Am si eu o problema. De la un timp, cand accelerez brusc, se tureaza prea tare, daca accelerez constant, nu mai am nici o problema. Rectific, se tureaza prea tare, dar nici nu trage... Trcem peste accelerarea brusca si ajung la 60km/h. Aceeasi problema trage greu. Faza care ma deruteaza pe mine este ca nu tot timpul face asa. Ce o fi devina?
asybo2002
31 Mar 2005, 19:26
poti sa fi sigur ca e din ambreiaj...asa patesc eu acum pe Nova de la servicu, cand ma dau brusc la ea se tureaza dar nu se accelereaza daca o iau progresiv merge ok...
asybo2002
31 Mar 2005, 19:27
placa de presiune si\sau discul...oricum se schimba impreuna in general...
Soto discul de ambreiaj !
inainte sa schimbi discul incearca sa reglezi cablul de ambreiaj !
Adicatelea "sa mai stringi un pic ambreiajul"! Nu ii ceva prea complicat daca ai ceva inclinatii spre mecanica.
bog_cip
1 Apr 2005, 10:31
Mari sperante sa nu iti pui in reglarea de ambreaj. Daca iti face asa, sa te astepti la o schimbare de ambreaj. Obligatoiu , eu iti recomand , placa + disc ambreaj, rulment de presiune. Cred ca mult nu te mai tine ...
Acuma sunt si mai derutat. Azi dimineata cand a fost mai racoare si-a revenit. nu mai facea figuri. Cum s-a incalzit motorul iar a luat-o gesturile.
johnsws
1 Apr 2005, 19:41
nu ai nici un motiv sa fii derutat, tot de la ambreiaj se trage. incearca un reglaj al cablului dar vorba lui OV slabe sperante, dupa care service schimbat kit ambreiaj sau cel putin disc si rulment.
Al Cap0nE
1 Apr 2005, 20:08
Daca spui ca pe racoare sa ameliorat problema, e posibil ca pe langa uzura sa ai si ulei pe disc/placa si sa patineze. Oricum, tot schimbarea lor e solutia.
Nu se amelioreaza, ci nu mai face nici o figura, merge absolu normal, trage cum trebuie... Ambreajul nu a mai fost schimbat din 92
lasa ambreiajul in pace si pune la punct carburatorul si aprinderea.
nu are nici o legatura cu ambreiajul.
Al Cap0nE
2 Apr 2005, 12:36
QUOTE(tao13 @ 2 Apr 2005, 12:10)
lasa ambreiajul in pace si pune la punct carburatorul si aprinderea.
nu are nici o legatura cu ambreiajul.
Nu are cum de la aprindere si carb sa se tureze motorul si sa nu creasca viteza ! Daca ar fi de la una din cele doua nu ar merge cum trebuie masina (dat in nas, trepidatii etc). Sustin in continuare chestia cu uleiul pe disc pentru ca am patito chiar inainte de craciun. Mergea bine si in decurs de cateva zile a inceput sa faca la fel ca a ta. Cand plecam dimineata mergea aproape perfect, dar dupa ce se incalzea uleiul patina in draci.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.