bebe96
22 Nov 2009, 19:33
salutare.azi am vrut sa schimb cablurile ce leaga bateria de electromotor si am vazut ca e crapat in zona unde se leaga borna cablul minus.crede ti ca dauneaza cumva pornirii?trebuie sa schimb electromotorul?
vladut88
22 Nov 2009, 19:41
vezi ca el ion total se prinde in 3 suruburi in general este prins oar in 2 prinel si in al 3-lea surub
pirvumark
23 Nov 2009, 09:32
e crapata carcasa, sau ce? daca e crapata carcasa, juleste-ti degetele obligatoriu si cu cel dea-l treilea surub si nu mai ai probleme, daca ai avut. sau pune o sauba mai mare sa prinda o suprafata mai mare pe carcasa si gata nu-l mai pui pe al treilea. ar trebui sa mearga si asa daca e doar crapat si nu pocnit de tot.
Barbu_Petru
7 Dec 2009, 18:08
Am si eu o problema cu electromotorul. Invarte elecromotorul dar nu cupleaza bendixul. perii si rotorul sunt noi. Pinionul nu e foarte uzat, sa fie solenoidul?
bygy007
7 Dec 2009, 23:12
vezi furca sa nu fie rupta sau bendixul defect (pentru asta trebuie demontat)
pro155
16 Dec 2009, 00:41
Barbu_Petru
Nu cred ca e defect ceva la electromotor.Cred ca trebuie facut un mic reglaj....f important.La bobina de deasupra electromotorului in capat e un surub (ala pe care se apasa cateodata sa porneasca electromotorul).Surubul ala se vede cand dai cheie la masina.El face o miscare...intra in bobina si apoi iese.Daca da cineva la cheie in masina si tu te uiti la bobina in capat o sa vezi miscarea acelui surub din capatul bobinei.La acel surub daca te uiti cu atentie e o piulita de 11 din plastic(alba sau neagra).Se poate umbla la piulita aia si fara sa scoti electromotorul....cu un patent ascutit eventual.Daca nu cupleaza bendixul eu cred ca trebuie desfacuta piulita aia cam o tura sau mai bine.Oricum de acolo e reglajul.Eventual o mai desfaci ...mai dai la automat....daca caraie putin ... o mai desfaci putin .....daca dupa ce ai pornit motorul ramane surubul ala inauntru bobinei(adica ramane electromotorul cuplat)....o mai strangi putin s.a.m.d.Sper sa te ajute.
PH-06-BOA
17 Dec 2009, 18:18
Daca subul de M5 nu e slab sau lipsa, nu cred ca s-a dereglat, daca la schimbarea rotorului nu s-a umblat la ele. Atunci trebuia reglat, asa fel ca, la impingere de acel surub, bendixul sa mearga pana aproape de siguranta de pe ax. Tot furca rupta, sau bilele cilindrice din bendix au facut suprafete plane, si nu mai permite blocarea celor doua componente ale bendixului.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.