djasu82
27 Jan 2010, 15:40
Tince1290 cu motorul oprit pe masina scade in 10 V ai consumatori vezi curentul pe care il trage prin bateriei... Cosetofonul ala trage cam 150 de mA daca e in stemby si nedeconectat de la baterie.
Cu motorul pornit daca nu ai 14,4V cu faza lunga aprinsa nu iti incarca si aici suspectezi incarcatorul de la eletromotor ... si cu alte cuvinte asta iti poate fura curent de iti sta tensiunea la 10V.
Cand dai sa pornesti si invarte eletromotorul motorul tensiunea pe baterie daca scade sub 10.4V bataria e descarcata sub 9 V bateria are o celula defecta sau e decedata .
Eu zic verifica cu motorul pornit tensiunea si dupa aceea iei prin eliminare nu ai 14,4V pe baterie cu motorul pornit suspectezi regulatorul de incarcare de la alternator , ai tensiunea de 14,4V verifici casetofonul ce curent ia in stemby iar alarma mai ia si ea din cauza releului care intrerupe demarajul ca sunt destule alarme cu asa ceva.
Tince1290
27 Jan 2010, 20:24
cu motorul pornit s-a verificat la magaazinul de unde am luat bateria si am 14.45 cu faza scurta pornita si la 1500 ture.....asa m-a pus nenea ala si a zis ca e bine.....daca nici bateria asta de 75 care in mod normal e pentru un diesel cu motor peste 2 l nu ma tine nu stiu ce s-ai mai fac.....o sa incerc si sa fac rost de un ampermetru sa verific si amperajul la incarcare ca multimetrul meu a ramas fara....si dupa aceea o sa incep sa verific ce mi-ati spus voi.....da de gasesc buba
djasu82
27 Jan 2010, 20:54
ce marca e bateria ? caranda cumva ?
Tince1290
27 Jan 2010, 21:02
nu-mi amintesc dar nu cred...ma uit maine si iti spun
bygy007
28 Jan 2010, 00:01
da dar o baterie descarcata nu se tine doar 3 ore pe redresor e mult prea putin minim 12h si un densimetru pentru masurarea electrolitului (care este cel mai bun indicator al starii bateriei)
Tince1290
28 Jan 2010, 00:12
repet..bateria are mai putin de jumate de an.....am tinut-o la incarcat mai mult de 12 ore....in casa sta incarcata dar pe masina nu...nu stiu daca e gerul sau un consumator fantoma dar ideea e ca ma tot lasa in drum daca nu o pornesc mai mult de 3 zile....densiometru nu am de unde sa iau dar bateria e dinaia cu led iar ledul e verde....ceea ce indica un nivel bun si o baterie incarcata
C@talin
28 Jan 2010, 00:18
fura curent pe undeva masina
verifica cu u aparata de masura consumu la borne,cu motoru oprit..
nu mai stiu exact cat trebuia sa fie da stiu ca iol aveam bun :Dsi era pe undeva o valoare mica,
bygy007
28 Jan 2010, 02:23
liviu81weed
14 Mar 2010, 15:51
p2kadip
post 20 Dec 2009, 14:36
Post #3
Membru incepator
Group: Members
Posts: 16
Joined: 14 September 09
hmm, nu prea ma ajutat mult ce am gasit acolo. dar sa nu mai fac alt topic. Imi poate spune cineva la clima cu alarma din fabrica, cum pot deconecta alarma, k banuiesc k alarma imi fura curent. de unde pot scoate o mufa ceva..io stiu..astfel incat alarma sa fie de forma pe masina
sub bord, in dreptul volanului gasesti o cutiuta neagra dreptunghiulara, acolo ai o mufa mare lata alba o scoti si gata.
liviu242006
14 Mar 2010, 16:20
alarma e in spatele casetofonului sub cutia unde e aeroterma
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.