Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Garnitura corp clapeta
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia SuperNova > Piese auto - Dacia SuperNova
ti3sto
Cum spune si titlul acestui topic este de gasit doar garnitura la corpul clapeta? care am vazut ca nu este in cea mai buna stare si am impresia ca trage aer fals ... motorul merge ok la renati normal .. nu ramane accelerata ...

Daca nu gasesc care ar fi posibiele repercursiuni asupra motorului?



Va multumesc ! Sarbatori fericite
tataiedaciotul
Da ,se gaseste separat.
djasu82
ideea e sa fie intreaga la interior si unde se taseaza intre filtru si corpul clapeta si la mine e rupta pe exterior ... cauciuc romanesc ce sa-i faci.
turturel
izoler band la exterior si gata. eu de abia pot sa scot capacul filtrului de aer..asa de teapan e pe acea garnitura.
ovidiu87
cred ca se referea la cea de jos(pe acolo se poate sa traga aer fals)...Se gaseste si aia de jos , am dat 16 lei pe ea
Daca asta e uzata la accelerari bruste isi da in nas.
ti3sto
multumesc pentru lamuriri.. din pacate ovidiu nu sunt din regiunea ta ca sa pot sa o cumpar... la piese auto aud adesea "se vinde cu intregu"

Djasu exact asa este si la mine ... cand o accelerez se aude cum trage aer pe langa corp ... am crezut initial ca sa crapat etc ... ciudat este ca nu afecteaza cu nimic nici consumul nici comportarea motorului ...

titidsn daca nu reusesc sa gasesc o sa fac ce ziceai
liviu242006
daca trege aer printre corpul clapeta si filtru nu se simte nimic la motor doar ca e aer nefiltrat pt ca nu mai trece prin filtru sa nu traga aer printre corp clapeta si admisia de aer atunci se simte
Relu_GTT
la cea de jos poti pune silicon rosu
djasu82
nu cred ca-i trage aer nefiltrat doar daca ganitura e rupta si pe interior acolo unde e chiar esential sa fie intreaga in rest nu conteaza . Ideea e sa etanseze la interior fiindca oricum carcasa filtrului de aer preseaza destul de bine pe corpul clapeta.
rratzoiusexos
si la mine e prapadita garnitura...se aude un fasait slab,si ceva zgomot in accelerale..singura diferenta e ca mi a crescut consumul de benzina...
ti3sto
aspectul asta nu-l vad ...

Ieri am cautat si n-am gasit garnitura separat asa ca m-am apucat si am desfacut carcasa la filtru de aer am scos garnitura si am dat-o cu banda izoliera .. arata destul de bine .. a intrat un pic mai greu dar sper sa fi facut ceva bun ...

Este normal sa se auda un fss cand accelerez tare? in habitaclu nu se aude dar cand accelerez de langa motor mai brusc se aude cum trage aer (cum se aude cand tragem aer printre dinti ) ...
Relu_GTT
este normal sa se auda fsss cam peste 4000 de ture, e sunetul de aspiratie, daca ai da capacul de la filtru jos acelasi sunet s-ar auzi si la relantii iar cand accelerezi mai tare se aude, asemanator cu filtrele sport ca alea nu mai au carcasa asta de plastic
spiridon
rezolvare ce costa un leu: se ia o banda de teflon de instalatii, se taie de latimea necesara si se dau vreo 6-10 infasurari pe corpul clapeta sub garnitura (bineinteles se scoate garnitura apoi se pune la loc) !

Se da o bere cind se trece prin Iasi !
Skype
Am gasit garnitura (20 RON). Am vb. cu un mecanic de la service si mi-a adus-o.
22CMM
Sal.

Se mai gaseste pe undeva prin Ploiesti sau Bucuresti doar garnitura/ garniturile de la corpul clapeta. La magazinele la care am intrebat se dau cu tot ansamblu corp clapeta nu separat, si e vreo 900 Ron.

Multumesc.
Maskatu
Nu are cum sa fie 900 ron. Cu 900 ron cumperi jumatate de motor... Eu stiam ceva de genul maxim 150 ron.
vladut88
cumpara un tub de silicon ,si faci o garnitura din silicon pe corpu clapeta ,si lasi sa se usuce (cam o zii la caldura)si montezi la loc si ai garnitura ca noua
quick
garnitura de sus(la imbinarea cu filtru) nu va chinuiti sa o schimbati ca aia nu influenteaza cu nimic mersul motorului daca i putin ciupita.
acolo jos eu chiar ieri am dat corpul clapeta jos pt ca imi ramanea blocat potentiometrul clapetei si cand acceleram ramanea accelerata, cred ca sa format ceva condens si a inghetat pe acolo, in sfarsit am curatat tot corpul cu wd 40 si am scapat de problema.
dar nu am vazut nici o garnitura acolo jos, nevazand nici o garnitura am zis sa pun banda izolatoare cum am mai vazut pe aci ca sa spus, am pus vreo 2 randuri de banda izolatoare am pus totul la loc si cand dau sa pornesc masina la relanti se accelera sungura revenea si iara se accelera putin, am zis sa incerc sa pun si sa iau contactul de 10 ori ca sa pun pe pozitie si motorasu pas cu pas cu toate ca nu am umblat la el, la fel imi facea si dupa operatiunea asta, nemaiavand timp am plecat la lucru asa, vreo 4km, pe drum acceiasi problema la relanti, ajung acolo la fel imi face, desfac din nou tot, dau banda izolatoare jos pun tot la loc dau cheie masina merge perfect acuma fara banda izolatoare.

