QUOTE(danezu_pitesti @ 17 Dec 2009, 10:25)
mwah ... chestia cu mersu pe liber la 120 la ora
nam citit-o pe forum unde multi scriu prosti asa in necunostinta de cauza citind ce-au spus altii sau cum ii duce capul.
in cartea inginerului Corneliu Mondiru spune faptul ca,mai pe scurt,nu-i bine sa mergi cu masina pe liber la 120...de exemplu,eu invat nu pot sa zic ca stiu multe,dimpotriva,dar vreau sa invat atunci.si la chestia cu bordu asa am facut eu si mi-a mers...orikm nu strica omu nimic incercand...totdeauna cauzele simple sunt de fapt solutiile cele mai adecvate...
unii vorbesc in termeni prea tehnici p-aici p forum si vor sa impresioneze...eu vreau sa invat cat mai multe...asa ca accept criticile .bafta tuturor posesorilor de dacie!
Nu mi-am dat seama cä scriu cu termeni prea tehnici si nu era oricum cu menirea de a impresiona pe cineva !
Pur si simplu încercam sä argumentez în putine cuvinte ceea ce se întîmplä în realitate într-o cutie .
Apreciez faptul cä cei de pe forum testeazä solutii de remediere a defectelor , e un lucru bun - dar înainte de asta e necesarä o documentare temeinicä , de ce se aprinde becul acesta , ce distantä trebuie sä parcurgä bendixul înainte de a se cupla curentul de forta la electromotor , etc .
Ce se poate întîmpla dacä leg un + direct la excitatia alternatorului ?
- acesta nu e un mod corect de abordare a problemei ...
Niciodatä nu trebuie sä te încrezi orbeste în ceea ce ai citit , auzit sau väzut la cineva ( de cele mai multe ori existä o chestie ce n-ai observat si lipsa acesteia poate avea efecte negative )
Acest lucru este valabil si asupra ce am scris eu - trebuie sä verificati dacä acest lucru este viabil , folositor sau däunätor - adicä sä folositi informatiile din mai multe surse si ...LOGICA !!
"cartea inginerului Corneliu Mondiru spune faptul ca,mai pe scurt,nu-i bine sa mergi cu masina pe liber la 120...de exemplu"
Nu-l cunosc pe inginerul Mondiru , nu oricine e capabil sä scrie o carte tehnicä si meritä respectat pentru asta - dar viziunea teoreticä nu are totdeauna tangentä cu realitatea practicä .
Cel putin în acest caz nu are .
Faptul cä nu e bine sä mergi pe liber e adevärat , dar din alte motive , nu faptul cä s-ar defecta cutia !
La trecerile la nivel cu calea feratä - ca sä dau un exemplu - dacä ar fi avut masina într-o vitezä inferioarä si nu pe liber , ar fi scäpat multi de a fi surprinsi de tren ...
La coborîrea unei pante lungi CEA MAI MARE GRESEALÄ e sä scoti pe liber , frîna de motor e mult mai eficientä în utilizare de lungä duratä si pästrezi frîna de serviciu doar pentru situatii de urgenta .
Deci , filtrati orice informatie printr-un filtru de logicä , o sä fiti uimiti de rezultat !