Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Cum fac legaturile la noul alternator?
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
claudiu_mihai1977
Am luat azi de la dezmembrari un alternator de golf II de 65A, insa nu stiu cum sa fac legaturile de la vechiul alternator la asta de golf, are 3 papuci dintre care 2 papuci se leaga intre ei si scrie B+, si mai este unul care scrie D+. Spuneti-mi si mie cum leg vechile legaturi de la alternator la asta, si cu firele de la releu ce fac? Masina este o dacia 1310 din 1999!
mecanick_maverick
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=2163125

citeste si tu p'aici , daca ai nelamuriri , scrie .
claudiu_mihai1977
In mare parte am inteles, deci firul de la releu pe care scrie DF il leg la un bec impreuna cu D+, B+ il leg la cele 2 fire de la vechiul alternator, insa cu cele 2 fire care vin legate la masa releului vechi ce fac cu ele? si cu firul care are papuc si e conectat la +A la releu unde il leg?
vladut88
uite aici eu am pus cu releu de protectie poti pune o dioda de sens ,aca nu pui nu poti opri motorul
claudiu_mihai1977
Deci D+ de la alternator il leg impreuna cu B+ de la releul vechi de incarcare la un bec, este bine asa? Si inca ceva, pot sa pun un bec de pozitie de 5W si 12V?
kindeeru56
simplu B+ la baterie firu rosu gros D+este cel de excitati cel verde care intra in alternatoru vechi dar sari peste releu de dacie si atunci devine tot fir rosu dar subtire comun cu cel da la bobina de inductie, pe firu rosu subtire se pune o dioda de 10-15A cu + diodei spre alternator ca sa nu se intoarca curentu sa poti opri motoru.exact cum scrie si mai sus ,iar masa o montezi pe aripa si pe carcasa alternatorului
mecanick_maverick
Vä cam īnvīrtiti īn jurul cozii cu releu si diodä - cum īti dai seama cä īncarcä dacä nu ai becul , indicatorul cu bimetal din bord ? Dacä se rupe cureaua īn mers poti fierbe linistit motorul pānä observi ca a scäzut tensiunea īn baterie , becul te avertizeazä instantaneu de avarie , si mai e si rosu ph34r.gif ,īti sare'n ochi wacko.gif
Ai schema de conexiuni aici , becul e indicat sä fie unul de 1,2 W , nu LED nici bec de wataj mai mare .
De releul original al masinii UITI TOTAL , nu mai are nici un sens cu acest tip de alternator . Firul rosu cu + care vine de la bobina de inductie īl deconectezi de la releu - care devine un consumator inutil - si īl izolezi sau īl folosesti la un releu care sa stinga luminile de ceata cīnd iei contactul , de ex. biggrin.gif
Firul verde , DF-ul din instalatia originala devine de prisos , se izoleazä si se pästreazä pentru situatia ( foarte putin probabilä ) cä vei reveni la alternator original vre-odatä ...
Va trebui sa tragi alt fir de la becul din bord la firul albastru D+ , papucul mic din mufa .
Sper cä am fost destul de explicit .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.