Barbu_Petru
20 Nov 2009, 23:25
Salut, acum ca a venit sezonul rece bineinteles ca apar problemele la pornire. Va rog sa-mi dati o idee cam care ar pute fi cauza. La rece trebuie sa-i dau 3-4 chei sa plece, dupa ce a pornit nu mai am probleme in ziua respectiva. Carburatorul este curatat, nivelul din CNC e reglat, bateria noua, electromotor nou, platini noi si reglata distanat cu lere, tachetii sunt reglati recent, garnitura chiulasa schimbata recent, delcoul e reglat bine, capacul de delcou este nou, nu bate, bujiile sunt curatate si reglata distanta la electrod. Care ar putea fi cauza? Stima!
SB04AKI
21 Nov 2009, 02:34
benzina de proasta calitate. puneti o aprindere electronica cu senzor in loc de platina si o sa porneasca la sfert si la -20 grade C. il gasesti pe useru GOTRONIC pe forum el te rezolva cu aprinderea.
krapcarasu
21 Nov 2009, 08:31
da, buna o at 011, dar daca nu vine benzina.... Vezi inainte de pornire daca sprituieste
djasu82
21 Nov 2009, 11:27
porneste si pe clasic la -20 de grade si fara aprindere daca bobina de inductie e buna , fisele au rezistenta interna mica , bujiile noi iar reglatul avansului si al carburatiei e in limitele normale.
De pornit se porneste cu socul tras pe jumatete .
Barbu_Petru
21 Nov 2009, 14:05
Buna tuturor celor de pe forum! Am cumparat astazi aprindere elecronica Tranzistorizatã AT 011, plus partea superioara a pompei de benzia+membrana. Deocamdata merge f bine la cald, chiar foarte bine. Si la carburator am pus garnitura noua+membrana de la pompa de sprit. Astept sa vad cum porneste maine dimineata. Va multumesc pentru informatii, de aici am aflat de aprinderea electronica.
La rece nu prea roteste cu putere motorul (electromotor nou) sa schimb si fisele? Ma gandesc ca poate sa scape benzina din CNC a carburatorului? Stima!
krapcarasu
21 Nov 2009, 15:55
masoara fisele sa aibe max 4 kohm, tesla sunt bune
Barbu_Petru
22 Nov 2009, 12:15
Nu vrea sa porneasca nici acum, nici cu aprindere electronica. A plecat de la a 3-a cheie. Sa fie la carburator ceva? La fise? Nu mai stiu ce sa-i fac....
Masina merge si porneste bine la cald, se poate ca reglarea proasta a carburatorului sa influenteze pornirea la rece? La asta ma gandesc acum...dupa ce l-am curatat a inceput sa faca figurile astea.
pcostica
22 Nov 2009, 13:46
inainte de pornire da de cateva ori la cama daca porneste ai nivelul un pic mai mare in carburator si se descarca camera de nivel prin efectul de sifon.
Bafta!
Barbu_Petru
22 Nov 2009, 15:02
Multumesc mult, o sa incerc, stima!
Cum e acela efectul de sifon? Imi poate explica cineva?
vizitatorul
22 Nov 2009, 19:11
omule...nu te mai chinui....ia-ti un spray
krapcarasu
22 Nov 2009, 19:20
nu cred ca ai benzina in carb la pornire. Socul lucreaza?
Barbu_Petru
22 Nov 2009, 19:23
Socul lucreaza, maine dimineata desfac carburatorul sa vad daca mai este benzina, poate curge pe undeva.
Andyno
22 Nov 2009, 19:44
problema asemanatoare am si eu....
la rece porneste cam greu...dar nu prea ma dereanjata
buji noi, capac delco nou, fise tesla noi, platina nou, bobina noua duduco, condesator nou duduco...
benzina vine in carburator ok....este reglat bine ....am sa incerc si aprinderea electronica sa vad cum este.
krapcarasu
22 Nov 2009, 19:57
QUOTE(Barbu_Petru @ 22 Nov 2009, 20:23)
Socul lucreaza, maine dimineata desfac carburatorul sa vad daca mai este benzina, poate curge pe undeva.
posibil cum a spus pcostica cu sifonul, principiul vaselor comunicante, cum tragi vinul din damigeana cu furtunul
Barbu_Petru
23 Nov 2009, 18:37
Salut, am reusit sa o pornesc la prima cheie. Am desfacut carburatorul si am micsorat dinstanta din CNC de la 7 mm la 6 mm. Am dat la cama si a plecat. Nu este nici o problema ca acum distanta este de 6 mm? Afecteaza cu ceva?
vladut88
23 Nov 2009, 18:50
daca vrei sa scapi cu totu e problema pune o pompa electrica de benzina de daewoo damas si scapi de problema definitiv
danezu_pitesti
30 Nov 2009, 22:51
cam asa patesc si eu la rece...dar ori porneste pe gaz,ori pe benzina...trebuie so ia. poate cineva sami spuna cat costa aprinderea electronica si cum se monteaza?
krapcarasu
1 Dec 2009, 09:22
intre 20-30 lei, scrie pe fire si in prospect unde se monteaza[attachmentid=1627572815]
Pornirea proasta la rece se datoreaa proastei regleri a aprinderii si carburatiei , nu trebuie facuta nici o imbunatatire pentru a porni motorul la rece ci doar un reglaj bun.
danezu_pitesti
1 Dec 2009, 22:26
mersi pentru informatiile despre aprinderea electronica tranzistoriala...daca vad ca am probleme cu frigu asta imi pun si eu
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.