Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Problema Martor de Bord
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Alex_19
Am o problema la masina.Azi am demontat sonda aia sau cum s-o chema de la pompa de frana ca sa o schimb cu una noua ca aceasta se defectase.Dupa ce am schimbat-o martorul de bord cu semnul exclamarii imi sta non stop aprins.I-am facut aerisire la pompa centrala (la un mic surub acolo,care e langa sonda) si nimic nu s-a schimbat,ba mai mult pedala mi se pare mai "moale",frana parca nu e ca inainte,cu toate ca am verificat-o putin printre blocuri si pare a avea ceva frane.
Va rog sa imi dati niste sfaturi cu privire la acesta problema.Multumesc
vladut88
Daca zici ca pedala e moale mai aerisesti oadata ,si dupa ce ai terminat de aerisit desfaci senzoru si apesi de 2 ori pe tamburusul ala din varf si montezi la loc ,si pui firu ,contactu si vei vedea ca becul sa stins
cudry
sper ca nai placute de franare pe fata cu senzori adica fire cum am avut eu odata simi atrnau firele pe dedesupt simi faceau masa si mise aprindea martoru cu semnul exlamari
Ciorapel
Pe pompa de servo, sub rezervor, ai o sonda, cu un surub mare (gen 20); scoti sonda (nu curge lichid), dai 3-4 pedale sanatoase cu sonda scoasa, dupa care o pui inapoi.

Sau, varianta 2, scoti firul de la acea sonda.
roland
Scoti sonda, apesi pe tamburus, pui la loc si gata.
In nici un caz nu scoti firul. Nu te va mai avertiza cand este o problema adevarata. Mare tampenie ai face.

<span class='edit'>14 Dec 2009, 12:28:</span>
QUOTE(cudry @ 13 Dec 2009, 12:46)
sper ca nai placute de franare pe fata cu senzori adica fire cum am avut eu odata simi atrnau firele pe dedesupt simi faceau masa si mise aprindea martoru cu semnul exlamari
*



Tare limba romana...
burlacu marian
dar cum ti-ai dat seama ca e defecta? Pentru ca becul de avarie se poate aprinde din mai multe motive.
nero67
am avut aceeasi problema,un prieten m-a pus sa pornesc motorul,a scos firul acela cu papuc si-a pus un cablu la borna + iar cu celalalt capat al cablului a atins de 2,3 ori lamela de unde-a scos papucul si-a disparut problema!vorbesc f serios,si pe mine ma stresa,am aerisit de 2 ori degeaba!
Gaba
Eu cred ca e ramasa in avarie ... fa metoda lui Ciorapel fara partea cu scos firu .
Legat de plusu de la baterie pe senzor ... o sa il prajesti ... este o lamela de alama si se topeste la amperaj mare... mai bine i scoti firu macar nu o distrugi :0
tanel17
salut. am o dacie 1310 din '95 si cred ca mi-au facut o prostie la masina. mi-a aerisit un prieten dea lu' taicamiu franele iar apoi statea martorul (!) aprins si dupa ce porneam motorul (inainte cand puneam contactul se aprindea (!), becul de la ulei si apa, apoi pornea motorul si se stingeau).
o zis ca are rezolvare: a scos cele 2 fire de la bulbul ala icp din pompa de frana si a pus un fir la masa si unul la borna "+", o facut ceva scantei cand o pus la borna plus, apoi nimic si a pus firele inapoi pe icp.becul (!) nu se mai aprindea.
azi am observat ca atunci cand pun contactul pe langa faptul ca nu se aprinde becul (!), nu se mai aprinde nici cel de apa si nici cel de ulei.
azi am zis sa schimb becurile crezand ca sunt arse dar nu erau, am mai schimbat cele 2 diode ce faceau legaturile cu becurile ca erau strapunse, si nici asa nu se aprind becurile.
ce mai e de verificat? e posibil sa se fi ars senzorii de apa si ulei? unde s-ar afla senzorul pentru becul de apa si ulei pe motor? eventual cu niste poza va rog, si cum testez daca e Ok senzorul? scot firul din senzor si-l pun la masa sau pe borna plus?
sper ca s-a inteles ce am vrut sa scriu, scuze daca am scris mult.
o seara placuta.
baranga
uitate la sigurante wink.gif
sobolan
scoate mai sonda aia ICP de tot apoi urca in masina si calca violent pedala de frana de vreo 3-4 ori....monteaza sonda la loc,pune-i firul si gata....nu-ti mai explic de ce !
"pompa in regim de avarie"
ydaniel
mai traiesti?nu ai mai postat de muuuuuuuuuuuult...
sobolan
probleme personale....
robyaly
sal am o mica problema cand se incalzeste motorul si las masina la relanti mi se aprind becurile de la apa si ulei (sunt incepator si nush prea multe si as dori sa aflu cateva idei de la voi ca sa stiu ce fac daca ma apuc eu de ea sau trebuie sa ma duc la mecanic
bygy007
verifica uleiul , daca miroase a benzina , daca mirose schimba-l , si in acelasi timp si membrana de la pompa de benzina, daca nu miroase a benzina trebuie verificata presiunea de ulei sau schimbat uleiul
uleiul cel mai simplu il verifici asa , pui citeva picaturi pe mina , te stergi cu o cirpa curata apoi vezi daca mai aluneca degetele , daca aluneca e bun daca nu schimbat
robyaly
sal mersi de sfat sa treaca revelionul si o sa umblu si o sa anunt daca am reusit sau nu mersi de sfat
nero67
QUOTE(Gaba @ 15 Dec 2009, 11:00)
Eu cred ca e ramasa in avarie ... fa metoda lui Ciorapel fara partea cu scos firu .
Legat de plusu de la baterie pe senzor ... o sa il prajesti ... este o lamela de alama si se topeste la amperaj mare... mai bine i scoti firu macar nu o distrugi :0
*


roland are dreptate,am facut ca el si-am rezolvat problema!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.