Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Cutie de viteze
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Imbunatatiri - Dacia Solenza
sorcer
Ce cutie de viteze s-ar potrivi pe motorul de solenza fara modificari la prindere sau ambreiaj??

In special astept rapuns de la cei care au incercat sa monteze alte cutii.
romanvs
De SupeR Nova...
Iulikk
Este vreo diferenta intre cv de SupeRNova si cea de la Solenza?
romanvs
Da,rapoartele din cutia de viteze si ambreiajul hidraulic la SRN.
Cutia de Super Nova este de Clio iar cea de pe Solenza este de Megan2.
Bogyciu
Din cate stiu eu nu e nici o diferenta intre rapoartele cutiilor de Solenza si Supernova. Intrebare, intre cutiile de Solenza 1,4MPI si 1,9D exista diferente la carcasa ambreiaj?
sorcer
de curand am vazut niste poze cu cutie de vectra la care seamna foarte mult prinderea . Are cineva idee daca se potriveste fara modificari?
Bullix
Cred ca cutia de viteze este ultimul lucru care ar trebui schimbat la Solenza. Cred ca e cea mai buna piesa de pe masina asta, sincer. Daca vreti viteza maxima mai mare, schimbati-i raportul de a 5-a cu unul de pe Logan Diesel, parca unii au facut deja asta. Dar veti chinui motorul foarte rau. Daca la viteze mici merge subturat fara prea mult stres, la viteze mari nu prea merge asa. Si eu am vrut cutie de diesel, si mie imi place viteza la turatii mici dar... cred ca voi astepta sa-mi cumpar un diesel... intr-o alta viata.
marius80_eugen
Eu as schimba cutia mea cu una de DSN , dar cea cu ambreiajul hidraulic de 200 . Ai putere si plecare de pe loc mult mai rapida decat orice Logan , ambreiajul hidraulic te poate tine si o viata , in timp ce , cel original pe cablu ... in maxim 50.000 crapa .
Rapoartele sunt mai scurte la DSN , dar ajungi garantat la orice viteza vrei si nu se ajunge in limitare nici intr-a 5-a , in timp ce la noi , chiar daca ai ajuns la 180 , ca turatie mai ai aproape 1200 rpm pana in limitare si degeaba ca nu se mai duce si asta ca nu ajungi si la puterea maxima . Nu mai spun de situatiile in care daca bate vantul din fata , intr-a 5-a de la 120 - 130 nu ai nici un feld e demaraj si trebuie dusa lung cu a 4-a .
Parerea mea este ca la noi trebuia ori a 4-a mai lunga , ori a 5-a mai scurta si ar fi fost alta treaba . La Megane , motorul era parca 1,6 si normal ca avea alta viata cu cutia asta .
sorcer
din punct de vedere tehnic ambreiaju nu difera , difera doar actionarea in loc de cablu are o pompa de ambreiaj si un cilindru care se monteaza pe furca ambreiajului.
andr3y_yoo
eu am peste 60 mii si ambreaju e ok...si credema ca nu merg batraneste
cine stie cunoaste
bogdan_90
QUOTE(marius80_eugen @ 3 Nov 2009, 17:23)
Eu as schimba cutia mea cu una de DSN , dar cea cu ambreiajul hidraulic de 200 . Ai putere si plecare de pe loc mult mai rapida decat orice Logan , ambreiajul hidraulic te poate tine si o viata , in timp ce , cel original pe cablu ... in maxim 50.000 crapa .
Rapoartele sunt mai scurte la DSN , dar ajungi garantat la orice viteza vrei si nu se ajunge in limitare nici intr-a 5-a , in timp ce la noi , chiar daca ai ajuns la 180 , ca turatie mai ai aproape 1200 rpm pana in limitare si degeaba ca nu se mai duce si asta ca nu ajungi si la puterea maxima . Nu mai spun de situatiile in care daca bate vantul din fata , intr-a 5-a de la 120 - 130 nu ai nici un feld e demaraj si trebuie dusa lung cu a 4-a .
Parerea mea este ca la noi trebuia ori a 4-a mai lunga , ori a 5-a mai scurta si ar fi fost alta treaba . La Megane , motorul era parca 1,6 si normal ca avea alta viata cu cutia asta .
*


alte aberatii ,auzi sa pice ambreiajul dupa 50.000 de km asta in conditii normale de exploatare ca altfel dupa 10.000 deja patineaza.
Bullix
La 103k n-am nici pe dracu' cu ambreiajul din fabrica. Cablul e cam terminat, ma rog, pe mine nu ma deranjeaza, dar m-am suit la un prieten in Solenza lui si se simtea ca la un Logan nou ambreiajul smile.gif) In rest, totul ok...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.