Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: nu se opreste
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
silviu_best
Azi am facut un drum pana la tara si la destinatie am vrut sa opresc motorul si nu se oprea.am scos cheia din contact si nimic.am oprit-o fortat(bagat in viteza si ridicat ambreaj).am pornit-o dupa iar si s-a oprit normal.am sperat ca era doar o greseala dar cand am ajuns acasa s-a oprit la cateva sec dupa ce am scos cheia(2-3).e o chestiune grava?a mai patit cineva?la mine e prima oara
vizitatorul
hm...
daca nu ceva pe parte electrica...chiar contactul cel mai plauzibil....atunci poa autoaprindere...dar parerea mea cam greu la "patru timpi"...
daca ai chef sa verifici cand ti se mai intampla....cu o lampa de control vezi dac mai ai plus pe bobina cu cheia scoasa...sau a doua alternativa-scoate fisa centrala
vi_escu
In ideea ca nu este vorba de autoaprindere ( ex: gazolina) ai probleme cu contactul (se gaseste separat, nu trebuie sa schimbi si cilindrul)
mecanick_maverick
Dacä faza asta se petrece cu frîna cälcata si pozitiile aprinse poate fi un scurt în triple (bec pozitie-frînä pus incorect ) , am întîlnit de 2 ori . La instalatie ne "atinsä " de specialisti ( o alarmä , CD-Player sau IC ) nu e normal sä aparä chestia .
bygy007
CONTACTUL este de vina (se poate schimba partea electrica) , daca o opresti cu sistemul bagat in viteza , scoate si borna de la baterie ca ramine cuplat alternatorul si bobina de inductie (daca o prinde cu platina inchisa) si te trezesti ca nu mai pleaca dimineata
silviu_best
in ambele situatii aveam pozitiile aprinse si frana calcata.dar am sa schimb si butucul de la contact.se poate gasi in comert sau trebuie luat din dezmembrari(nu prea am incredere in piesele second hand).

27 Nov 2009, 23:16:
am schimbat recent(max 1 sapt) un bec stop-pozitie.dar ala nu cred ca se poate pune incorect.si pana acum nu am avut probleme
andreybazatu
schimba contactu singura solutie biggrin.gif
Alexio
Ce tare pe cuvantul meu:)) noi vrem sa ne porneasca mai bine masinile. Si tu vrei sa o opresti smile.gif)
bygy007
QUOTE(silviu_best @ 27 Nov 2009, 23:15)
in ambele situatii aveam pozitiile aprinse si frana calcata.
*


verifica becurile frina spate poate ai scurt intre lamele (cel cu 2 filamente), incerca cind se mai intimpla sa stingi pozitiile sa vezi daca se opreste , sau ia piciorul de pe frina
explicatia este logica avind scurt acolo motorul ramine alimentat prin blocul de lumini pozitii spate , circuitul de frina ,contact , bord (regleta + permanent ), instalatie
mecanick_maverick
Dacä vrei s-o opresti cu frîna cälcatä nu-i nici o problemä , ar trebui sä se opreascä normal . Dacä totusi ai luat contactul si mai merge motorul , stinge pozitiile - vezi dacä nu se opreste ( si da , becul de pozitii-frînä se poate pune gresit , am avut FOARTE MULTE cazuri , ajunsese un reflex , prima datä verificam triplele pe urmä mä uitam sub bord la clienti rolleyes.gif )

"schimba contactu singura solutie biggrin.gif ..."

De ce se încäpätîneazä unii sä schimbe piese ( contactul ) dacä nu au certitudinea cä-i äla vinovatul ? Altii schimbä 2-3 baterii dar releul de încärcare care le fierbe - si care-i mult mai ieftin - nici nu-l ating .
Ca o regulä generalä - se cautä cauza nu efectul - atunci cînd vrei sä repari o defectiune ( si nu doar la electricitate )

Deci , stinge pozitiile (sau trage frîna de mînä si elibereaz-o pe aia de picior ) si spune-ne dacä se opreste .
silviu_best
am incercat azi si se opreste normal daca nu calc frana.nu am mai incercat cu frana calcata si pozitii aprinse.dar in timpul mersului se poate avaria ceva daca am pozitiile aprinse(sau faza de drum/intalnire) si calc frana?mie sa nu ia foc.
bygy007
in cel mai rau caz poate lua foc , sa ai stingatorul pregatit
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.