Vä cam īnvīrtiti īn jurul cozii cu releu si diodä - cum īti dai seama cä īncarcä dacä nu ai becul , indicatorul cu bimetal din bord ? Dacä se rupe cureaua īn mers poti fierbe linistit motorul pānä observi ca a scäzut tensiunea īn baterie , becul te avertizeazä instantaneu de avarie , si mai e si rosu
,īti sare'n ochi
Ai schema de conexiuni
aici , becul e indicat sä fie unul de 1,2 W , nu LED nici bec de wataj mai mare .
De releul original al masinii UITI TOTAL , nu mai are nici un sens cu acest tip de alternator . Firul rosu cu + care vine de la bobina de inductie īl deconectezi de la releu - care devine un consumator inutil - si īl izolezi sau īl folosesti la un releu care sa stinga luminile de ceata cīnd iei contactul , de ex.
Firul verde , DF-ul din instalatia originala devine de prisos , se izoleazä si se pästreazä pentru situatia ( foarte putin probabilä ) cä vei reveni la alternator original vre-odatä ...
Va trebui sa tragi alt fir de la becul din bord la firul albastru D+ , papucul mic din mufa .
Sper cä am fost destul de explicit .