e bine, in schimb, garniturile din corpul pompei de frana sunt putin uzate, asta o spune si anul de fabricatie si km parcursi, asa am patit si eu, knd pedala tare, knd pedala moale, am schimbat garniturile si s-a rezolvat. Acum, tu decizi, dar nu e asa de grav sa te apuci sa faci operatia asta.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.