SFAT PT CINE NU ARE CE FACE CU TIMPUL: DACA MASINA MERGE DATI PACE.

ps scuzati caps lock-ul
si daca are cineva o poza cu garnitura aia de jos poate sa o puna pe forum, sa imi fac o ideie, poate nu am obervato io, sau i un oring mare care intra pe canalele alea.
vladut88
iti mergea accelerata ca nu se aseza bine corpu clapeta ,eu am pus silicon de mai bine de 1 an si lam lasat la uscat 1 zii (operatiune facuta vara) facut garnitura groasa de silicon cam jumate de tub de silicon dinala negru pt garnituri tub tip pasta de dinti ,corpu clapeta lam montat pe masina a doua zii cand siliconu sa facut ca si o garnitura de cauciuc ,siliconu lam facut cam 99% ca si garnitura veche
razvan_78
Si la mine este dusa garnitura am pus banda si silicon dar cred ca sa ars de timp, si acum mi-a crescut consumul de ulei (am gasit ceva ulei sub masina) si am observat ca in aceea zona este ulei se poate pe acolo sa arunce ulei?ms
ionutbrf
Sa va spun cum am facut e (daca este bine sau nu la mine merge asa de 3500 km,si e ok)

am fixat corpu clapeta jos cu silicon(rosu/negru)dupa pe buza de sus a corpului clapeta iar ma dat silicon si dupa pe buza capacului filtrului de aer putin putin silicon dupa care fixez garnitura si dupa asez cutia filtrului si nam treaba .

CAND DEMONTEZ CUTIA FILTRULUI DE AER IESE FOARTE USOR

SE CURATA FOARTE USOR ACEL SILICON ,NU FAC MURDARIE NIMIC

POATE NU ESTE BINE CUM AM FACUT DAR NU AM PROBLEME ,VOI CE ZICETI?
10tacl3
eu am pastrat garnitura cea crapata pe care am pus un colier metalic...dupa ce montez filtrul, strang colierul si tine bine (de un an e asa).
maru
dupa cum stiti exista doua puncte de imbinare a corpului clapeta una mai importanta ca alta dupa cum urmeaza:
1.imbinarea filtrului de aer cu corpul clapeta: aici chiar daca iti trage "aer fals" nu influienteaza cu nimic mersul regulat al motorului doar ca in afara de aerul care trece prin filtru poate sa mai traga putin pe langa "gura" corpului clapeta (probabil ati pornit motorul si fara filtru de aer si ati observat ca motorul merge normal)
2.imbinarea corpului clapeta cu galeria de admisie: aici este o problema daca trage aer pe la "talpa" corpului clapeta deoarece aerul de care are nevoie motorul trebuie sa treaca strict prin corpul clapeta si nu pe langa corp ceea ce ar duce la o un debit marit de aer.. de obicei corpul clapeta este fixat in galeria de admisie in doua puncte:primul ar fi acel opritor anti-rasucire (un tumburus pe galerie si o degajare pe corpul clapeta) pentru a nu se invarti la o accelerare mai brusca si a doua ar fi presarea corpului clapeta de catre filtru de aer in cele 4 puncte.. probabil ati observat ca unele supernove/solenze/loganuri au una sau doua urechi rupte la filtru de aer, ele rupandu`se datorita problemelor la pornire, in special iarna cand amestecul aer-benzina nu este corelat corespunzator dar si a bujiilor de calitate slaba si poate a unui combustibil slab fac ca uneori sa apara niste detonatii pe admisie ducand rar la fisurarea galeriei de admisie si cel mai adesea acel suflu de la detonatie impinge puternic in carcasa filtrului de aer si ii rupe acele urechi si probabil unii dintre voi care aveti acele urechi rupte v`ati intresat cat costa acea carcasa a filtrului de aer sau acel racord de admisie care vine in carcasa -> ENORM (mai bine incercati pe la dezmembrari)
am citit postarile de mai sus dar nu stiu daca este indicat sa puneti silicon acolo sau nu stiu ce banda de teflon ca poate exista riscul sa le traga pe admisie la un moment dat si mai dati de alte belele (poate acea banda sau acel silicon tras in admisie si ajuns in cilindru se poate topi si intinde pe cilindru inainte de a fi ars si aruncat pe evacuare) asa ca cel mai indicat ar fi sa inlocuiti acele garnituri (am inteles de la voi ca se gasesc) sau bagat ceva foarte fin pe acel sant si apoi venit cu inelul de cauciuc peste el facand astfel fixarea mai buna a corpului clapeta cu galeria de admisie
referitor la uzarea acelor bucsi de cauciuc de la carcasa filtrului de aer puteti confectiona dintr`un furtun doua inele pe care sa le puneti intre capacul filtrului de aer si capacul culbutorilor pentru a ameliora rezonanta transmisa iar deasupra urechilor capacului filtrului de aer doua saibe de 10 (suruburile se pot desface cu orice cheie de 10)
in speranta ca v`am dat o idee unora dintre voi va doresc spor la lucru icon_mrgreen.gif
djasu82
dai cu eter pe langa corpul clapeta si auzi daca creste turatia motorului... nu creste garniturile sunt ok creste trebuie schimbate.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.