Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: MOTORAS PAS CU PAS
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Diverse - Dacia Solenza
interlagos89
Va salut,am cumparat un MPP nou si nu stiu daca trebuie sa se invarta usor cu mana ca si celalalt de pe masina.Eu l-am cumparat blocat,n-a mers masina cu el,l-am desfacut in cele din urma dar tot merge greu si neregulat(adica nu se simte ca se invarte usor cu mana,parca ar avea un hop).Rog pe cineva care a mai luat/stie sa imi spuna daca asa trebuie sa mearga mai greu sa stiu daca merg sa-l schimb sau nu.multumesc
sorcer
deci un motor pas cu pas clasic , nu se invarte usor cu mana . Si cu cred sa diefere principiul nici in cazul mpp de la motoarele de solenza.
interlagos89
Eu ma refer la motorasul pas cu pas din corpul clapetei,cel care regleaza relanti-ul.
ramsen
dute intr-un service meserias
djasu82
QUOTE(sorcer @ 1 Nov 2009, 01:11)
deci un motor pas cu pas clasic , nu se invarte usor cu mana . Si cu cred sa diefere principiul nici in cazul mpp de la motoarele de solenza.
*


zau chiar asa , i a dal jos si ai sa vezi ce usor se invarte axul central la motoras ... si ai sa observi ca nu e un banal motor ci se alimenteaza prin 4 pini si cu alte cuvinte e motoras pas cu pas si e comandat de unitatea centrala . El se poate deplasa pas cu pas sau se poate roti axul ca un motoras calsic.
interlagos89 dai un pic de ulei pe ax si dupa aceea monteaza pe corp si dupa aceea se pune contactul pe pozitia M si se ia de 10 ori fara a porni motorul . Se face asa pentru a se autoregla relantiul si deci pozitionarea corecta a motorasului pas cu pas.
akz0r
faza e ca nu treb sa il invarti cu mana .. pune contactu de cam 6 7 ori pana o pornesti si ai sa vezi ca se regleaza singur
moustache
Nu trebuie sa se invarta deloc. Doar daca axul e aproape scos. Axul acela, in zona unde are cursa utila, are niste ghidaje care culiseaza pe doi bumbi de plastic (daca reusesti sa-l scoti ai sa-l vezi). Aceia au tocmai rolul de a nu lasa axul sa se roteasca. Rotorul propriuzis are filet interior, axul are filet exterior. Cand se invarte rototul, practic axul se infileteaza/desfileteaza in el astfel intra sau iese mai mult in afara. Daca il fortezi cu mana la rotit, vei toci acei bumbi de plastic, iar daca ajunge sa se invarta usor cu mana, in loc sa se infileteze/desfileteze in rotor (si ca urmare sa se deplaseze inainte inapoi) se va roti odata cu rotorul, fara sa mai modifice sectiunea de trecere a aerului (ceea ce probabil se intampla si la tine, mai ales daca spui ca se invarte usor cu mana). De altfel, cam toate care se strica se strica din cauza asta, sau alte cauze mecanice (desi altele nu prea pot fi, eu am desfacut unul bucati si e relativ simplu, are chiar si un rulment in interior, in partea dinspre mufa, ala mai poate sa se blocheze de la mizerie), mai putin din cauze electrice (de fapt singurele chestii electrice care le are sunt doua bobine, care e foarte improbabil sa se arda).
interlagos89
asa este moustache,am rezolvat problema astazi,MPP-ul care il cumparasem era defect,l-am schimbat.ms tuturor pt sfaturi
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.