Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: sfaturi?
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
mitubisi75
AM O DACIE 1310 DIN 97.DUPA CE MERG CU EA 20 DE MIN. INCEPE SA SE INECE LA RELANTI.SI ARE SIMPTOME CA SI CUM AR FURA CURENT.INDICATORUL DE LA BATERIE NU MAI TRECE DE ZONA HASURATA DESI BATERIA E NOUA.BUJIILE 2 SI 3 SUNT AFUMATE DAR NU UDE. IN MERS SE ALIMENTEAZA BINE.ESTE REGLATA CARBURATIA, BUJII NOI,FISE NOI DELCOU NOU.MENTIONEZ CA UNEORI DA BULE IN BORCAN DAR FARA ULEI SI FARA SA RIDICE TEMPERATURA F. MULT.NU PIERDE LICHID DE RACIRESI NICI LICHIDUL NU E ROSIATIC SAU MURDAR. VREAU SA STIU DACA POATE SA FURE CURENT DIN CAUZA GARNITURII DE CHIULASA, SAU CARE AR PUTRA FI CAUZA. ASTEPT RASPUSURI SI SFATURI
GSP
verifica aprinderea(fise sa nu fie invechite, cabluri, borne etc), regleaza carburatorul(de aici bujii afumate) sau chiar schimba setul de bujii cu unele mai bune - iar daca iti baga bule in borcan, mai mult ca sigur ai garnitura de ciupita.
Mai multe informatii iti vor da cei mai experimentati.

O zi buna!
ionut_09_RWX
salut,
cam multe probleme la tine blink.gif pentru inceput ar fi indicat sa treci pe la un electrician sa iti verifice alternatorul, releul de incarcare si bobina de inductie.
De Retinut excl.gif ca la ralanti, cu consumatori porniti e normal ca indicatorul sa stea pe zona hasurata si motorul sa nu mearga rotund. excl.gif E posibil sa fie ceva pe la bobina aia daca zici ca la rece merge bine.
excl.gif excl.gif si mai important..bujiile se afuma din cauza reglajului culbultorilor..iar bule in borcan pot aparea de la o crapatura pe vreun furtun.
Sfat.. mareste putin ralantiul cool.gif
spor la treba!!
bygy007
QUOTE(mitubisi75 @ 16 Jan 2010, 04:00)
AM O DACIE 1310 DIN 97.DUPA CE MERG CU EA 20 DE MIN. INCEPE SA SE INECE LA RELANTI.SI ARE SIMPTOME CA SI CUM AR FURA CURENT.INDICATORUL DE LA BATERIE NU MAI TRECE DE ZONA HASURATA DESI BATERIA E NOUA.
*


pentru problemele astea citeste topicul 1 , faci masuratorile de aici daca stii , trebuie sa ai pe baterie intre 13V si 14,4V , daca nu ai repari alternatorul , asta daca stii sa folosesti un aparat de masura , puntea se masoara asa
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.