Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: MARE DILEMA
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
bodytzu
Salutare ! biggrin.gif am avut ceva probleme cu carburatorul..in fine am pus altul de pe o dacie 1300,desi motorul meu e de 1,4 nu cred k are ceva ... in fine l-am schimbat pornesc,merge nicio problema,dupa vreo 10 km scot din viteza,moare motorul...pornesc din nou ( cam greu ) si a inceput sa mearga in gafaiala...ma rog..ma multumeam sa mearga si asa pana sambata-duminica cand dau de cineva care sa se uite la ea...azi dimineata incerc sa pornesc...invarte..nimic...incerc a doua oara porneste,se aude o bubuiala si iese fum mult de sub capota,nu ma mai vedeam in garaj de fum,ridic capota ma uit atent,joja de la ulei era sarita,am bagat joja la loc,dau cheie,merge...si nici nu mai gafaie...akm stau si ma gandesc de ce a scos atata fum??!!!?!!!?!! si dc a sarit joja? :|

imi poate explica cineva?? as fi recunoscator biggrin.gif
mecanick_maverick
Iti baga benzina in ulei , membrana pompei !
bucatzel
Am patit o data chestia asta cu o dacie care avea GPL. imi murise motorul la scurt timp dupa pornire, si gazul o continuat sa "curga" in motor. Tot pe gpl ai patit si tu?

L.E. Nu ti-o saltat si garnitura de la capacul culbutorilor?

Si o scurta lectie de limba romana:

QUOTE
Salutare !  am avut ceva probleme cu carburatorul..in fine am pus altul de pe o dacie 1300,desi motorul meu e de 1,4 nu cred ca are ceva ... in fine l-am schimbat pornesc,merge nicio problema,dupa vreo 10 km scot din viteza,moare motorul...pornesc din nou ( cam greu ) si a inceput sa mearga in gafaiala...ma rog..ma multumeam sa mearga si asa pana sambata-duminica cand dau de cineva care sa se uite la ea...azi dimineata incerc sa pornesc...invarte..nimic...incerc a doua oara porneste,se aude o bubuiala si iese fum mult de sub capota,nu ma mai vedeam in garaj de fum,ridic capota ma uit atent,joja de la ulei era sarita,am bagat joja la loc,dau cheie,merge...si nici nu mai gafaie...acum stau si ma gandesc de ce a scos atata fum??!!!?!!!?!! si de ce a sarit jojo? :|
bodytzu
o scurta lectie si ptr tine :

L.E. Nu ti-"A" saltat si garnitura de la capacul culbutorilor? ( shasa cai )

nu am gaz,prefer benzina,de ce sa termin motorul cu gaz si sa nu alerg cu mai mult de 100-110 km/h? tongue.gif si plus ca nu vreau sa miros a gaz cand cobor din masina smile.gif

silviu_best
pe unde a scos fum?sub capota is multe locuri?daca a scos pe lalegatura dintre carburator si filtru de aer e prost reglat avansul.multe rezolvari is de la probleme usoare,nu trebuie sa schimbi motor sau alte.fii foarte atent cum reglezi avansul,relantiul sau platinele
cty
QUOTE(bodytzu @ 9 Dec 2009, 16:57)
o scurta lectie si ptr tine :

L.E. Nu ti-"A" saltat si garnitura de la capacul culbutorilor? ( shasa cai )

nu am gaz,prefer benzina,de ce sa termin motorul cu gaz si sa nu alerg cu mai mult de 100-110 km/h? tongue.gif si plus ca nu vreau sa miros a gaz cand cobor din masina smile.gif
*


depinde de instalatie cum este reglata ca te asigur eu ca fuge mai mult decat spui tu
bodytzu
da...stiu dar te uiti si la consum...ca nu cred ca iti convine sa-ti consume 15%,stiu pe cineva care mergea cu 145 km/h pe gaz si dupa ce i-a reglat un "meserias" gazul nu mai fugea asa tare cu ea,normal si consumul era mai mic ca inainte...oricum...nu cred ca merita sa-ti pui gaz...eu unul nu mi-as pune,daca masina a fost facuta pe benzina de ce sa improvizez eu cu gaz,gauri in carburator si asa mai departe tongue.gif

10 Dec 2009, 12:27:
pe unde a scos fum?sub capota is multe locuri?daca a scos pe lalegatura dintre carburator si filtru de aer e prost reglat avansul.multe rezolvari is de la probleme usoare,nu trebuie sa schimbi motor sau alte.fii foarte atent cum reglezi avansul,relantiul sau platinele



