Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Problema, nu sta la relanti
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
bylexus
De vreo 7 luni nu am mai deschis capota masinii decat pentru a verifica nivelul uleiului, lichid de frana si lichid de parbriz... eram foarte multumit de ea.

Totul pana duminica moment in care am pornit-o seara.. si cand sa plec de pe loc observ ca nu sta la relantii decat daca apasam acceleratia.Cu greu, am demarat si am pornit la drum lung.. si supriza...

In timp ce mergeam... fie in 2000 de revolutii fie in 3000, auzeam cum motoru da rateuri si turometru scade de la 3000 la 2800, 2700... iar urca, iar scadea.. tot asa... iar in momentul in care vinea o intersectie si trebuia sa franez, se oprea.

MENTIONEZ ca si daca nu apasam frana, se oprea.

Un mecanic care nu s-a uitat la masina desi era langa ea, a ranjit frumos si a spus ca e benzina cu apa. I-am spus ca ii dau un suc daca are dreptate si m-am dus in supermarket si am cumparat ceva chestie la flacon marca "2+2" care cica dilueaza apa din benzina si o elimina motoru, prin toba.

Dupa ce am adaugat sticla aia, nici o schimbare... mai am in rezervor vreo 10 litri. Voi totusi ce credeti ca e?
Ca sa ma pot folosii de ea... am reglat relantiul la 2800 de turatii, dar si asa cand o scot pe liber sau mai ales cand franez moare motoru.

Carburantu e din benzinarie Lukoil, daca are vreo relevanta, bagam tot timpul de acolo.

Inca ceva, am bagat peste benzina Lukoil benzina din MOL cu vreo 4,56 RON cu ceva aditiv KEROPUR.... NICI O SCHIMBARE!
Imi mai zicea cineva, ca daca curge apa din toba este apa in benzina... pot sa spun ca imi curge ceva lichid prin toba, dar nu stiu ce e.... m-am gandit ca e de la condens si alte fenomene.
nmarinae
este carburatie sau injectie?

daca e carburatie verifica si tu platina si curata si tu carburatorul ca poate ai gunoaie
pirvumark
de obicei oscilatia turomentrului e problema de aprindere. vezi platia, capac delcou, bujii. iar apa aia pe teava e condens. ca daca ti-ar arunca apa pe teava de esapament inseamna ca ar fi chiuloasa si ar fi urmata de abur in exces. prin exces inseamna locomotiva cu abur
bylexus
Multumesc pentru ajutor.

Am rezolvat problema, aveam gunoaie in carburator...

Cu ocazia asta am facut schimbu de ulei, -i-am bagat ELF 15W40 SPORT TXI-, filtru de aer, filtru benzina, bujii, fise, jicloare... si cam atat... cu tot cu tot am ajuns undeva la 200 RON.
I-am mai cumparat un set de huse auto cu 90 de lei.. si asa ca am incheiatu anul cu investitii de reparatie de MAX ~ 8 milioane.

In ianuarie 2009 am schimbat toba, una alta prin motor, franele (discuri, placute) cu care am ajuns undeva la 300 RON... si acum am facut ce am spus mai sus...

E mult pentru o dacie sa bagi in ea aprox. 150 euro anual sau la 10.000 km pentru intretinere,reparatii?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.