Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: ce are?
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
silesax
in vara se aprindea becu la ulei -garnitura de chiuloasa arsa -schimbato -sghimbat si pompa apa la sfirsit am bagat ulei romanesc
becu la ulei statea aprins tot timpu in relanti
schimbat ulei cu ELF
becu la ulei pilpiia tot timpu in relanti
schimbat pompa ulei cu pompa noua (de scornicesti) o perioada nu s-a mai aprins becu acu iar pilpiie ce dracu are????!!!!!!!!!!!!!!!!
adica dupa 500 km iar se aprinde???
motoru nu da gaze pe la furtunul de la capac culbutori
nu maninca nici ulei
nu se supraincalzeste
corbex
incearca sa schimbi si filtrul de ulei. poate e infundat.
ag02cws
Cred ca trebuie rectificat vibrochenul.
silesax
filtru l-am schimbat odata cu uleiul
oare sa fie uzura mare la arbore?????
nu trebuia sa dea gaze?????
neajiji
o fi proasta pompa asta de ulei ce ai pus-o?
krapcarasu
scoate putin pinionul de sub delco care antreneaza si pompa de ulei sa vezi starea canelurilor
ag02cws
QUOTE(silesax @ 29 Dec 2009, 13:05)
filtru l-am schimbat odata cu uleiul
oare sa fie uzura mare la arbore?????
nu trebuia sa dea gaze?????
*



Nu da gaze daca ai segmentii buni.
silesax
pompa care am puso este buna da mai multa presiune ca cealalanta
nu cred ca e uzat pinionul de la delco pentru ca daca era uzat uza si canelurile de la axu pompei vechi si nu sint uzate
oare e posibil ca in motor sa existe presiune de ulei si sa fie stricate indicatoarele?
inclin sa cred ca am ceva uzura la linie
sa ii bag oare duralube ?
o fi bun pentru problema asta????
sau mai arunc un milion si ceva aiurea?
ag02cws
Eu zic sa rectifici arborele. E cel mai sigur asa. Si operatiunea se poate face demontand doar baia de ulei.
pavel_daniel
Si nu numai arborele cotit.Trebuie rectificat si axul cu came si bucsat in cazul in care problema lipei presiunii de ulei vine din alezaje.
silesax
aoileuuuuu sad.gif
ma ingroziti
ea merge bine trage motorul suna bine cum sa rectific?
mai bine merg cu ea asa sa vedem ce pateste biggrin.gif
ag02cws
Pai cred ca se va uza setul mai repede. Nu-i da peste 3000 de ture.
Minel
QUOTE(pavel_daniel @ 29 Dec 2009, 17:42)
Si nu numai arborele cotit.Trebuie rectificat si axul cu came si bucsat in cazul in care problema lipei presiunii de ulei vine din alezaje.
*



Asta iti poti da seama dupa ce masori alezajele din bloc cat si diametrele fusurilor axului ... (faci diferenta si compari cu ce este in carte )

QUOTE(silesax @ 29 Dec 2009, 18:17)
aoileuuuuu sad.gif
ma ingroziti
ea merge bine trage motorul suna bine cum sa rectific?
mai bine merg cu ea asa sa vedem ce pateste biggrin.gif
*



Cel mai bine cu un manometru etalonat de 6 bari racordat la instalatia de ungere , atunci vezi presiunea reala .

Bafta ! smile.gif
silesax
azi o sa fac vreo 80 de km si o sa o incing apoi in relanti cind e incinsa o sa ma uit
la culbutori si daca arunca ulei pe acolo cind e in relanti si becurile aprinse eu cred ca merge si asa .stiu de cazuri in care merg cu ele asa de vreme buna.
apropo ,unde se pune manometru?cred ca te referi la cel cu ceas si conducta de cupru.
si inca ceva ea e ok la pornire la mers dar rar cei drept invirt de ea pina sa porneasca de ma plictisesc-de ce oare???
dupa mine pare sa fie din alimentare
voi ce ziceti ?ati patit asa ceva?
PH-06-BOA
Ce are sula, cu prefectura? Dacă ai 2 în mers, mai merge. Pune aditiv cu teflon. Dacă rectifici doar dând baia jos, ești tare. Învață-mă și pe mine. Pe noi.

