Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme frîne
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
gangara
salut...vă cer pt a N-a oară ajutorul...
Datele problemei: garnituri cilindri spate schimbate, pompă noua de Autonova (de papuc Diesel), cilindrii din etrieri culisează bine, pierderi de lichid nu sunt.
Fac aerisirea corespunzător și am pedala foarte sus, respectiv frîne eficace.
Menționez că la aerisire majoritatea aerului îl dă la cilindrul drept spate (vedere din spate).
Cu toate astea frînele mă țin foarte puțin. După cîțiva km și cîteva apăsări îmi scade treptat pedala. Actualmente, ca să am o frînare eficace și pedala sus tb să îi fac 3 pedale succesive.
Singurul element din circuit,după părerea mea, a rămas limitatorul (care a fost schimbat acum vreo 3 ani). Există vreo modalitate plauzibilă de a înlocui limitatorul acela cu ceva "pe direct"?
vă mulțumesc anticipat
pcostica
nu este indicat sa anulezi limitatorul de franare! Daca zici ca tot gasesti aer in instalatie sigur pe undeva pierde lichid, mult/putin tot aia e, iese lichid intra aer. Verifica cu atentie cilindri de franare de pe spate.
Bafta!
mecanick_maverick
pedale repetate = garnituri pompa
nu anula repartitorul , nu doar pentru ITP ci ptr. siguranta ta - blocarea rotilor spate fara incarcatura iti va provoca aduceri aminte nu prea placute , daca mai traiesti desigur .
ATM
Pe undeva trage aer in instalatie. Cum au zis si colegii, nu anula repartitorul, ca nu faci treaba buna. Ia-o la verificari, sa vezi pe unde trage aer. Si eu am pus acum un an pompa de Autonova de papuc (ma rog, in ambalaj de uzina) si a mers din prima, nu cred sa se fi dus asa repede garniturile, poate doar aca a stat mult timp in depozit.
gangara
de la pompă sigur nu este. Motivul pentru care cred acest lucru este că și cu pompa veche aveam exact aceeași pb. Am schimbat-o pt că s-a stricat supapa unui cilindru din interiorul pompei și nu mai aveam frîne mai deloc.
Repartitorul nu vreau să-l anulez în mod neapărat. Era o ideea pt că nu mai știu ce să-i mai fac. Mă gîndeam că el ar fi motivul.
Am schimbat garniturile de la cilindrii spate și tot așa face...
Un cilindru spate break de "uzină" e 100 lei.
Am înțeles că aerisirea spate se face cu limitatorul blocat. Cînd fac aerisirea încerc să apăs pe el însă nu e nici o șansă...
Pe față nu prezintă aer, decît pe spate.
mecanick_maverick
QUOTE(gangara @ 7 Dec 2009, 18:05)
de la pompă sigur nu este. Motivul pentru care cred acest lucru este că și cu pompa veche aveam exact aceeași pb. Am schimbat-o pt că s-a stricat supapa unui cilindru din interiorul pompei și nu mai aveam frîne mai deloc.
Repartitorul nu vreau să-l anulez în mod neapărat. Era o ideea pt că nu mai știu ce să-i mai fac. Mă gîndeam că el ar fi motivul.
Am schimbat garniturile de la cilindrii spate și tot așa face...
Un cilindru spate break de "uzină" e 100 lei.
Am înțeles că aerisirea spate se face cu limitatorul blocat. Cînd fac aerisirea încerc să apăs pe el însă nu e nici o șansă...
Pe față nu prezintă aer, decît pe spate.
*




pune 15 saci de ciment in portbagaj si ai repartitoru' liberat smile.gif
frina de mina la citi dinti prinde ?
gangara
frîna de mînă începe să țină pe la al 4-lea dinte, dar ține puternic sus de tot.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.