Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: La cumparare...
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Sandero > Diverse - Dacia Sandero
smoke4art
Salutare!

Zilele astea urmeaza sa cumpar un sandero... Ramane de vazut exact ziua, ideea e ca, fiind prima masina, nu stiu exact la ce ar trebui sa ma uit si ce ar trebui sa verific prima data cand ma urc la volan la plecarea din service, asta pentru stabilirea exacta a lucrurilor inca de acolo, pentru a putea rezolva problemele posibile inca de acolo.
Ca orice incepator in cumparatul unei masini noi, e normal sa imi pun astfel de probleme, avand in vedere multitudinea de probleme cu care se confrunta unii dintre cei care au o maisna nou achizitionata.

Rog pe cei mai experimentati sa imi/ne comunice, ce anume trebuie avut in vedere la ridicarea masinii de la dealer? Eventual cu ceva completari la ce s-ar putea face in aceasta privinta fiind inca in curtea dealerului.

Va multumesc!
ArtVandelay
nimic.
C a t a l i n
Înainte de livrare, mașina urmează o procedură de pregătire. Asta include spălarea dacă e cazul, aducerea presiunii din anvelope la valoarea din carte, montarea suporților pentru numere etc. Mulți dealeri nu mai fac aceste lucruri, iar clienții pleacă cu 3-4 bari presiune în anvelope de exemplu...
Când ți se înmânează cheile, completezi un proces verbal de predare-primire. ÎNAINTE de a îl semna, verifică cu atenție TOATĂ MAȘINA, interior-exterior. Poți avea surprize precum zgârieturi ale vopselei, sau ale elementelor de plastic din habitaclu.
paul_damian
Stiu ca emotiile sunt mari smile.gif, dar nu te stresa prea tare.

Exista posibile probleme din cauza la fabrica, si exista posibile probleme din cauza la dealer.

In general, din fabrica masina pleaca ok. Daca totusi ar fi probleme ("lipsuri de prim montaj" se cheama), ca nah, si in fabrica tot oameni lucreaza, mai pot gresi si ei, se rezolva pe garantie. Dar de obicei nu lipseste nimic din masina, eventual gasesti cate ceva in plus (eu am gasit un autofiletant, il mai pastrez si azi, ca poate il cere cineva)

La dealer e un pic altceva. In general nu prea fac tampenii, ca au un nume de aparat (teoretic), dar una e politica firmei si alta a lui Dorel. Sa te uiti cu atentie ca masina sa nu aiba lovituri si zgarieturi. Sa-i lasi sa-ti faca prezentarea masinii, ocazie cu care observi ca functioneaza totul. Apoi, cu timp, iei manualul la citit. Mai te uiti in carte, mai la masina. Si apoi directia benzinarie smile.gif.

Oricum trebuie sa te gandesti ca intai faci actele, in care e scrisa deja masina. E destul de greu (dar nu imposibil) sa spui "Nu o mai vreau pe asta, o vreau pe aia de acolo". Asa ca verificarea masinii ar fi bine sa o faci inainte de acte. Daca procedura e mai lunga (implica banca, credit, etc) o mai studiezi si la ridicare.

Va urez distractie placuta! smile.gif
smoke4art
Salutare!

Va multumesc foarte mult pentru raspunsurile detaliate. Grija e mare, ca e prima data si e normal.

Eh, de acum ramane de vazut ce imi rezerva dealer-ul...
Dupa ce am citit despre atatea probleme cu Sandero, cred ca majoritatea s-au rezolvat din fabrica fara a mai fi nevoie de service-ul din garantie ulterior.

Am sa incerc sa revin cu mai multe informatii despre viitoarea masina, referitor la comportament in timpul rodajului, si dupa.
Tind sa cred ca este alegerea perfecta pentru o masina de oras, privind raportul calitate-pret. Am de gand sa iau varianta Laureate care pare sa fie destul de echipata.

Inca odata, va multumesc foarte mult pentru promptitudine!
FLP
Presiunea in roti!!!!
vic24
Si cam despre care "atatea probleme cu Sandero" ai citit ? dry.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.