viorelt
23 Nov 2009, 05:33
recent am cumparat o"spn",masinuta e intr-o stare excelenta dar are desprinsa tapiteria de pe plafon.
e si o traversa pe plafon(banuiesc da e o ramforsare).
intrebarea e cum o aduc in in pozitia initiala.
pur si simpu tapiteria de pe plafon e lasata in jos.
Maskatu
23 Nov 2009, 09:18
Plafonul sta prins numai in marginile de plastic, in bradutii din spate, in suruburile oglinzii retrovizoare si in suruburile parasolarelor. In timp el se inmoaie si evident face "burta". Este facut dintr-un fel de carton mai solid, si imbracat cu mocheta pe care o vezi tu. Intr-adevar pe mijloc exista si o traversa, dar nu are legatura cu plafonul. Este doar ramforsarea dintre stalpii usilor. Cand am desfacut plafonul pentru mica izolare, dupa ce l-am pus inapoi, si am vazut unde este ramforsarea, am gaurit plafonul si apoi ramforsarea (cu grija sa nu iasa burgiul pana afara) si am pus un clips special pentru blana de capota. In felul asta am prins plafonul de ramforsare si nu mai are burta.
Succese.
Si al meu are (normal) burta, dar cit timp nu-mi cade-n cap...
Desi n-ar fi fost mai buna montarea unor ranforsari pe placajul (cartonul) plafonului, decit gaurirea tablei?
Maskatu
23 Nov 2009, 11:28
Nu gauresti decat ramforsarea si plafonul, si bagi un mic plastic sa le tina pe ambele. Decat sa stea cu burta aia mai bine gaurit... alte solutii nu prea exista. Tineti cont ca este destul de dur cartonul si este prins in multe suruburi. Si iti ia jumatate de ora sa il dai jos, si nu prea ai ce sistem sa aplici. Cel mai simplu cum am facut eu. Parerea mea...
Succese
Eu Alex
23 Nov 2009, 11:49
Varianta lui Maskatu e cea mai buna; daca nu, plafon nou si gata treaba
Lipit sau atasat vreo chestie pe interior ca sa-l sustina nu prea vad cum ar merge,dar acele clipsuri: nota 10 si nu sunt nici chiar inestetice! Aceeasi problema am avut-o si eu dar am luat plafonul de pe fosta masina(o nova)
Maskatu
29 Nov 2009, 22:37
Cam asa arata plasticul cu care am prins plafonul, are cam 1-2 cm diametru. Dupa cum se vede il tine si sus, "lipit" de bara de sustinere dintre stalpi. Am dat gaura prin plafon, adica ce se vede in poza, si prin aceasta bara metalica care se afla in spatele umflaturii din mijlocul plafonului.
viorelt
30 Nov 2009, 06:51
cand o sa am timp ma uit mai bine.
sa vad ce pot sa-i fac.
PorumbelL
19 Nov 2011, 13:10
chiar daca nu s-a mai scris nik de mult timp, am si eu o intrebare totusi...
a montat cineva plafon de solenza?
pare mult mai bine realizat, plus ca si materialul cu care e imbracat e mai calitativ
Maskatu
19 Nov 2011, 18:51
Din cunostintele mele nu are nimeni montat plafon de solenza. In principiu ar trebui sa se potriveasca insa personal nu cred ca merita efortul.
De ce nu? Asa cum spune @PorumbelL este de mai buna calitate iar griul mai deschis cred ca va aduce mai multa luminozitate la interior fata de cenusiul inchis al Supernovei. Ramane de studiat daca se poate imbina cu plasticele laterale.
nikuniku
19 Nov 2011, 19:33
PorumbelL daca nu a pus nimeni fii tu primu si pune si poze pentru cei ce vor sa puna
miaghy
19 Nov 2011, 19:55
ceva mai simplu ar fi sa schimbi mocheta, ma gindeam si eu la varianta asta sau ceva vinilin sau daca ai bani piele
Maskatu
19 Nov 2011, 21:06
QUOTE(BoR @ 19 Nov 2011, 19:06)
De ce nu? Asa cum spune @PorumbelL este de mai buna calitate iar griul mai deschis cred ca va aduce mai multa luminozitate la interior fata de cenusiul inchis al Supernovei. Ramane de studiat daca se poate imbina cu plasticele laterale.
Culoarea inchisa se asorteaza cu plasticele laterale si bordul. Culoarea deschisa a plafonului solenzei nu s-ar asorta cu plasticele super novei.
Corect,de asta nici eu nu m-as angrena la aceasta modificare. Dar ziceam doar ca o culoare mai deschisa a plafonului ar da o nota de luminozitate interiorului.
buna idee, si eu tre sa-i dau o gaura, mie chiar imi atinge in cap, doar ca vreau sa il vopsesc negru, eu vreau intuneric in masina nu lumina.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.