Dacä vrei s-o opresti cu frîna cälcatä nu-i nici o problemä , ar trebui sä se opreascä normal . Dacä totusi ai luat contactul si mai merge motorul , stinge pozitiile - vezi dacä nu se opreste ( si da , becul de pozitii-frînä se poate pune gresit , am avut FOARTE MULTE cazuri , ajunsese un reflex , prima datä verificam triplele pe urmä mä uitam sub bord la clienti
)
"schimba contactu singura solutie
..."
De ce se încäpätîneazä unii sä schimbe piese ( contactul ) dacä nu au certitudinea cä-i äla vinovatul ? Altii schimbä 2-3 baterii dar releul de încärcare care le fierbe - si care-i mult mai ieftin - nici nu-l ating .
Ca o regulä generalä - se cautä cauza nu efectul - atunci cînd vrei sä repari o defectiune ( si nu doar la electricitate )
Deci , stinge pozitiile (sau trage frîna de mînä si elibereaz-o pe aia de picior ) si spune-ne dacä se opreste .