poze
in cuplajele alea 2 care sunt incercuite intra crucea cardanica care nu se siguranteaza ci intra prin presare doar ,fara sudura sau alte inventii.
ai nevoie de presa si daca urechile la ax sunt prea largite si nu sta fixa pastila , ti am zis cum micsorezi 1-2 mm gaura.
cuplajul nu isi face uzura decat in cruce , atat , in rest exista doar canelurile pe el care sunt diferite fata de cel de la volan de sus, are o catare , atata tot.nu merita sa schimbi axul pt ca problema lui in proportie de 95% o reprezinta crucile alea 2 care isi fac joc in pastila si tremura,vibreaza, troncane.dar degeaba o sa schimbi, poti schimba si axul cu totu , sigur ai probleme si in rulmentul de sus care daca atingi volanu cu podu palmei vibreaza coloana de sus a volanului cu tot cu volanu, macar te scapa de vibratiile inutile peste gropi, drum piatra cubica,pietricele, nisip, frunze, apa
) glumesc dar io aveam impresia ca si pe drum drept tremura.
In poza 3 ai un ax cu 2 cuplaje asemanatoare ca prindere si ca model, se vede cum crucea intra pe ax prin cele 2 urechi ale ei care in plus de ale noastre sunt sigurantate in cuplaj prin punctele alea pentru un plus de siguranta, posibil sa fie un ax care face oarecare efort si are nevoie de siguranta, cel de la volan de la dsn merge doar presat si nu are cum sa iasa pastila.
27 Oct 2010, 08:58:ma repet, se gaseste si cuplaju in targ sau doar crucea pe GMW producator(turcia).
cuplaju te ajuta doar in ideea ca , crucea vine capsata si presata pe urechile cuplajului din fabrica si nu trebuie sa o mai presezi decat in 2 puncte pe ax,munca mai putina.
27 Oct 2010, 13:53:Masky, ai inteles din procedura?