Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: probleme alternator si aprindere
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
danezu_pitesti
am luat de curand un alternator de dacie mai vechi care are amperajul de 36 pentru ca asa se faceau inainte si eu am pe masina releu electronic...nush exact ce marca dar merge bine incarca perfect.acum ma intreb daca nu are ceva sa pun alternatoru asta pe masina pentru ca releele de tensiune erau mecanice si are ceva amperaju alternatorului asta..sa nu ma trezesc cu bateria descarcata la drum biggrin.gif
asa si alta problema ar mai fi turatia gatuiuta a motorului cand o accelerez dar uneori isi revine.orikm cred ca ori ii bobina de inductie care avea scurgeri de curent si am izolato pe cat posibil...ori avansu vacuumatic...masina porneste la sfert de cheie,am staticul reglat perfect..k ma sfatuiti sa verific mai intai?multumesc
andreybazatu
alternatorul nu inteleg de ce il mai schimbi daca iti incarca bine cu asta care il ai acuma , iar daca toto vrei sa il schimbi poti sa-l pui linistit va merge fara probleme in cazul in care e in stare buna alternatorul, iar despre gatuirea aia cred ca e din avasnul vacuumatic ca si eu mai patesc asa si vacuumul chiar nu stiu sa-l reglez deci lam lasat asa
danezu_pitesti
poi tocmai ca il schimb ca acum am alt alternator dar trebuie sa il dau inapoi proprietarului ca nui al meu e imprumutat...in schimb cu gatuirea motorului la accelerare cred ca am gasit cum sa verific avansu vacuumatic tot p forum inbtrun post mai vechi.sa vad daca nui de la bobina ca vam zis ca fura curent...inainte sa o izolez chiar facea scantei ca la platina de mam speriat si uneori imi mergea ordinar motoru in sarcina...acum timp sa fie ca idei gasim nui problema smile.gif

12 Jan 2010, 21:38:
asadar ma ajutati si pe mine cu informatii in legatura cu alternatoru de 36 amperi...deci se poate strica releu electronic daca il pun pentru ca ma gandesc la faptul ca atunci cand am consumatorii porniti imi consuma mult si releul trebuie sa comande curentul..

asa si legat tot de treaba asta la alternatoru vechi am un condensator de curent asadar e bine sa fie un condensator la alternator?nush k sa zic smile.gif
andreybazatu
releul nu are cum sa se strice, iar condensatorul trebuie sa il pui e de deparazitare
bygy007
merge diferenta intre 50 si 36 este grosimea sirmei si felul legaturilor la stator, nu se strica releul
danezu_pitesti
nu se strica dar are putere alternatoru sa incarce?
nu este mai bun sa fac din 2 unu si sa fie tot de 50 amperi pentru ca miar trebui de la asta de 36 doar scutu fata si rulmentii.al meu nui stricat la diode sau rotor,stator
bygy007
ce te opreste sa nu il repari , daca nu stii uite aici
danezu_pitesti
mersi bygy...cred ca pana la urma il repar pasta al meu nu ma risc cu ala de 36 amperi
pcv
am si eu o intrebare:
merge un alternator care are releul pe el (tip 1165) conectat la un releu separat(cum erau cele vechi[tip 1114],bineinteles fara a mai fi conectat releul care se afla pe alternator,acesta fiind demontat)?
scuze daca e off topic smile.gif
bygy007
da cum sa nu o perie o legi la masa si cealalta la iesirea releului DF
pcv
ok.multumesc. smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.