QUOTE(bucatzel @ 19 Nov 2009, 12:09)
In afara de cazul in care bordura aia era pe transfagarasan, lasa bullshit-urile.
Daca mai zici ca nici macar setul motor nu-i "set", eu deja ma mir ca totusi functioneaza. Dar de... saraca dacie inghite multe.
Nu te avanta prea tare, semilonjeronul era fisurat.. si a fost fortat, deci concluzie s-a rupt usor (norocul meu).
QUOTE(PH-06-BOA @ 19 Nov 2009, 13:33)
Înghite. Dacie. Sex feminin. Cu huruiala de rigoare, merge, dar să n-ai pretenții. Văd că ai. Fiind la început, se poate să nu simți diferenta. E tinp.
Am bagat 30 de milioane in 2 luni in aceasta masinuta si crede-ma, am pretentii.
QUOTE(ionut.tanase @ 19 Nov 2009, 14:05)
Bine ca nu citeste vreun politist pe aici ca autodenunt ca al tau mai rar ...
Ai si numarul masinii in semnatura ...
Crezi ca ma intereseaza ce zice vre-un politist de aici de pe forum?
Problema mea daca am mers si cu 150 in localitate, (testam masina si asta e raspunderea mea). Abtineti-va va rog de la comentarii aberante si offtopic.
Daca iti spuneam ca am mers cu 150 in afara orasului te simteai mai bine? Iti zic eu, nu, mai bine am testat masina intr-o zona foarte bine luminata si cu vizibilitate. Cunosc zona in care am testat masina, nu sunt nebun.
QUOTE(CGDBZ @ 19 Nov 2009, 14:25)
Asa la prima vedere
platina se regleaza la optim la 0.45 (sau intre 0.4-0.5) deci nu 0.35 cum ai reglat tu
bujiile se regleaza la 0.7 in nici un caz la 1
bateria de 47 era foarte buna , cea de 70 pe care ai puso tu nu , deoarece alternatorul nu ti-o poate incarca si merge fortat.
Incearca sa faci reglajele corespunzatoare iar unde nu stii nu baga nasul sa nu strici.
Referitor la baterie:
Cea de 47Ah era vai si amar de mama ei, nu puteam sa tin nici macar faza scurta pornita ca imi cadea acul mult sub linia rosie (stanga). Alternatorul incarca ok, la 4-5 minute dupa ce am pornit masina la drum (deci turata) voltmetrul imi indica 14,2 cu faza scurta+aeroterma.
Am specificat ca am aprindere electronica, deci dimensiunile sunt diferite fatza de ceea ce scrie in carte. Cum am citit pe forum, exact asa am facut, plus ca am incercat si alte dimensiuni si tot la fel, probabil este dereglat avansul.
QUOTE(argon @ 19 Nov 2009, 11:50)
lumea umbla sa fie diferenta cat mai mica intre pistoanele aceluiasi set, ca se simte, si tu pui un piston de 1400 la 1300?
1310 * am specificat, primul dinspre radiator, nu este cel mai fortat piston, iar el merge ok, nu am batai, tachetii sunt reglati. Deci motorul pare ca se aude bine la relantii si turatii pe loc. Nu imi vibreaza nimic nici la relantii nici in turatii (in mers). Si chiar daca este subturata, se simte un pic la faruri cum zbarnaie lumina pe sosea, dar nu exagerat (fata de vechea Dacia 1300).
QUOTE(bucatzel @ 19 Nov 2009, 18:09)
0.7 . e sfantul mit ca tabla de la dacie e fix cat trebuie de gorasa ca sa reglezi bujia cu ea.
Am facut reglajul cu ajutorul lerelor.
QUOTE(vizitatorul @ 19 Nov 2009, 20:59)
si lumea continua sa-i dea sfaturi.....!!!!!!!!.....si cetateanu' spera sa "atinga" 150 cu Dacia pe Iuliu Maniu
Sper ca masina sa dea semne ca e ok, nu vreau sa ating 150 nici macar sub..
Vreau sa pregatesc masina pentru un drum lung si faptul ca nu pot trece de 100km/h rezulta o problema pe care sper sa o rezolv. Nu vreau sa fac 400 km Bucuresti - Brasov (si retur) in 15 ore.
Si in schimb gandeste-te si tu cum ar fi sa faci drum lung cu o defectiune la masina?
Nu vreau sa am probleme pe drum ca sunt patit si am cheltuit o gramada de bani din cauza inconstientei.