Nu stiu pe unde a scos...cand am ridicat capota..cum am zis si mai sus..nu mai vedeam nimic,atat am observat ca sarise joja de la locul ei...

trebuie reglata toata aprinderea..mai ales ca am schimbat carburatorul,eu am reglat toate cele cat sa ma misc cu ea de colo colo ca am mare nevoie de masina in perioada asta...pana ajung cu ea la un electrician sper sa ma duca biggrin.gif asta pana sambata-duminica....
bucatzel
QUOTE(bodytzu @ 9 Dec 2009, 16:57)
o scurta lectie si ptr tine :

Nu ti-"A" saltat si garnitura de la capacul culbutorilor? ( shasa cai )
*



Ciobaneasca nu e mustruluita de regulament. IRC-ul in schimb... biggrin.gif

dar n-ai raspuns la partea cu garnitura.
La mine scenariul a fost urmatorul. Am pornit masina si am iesit sa curat geamurile, ca erau pline de frunze. Cand am iesit din masina, a murit motorul. Contactul ramanand pus, pare-se ca instalatia de gaz a continuat sa livreze gaz in carburator. Gaz care probabil a inceput sa o ia in toate directiile, probabil incercand sa iasa prin filtrul de aer. Cand am revenit in masina si am dat din nou la automat s-a lasat de o mica explozie, daca tot se dusese pe pustii raportul aer-gaz.
La benzina nu prea vad cum s-ar intampla asta.

Dar in afara de presiune in draci in baia de ulei, joja nu prea are cum sa-ti plece la plimbare.

Daca zici ca aprinderea nu-i reglata cine stie ce, ar putea sa fi fost vreun rateu mai hotarat. Delcoul e bine prins de motor? Ca daca nu, poate iti joaca si de-aia sa faca figuri.
bodytzu
nu mi-a saltat garnitura ... mi-a explicat fenomenul un mecanic de la dacia..ma rog nu prea am inteles termenii lui..ce am inteles e ca mi-a bagat benzina in baia de ulei..sau ceva de genul asta...pentru ca i-am dat prea multe sprituri inainte de pornire si a facut autoaprindere,si intr-adevar chiar am calcat acceleratia de 5-6 ori inainte sa pornesc,pentru ca nu-mi merge socul si e cam greu cu pornirea dimineata smile.gif

Delcoul e prins bine,mi-a spus cineva dupa fiecare reglare sa-l strang...inainte habar nu aveam si il lasam asa..iar dupa o saptamana maxim doua se deregla de la gropi etc...
deceneu32
Mi s-a-ntamplat si mie,in garaj.Era iarna,am pornit-o si am lasat-o sa se incalzeasca,.Am uitat socul actionat si am plecat,lasand-o nesupravegheata.
Dupa vreo 15-20 de minute am auzit o detonatie.Tot garajul s-a umplut de fum si motorul s-a oprit.Capota fiind ridicata,am putut sa vad ce s-a intamplat:busonul de ulei si joja aruncate.De asemenea,garnitura de la capacul culbutorilor deplasata.
Ce s-a intamplat,de fapt?Motorul a mers foarte mult cu socul tras adica un amestec extrem de bogat.Au patruns vapori de benzina in carter,s-a produs autoaprindere si de aici,detonatia.
bodytzu
probabil...presiune mare in baie banuiesc...
krapcarasu
QUOTE(bodytzu @ 9 Dec 2009, 17:57)

nu am gaz,prefer benzina,de ce sa termin motorul cu gaz si sa nu alerg cu mai mult de 100-110 km/h? tongue.gif si plus ca nu vreau sa miros a gaz cand cobor din masina smile.gif
*


legende... mie imi ia sub 8 extraurban si merg si cu 130, sunt masini si cum spui tu, dar nu trebuie generalizat
florian90
QUOTE(bodytzu @ 10 Dec 2009, 19:50)
nu mi-a saltat garnitura ... mi-a explicat fenomenul un mecanic de la dacia..ma rog nu prea am inteles termenii lui..ce am inteles e ca mi-a bagat benzina in baia de ulei..sau ceva de genul asta...pentru ca i-am dat prea multe sprituri inainte de pornire si a facut autoaprindere,si intr-adevar chiar am calcat acceleratia de 5-6 ori inainte sa pornesc,pentru ca nu-mi merge socul si e cam greu cu pornirea dimineata smile.gif



apropo de chestia cu pornitul...asa fac si eu...ii dau 5-6 pedale dar nu pana la capat...trag socul si apoi ii dau cheie...dupa ce porneste scot socul..ca sa zic asa...dc ar fii sa o pornesc dimineata fara pedala...fara nimic..as ramane fara baterie ca nu porneste...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.