Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: fum de sub volan, contact mort...
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
ovidiual3x
Buna ziua ,acum vreo cateva zile ma intorc cu masina de la inspectie ,fericit ca am rezolvat ,o parchez si nu stiu ce imi vine sa ii mai dau o cheie si surpriza mi-a iesit fum de sub volan sad.gif .Am deconectat repede mufa de la baterie sa nu ma trezesc cu alta nebunie si dupa cateva minute am incercat sa ii mai dau o cheie si nimic sad.gif.E a doua oara cand mi se strica contactul ,de la ce ar putea sa se intample asa.Primul a murit subit ,fara fum si alte nebunii acum vreo cateva luni ,l-am schimbat am pus unul nou si acum s-a dus si asta sau poate e altceva dus... Daca aveti placerea sa imi oferiti niste sfaturi ,cu ce ar trebui sa fac sa nu mi se mai intample asa, le astept cu mare interes.
Alexio
Daca nu ti-ai bagat vre-un consumator mare cum avea desteptul de mine.. pe contact: MP3 Player/CD changer/Subwoofer+Statie pe 2 canale+bricheta in care aveam GPS+Modulator FM.... asa am patit si eu numai ca mie mi se incingea contactu' dar nu iesea fum... ori verifica consumatorii care sunt pe contact sa nu ai vre-un scurt.
robbygh
am patit si eu ceva asemanator.lucram pe la motor si-l aveam pe cumnatu' la volan de mai dadea o cheie.si la un moment dat acesta foarte agitat...cumnate, iese fum (el e cam afon la capitolul masini)! nu stiu care a fost cauza ce a determinat topirea conductoarelor de la contact.ma gandesc ca o cauza ar fi si calitatea proasta a contactului, pt ca acesta era turcesc.mi-am cumparat unul de ala mai scump (cica de uzina) si de atunci nu mai am probleme
bafta
vi_escu
Exceptand bobina de inductie, toti consumatorii de pe contact ar trebui sa fie trecuti prin sigurante. Poate s-a nimerit platina inchisa + curentul absorbit de solenoidul demarorului + curentul de excitatie al alternatorului au distrus contactul.
bygy007
eu zic ca este de la calitatea destul de indoielnica a lor
florian90
la fel a patit si un vecin...de la alarma a fost problema la el...numai ca pe langa contact..in timp ce mergea cu masina pornea electromotorul din senin(acei "meseriasi" i-au pus alarma pe electromotor..) si alarma incepea sa sune...

a fost la electrician si a rezolvat totul
ovidiual3x
Buna ziua, nu cred sa fie de la consumatori , in momentul ila nu era pornita decat caldura ,in rest nimic , cel mai probabil cred ca e de la calitatea proasta a lor cum s-a zis .Azi m-am uitat la contact si am vazut ca un fir e puscat , are izolatia pe jumatate plesnita , cel mai probabil acolo a fost "buba", urmeaza sa pun altul dar nu stiu daca se gasesc mai de calitate ,daca stiti ceva contact mai bun sa nu se mai intample asa...
engime
ceva asemanator am patit si eu, numai ca la mine scoteam cheia din contact si nu se mai oprea motorul..., acum am pus unul frantuzesc smile.gif
bygy007
cauti doar partea electrica nu tot ansamblul
robbygh
exact.cauta doar partea electrica.aceasta e in jur de 7-8 lei.dar numai daca butucul e de uzina, daca acesta e turcesc cumpara un alt contact complet.
CGDBZ
Cumpara numai partea electrica , dar nu cea de 7-8 lei , eu am dat pe ea 25 de lei .Contactul se duce mai ales daca ai porniri multe si lungi (daca nu-ti porneste bine) .
cudry
misa intamplat si mie cu fumu dela contact firul cu masa sa topit cumperi alt contact mai bun (dupa pret se vede si calitatea) unu de uzina sil schimbi nu incerca sal repari pe cel vechi ca nu are rost ca ea foc eara ca la mine succes
acest fenomen se intampla cand in contact ese o lamela din cupru ce asicura legatura intre fire corect si face scurt adica le cam uneste pe toate bine ca nu si electromotoru ca ar fii nasol
mecanick_maverick
QUOTE(cudry @ 22 Dec 2009, 17:26)
misa intamplat si mie cu fumu dela contact firul cu masa sa topit cumperi alt contact mai bun (dupa pret se vede si calitatea) unu de uzina sil schimbi nu incerca sal repari pe cel vechi ca nu are rost ca ea foc eara ca la mine succes
acest fenomen se intampla cand in contact ese o lamela din cupru ce asicura legatura intre fire corect si face scurt  adica le cam uneste pe toate bine ca nu si electromotoru ca ar fii nasol
*



voiam sa fac traducerea in limba romana a acestui post dar din pacate n-am inteles absolut nimic - "firul cu masa sa topit" care fir cu masa la contact ohmy.gif , "acest fenomen se intampla cand in contact ese o lamela din cupru" - cel de uzina nu are lamela de cupru ? , "asicura legatura intre fire corect si face scurt " - no comment .
ovidiual3x
Salutare, chiar daca vad doar acum sfaturile , am facut ceea ce ziceati si voi. Eu pastrasem contactul original chiar daca nu mai era functional si zilele trecute am primit un contact de dacie original numai ca avea si el ceva hibe, ca nu prea se invartea bine cheia in el si mi-a zis cineva ce sa fac si am luat partea electrica din el si am pus-o in al meu si acum merge foarte bine .Ca o paranteza ,e de foarte proasta calitate cel care l-am pus nou in vara ,e mult mai bun cel vechi de dacie.
Va multumesc mult de sfaturi, va doresc o seara buna
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.