30 Dec 2009, 08:07:
Pentru o treabă bună, DAI MOTORU' JOS, rectifici arborele, cuzineti pe cotă, iar la axa cu came e mai complicat. Ar fi treabă pentru 20 de ani. O ți atât?
silesax
aditiv??? sau tratament pentru motor???
nu se poate rectifica arborele dind doar baia jos
zi si cum ii spune la aditiv cit costa de unde se ia cum se baga daca vorbesti din proprie experienta sau din auzite sau citite
Leo0608
PH -06- BOA vorbeste din experienta. Nu e mai frumos sa iei un motor sh cu proba de 1,5-2 mil lei? Asa nu te mai complici cu rectificari la motorul tau. Dupa aceea il treci in acte legal la RAR, dai o declaratie notariala ca motorul nu este furat si aia e. Iti poansoneaza ei seria motor si nu te doare capu'
ag02cws
Adica nu se pot scoate arborele si cuzinetii dand doar baia jos? Trebuie scoasa iar chiuloasa si toate cele?
Leo0608
operatiunea se face dand motorul jos si desfacand ambreiajul+volanta dupa care dai baia jos de ulei si scoti arborele si cuzinetii wink.gif happy.gif
silesax
de unde gasesti tu un motor bun cu 1,5 mil??!!! blink.gif
iti spun eu ca unu de la dezmenbrari care til da cu 150 e varza
ce proba????til porneste putin acolo jos
iti poti tu da seama cum e el auzindul putin?
nuuuuu
eu am vrut sa stiu cam ce cauze sint de am presiunea scazuta in relanti cu motorul incalzit bine.din cite vad spuneti ca e linia.posibil.
ideia era sa vad daca e posibil sa bag ceva in motor si sa corectez presiunea (inafara de piese binenteles radmasa.gif )
oricum azi am mers vreo 30 kmpina s-a incalzit apoi in relanti cu becu de la ulei care pilpia (deci imi arata ca am probleme la ungere)am scos dopu de la capacu culbutorilor si sarea uleiul pe acolo la greu ,deci nici vb ca nu e ungere
o fi sonda de ulei stricata dracu s-o ia
deci cred ca o sa merg cu ea asa inainte sau la scimbul de ulei viitor o sa ii bag aditiv dela gros in ulei ,sau chiar duralube(ca si asa zic astia ca daca faci tratament
cu duralube poti merge si fara ulei 100 km)
da eu cu ulei tongue.gif merg 100000 de km.
:ad sub masa:un an nou fericit biggrin.gif
Minel
Ii clar , ne-am batut capu' degeaba .... sleep.gif
krapcarasu
nu mai tine uleiul 10k , verifica cum ti s-a spus presiunea reala cu un manometru ;ceas de ulei ai? ce tip de ulei ai? 10w 30 cumva?
eu dau motor f bun cu 2 mil

30 Dec 2009, 17:22:
da si relantiul mai mare, 1000
silesax
cei ala 10k????????
zi de motor -din ce an este?-ce i s-a facut in viata lui?
de unde esti?-cum stiu ca e asa cum zici?

elf 20w-50
nu am ceas
am in bord din fabrica indicatorul de ulei
unde se pune ceasu????
cit ma costa?
krapcarasu
m-am referit 10 000 km , mult, eu schimb la 5-6000 si pun aral
Pt montarea ceasului de ulei se pune un t , sonda si ceasul, despre motor pe messenger vorbim daca vrei
Mai erau cazuri ca era stricat manocontactul
corbex
QUOTE(silesax @ 30 Dec 2009, 09:22)
aditiv??? sau tratament pentru motor???
*



singurul tratament de motor cu efect asteptat e strungul. In loc sa tot intrebi si sa dai milioane pe kkturi de aditivi si aspirine de motor, da baia jos, la un mecanic, sa-ti masoare arborele cu micrometrul. Micrometrul e una, ochiometrul e alta. Daca ai uzura, rectifici, iei cuzineti si verifici, cum te-a sfatuit colegul, si axa cu cama si rampa de ulei. Stie mecanicul ce sa faca, si verificarea nu te costa mult. Dupa aia, vezi tu!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.