Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Ax clapeta carburator monocorp
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
dacia_slk
Salut! Sunt incepator... smile.gif

Pentru ca imi consuma mult (motor 1,3L -> 12-14%), dupa zile de studiu pe forum, am decis sa fac o "supa de carburator" cum a sugerat dodobird pe undeva pe aici (nu mai gasesc).

Asa ca: acum am carburatorul desfacut de toate cele si se afla in oala cu ciorba (apa+detergent Pur de vase). Uitasem sa scot clapeta de acceleratie, asa am oprit focul si m-am apucat sa o scot.

Ideea e ca am desfacut cele 2 suruburi ale clapetei (care au filetul stricat la extremitate - si cu ocazia asta mi-am stricat un pic si filetul de pe "piulita" pe care intra ele) dar, nu pot sa scot clapeta - nu stiu de unde sa trag si cat de tare. Mi-e frica sa nu stric ceva.

Ma poate ajuta cineva, va rog?!

Si eventual cu ceva sfaturi sau indrumari legate de remontarea clapetei ... daca se poate.

Multumesc. smile.gif

<span class='edit'>29 Nov 2009, 22:58:</span>
PS: Clapeta mi-a "lovit" in corp un pic. Corpul are ceva zgarieturi de la clapeta.

<span class='edit'>29 Nov 2009, 23:06:</span>
PS1: Multumesc ca nu dati cu pietre. Am cautat pe forum, dar dupa vreo 2 ore fara rezultat, am ametit si am decis sa incep un topic nou.

30 Nov 2009, 00:06:
Mai oameni, v-ati culcat cu totii? Cre'ca supa ramane pe maine...

30 Nov 2009, 05:21:
Holy shit!!! Mama da' prost sunt!

Am reusit. (credeam ca axul clapetei e format din 2 bucati ce intra fiecare printr-o parte si cealalta a clapetei si degeaba tot incercam sa trag in directii opuse de capetele aceluiasi ax radmasa.gif ).

blush.gif blush.gif blush.gif

Se poate sterge topicul acesta?
cristiman46