Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: "gaurica" de la vacuum
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
livacana
salut.
am si eu o intrebare.mi-a reglat acum ceva timp ne'a costica de la colt carburatia si mi-a schimbat vacuumul iar cel nou avea o gaurica pe lateral care pe care mi-a spus k nu ar trebui sa fie acolo.pana la urma...trebuie sau nu sa fie acolo,explicatia lui era k cu aceea gaurica nu se mai face vacuum in membrana pentru ca aerul scapa pe acolo.mersi
Mr_Devil83
la dacia 1100 parca nu exista acea gaurica. La 1300/1310/1410 sigur exista acea gaurica.
vi_escu
Nu scapa nimic pe acolo, gaurica e in spatele membranei.
mishujkl
nu toate o au. eu am 1310 '99 si n-am nicio gaura.
pirvumark
capsulele de vacuum (nu toate), au acea gaurica. cele mai multe, daca nu toate fabricate de curand, vin cu acea gaura. nu este nici o problema existenta ei, ca de aia au facut-o astia la fabrica. ea exista acolo pentru a permite mambranei cauciucate sa revina la pozitia initiala, prin eliminarea aerului dintre capsula metalica si membrana propriuzisa. existenta gaurii grabeste procesul de revenire a membranie la pozitie initiala si deci o reactie cat mai buna la marire sau micsorare avans.
cand de exmplu fortam masina un picut, placand din turatii joase, initial avansul vacuumatic intra in functiune marind avansul, dar daca turatia creste brusc, depasind 2000 rpm, este nevoie ca acel avans sa scada si el rapid deoarece avansul va fi reglat acum centrifugal. daca aerul nu ar iesi rapid, s-ar mentine un avans mare care ar putea dauna motorului. deci explicatia gaurii ar fi eficienta de lucru a avansului vacuumatic. deci e bine sa fie gaura
CandyMan13
offtopic:explicatii de genu lu pirvumark ar trebui facute sticky sa nu mai caute oamenii aiurea sau sa se dezvolte la nesfarsit o problema.Nota 10 pt explicatie.
mishujkl
QUOTE(pirvumark @ 28 Oct 2009, 12:52)
... .
cand de exmplu fortam masina un picut, placand din turatii joase, initial avansul vacuumatic intra in functiune marind avansul, dar daca turatia creste brusc, depasind 2000 rpm, este nevoie ca acel avans sa scada si el rapid deoarece avansul va fi reglat acum centrifugal. daca aerul nu ar iesi rapid, s-ar mentine un avans mare care ar putea dauna motorului.
*


Avansul vacuumatic este maxim la relanti cand depresiunea de sub carburator este maxima. Odata cu deschiderea clapetei de acceleratie, depresiunea scade, iar membrana revine ajutata de arcul capsulei.
Pe scurt vacuumul din capsula se descarca prin furtunul pe unde a intrat, in functie de depresiune, nu este nevoie neaparata de acel orificiu.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.