Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: [VAND] set motor dacia 1310
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Bursa > Arhiva cu anunturi
miki77
[vand] set motor pitesti + cuzineti +semeringuri si garnituri +pinioane si lant si intinzator etc toate noi la pretul de 350 ron..............le aveam pt dacia mea pe care am vandut-o intre timp...............tel 0723835923
ydaniel
setul pt ce motor este?
1289 sau 1397?
cu etansare pe...?
miki77
[quote=ydaniel,16 Jan 2010, 16:39]
setul pt ce motor este?
1289 sau 1397


este cumparat pt dacia mea 1310 ............pe cutie scrie dacia 1310.........nu sunt un mare mecanic sa-ti dau mai multe detalii,dar piesele le-am cumparat de la magazin pentru reparatia capitala a motorul ..............deci la pretul de 350 ron sunt incluse :set motor + 3 seturi de cuzineti (standard ,r1,r2) semeringuri garnituri,+pinioane,lant si intinzator pt distributie..........cam tot ce trebuie pt refacerea motorului...............dar motorasul meu nu a mai apucat inoirea sad.gif
ydaniel
poti sa masori alezajul?
ca sa vad pt ce este.
eu as avea nevoie de un set pt 1397 cu etansare pe cauciuc.
ai si ceva inele la set?hartie/cupru/cauciuc?
miki77
habar nu am ce sa masor si cum sa masor.....chestiile astea ma depasesc..... blink.gif
Buyaka
Fa 2 poze unui cilindru:
- poza 1 de sus cu o rigla peste el (vedem alezajul);
- poza 2, din profil cat mai aproape de prelucrarea exterioara (vedem etansarea, daca e "L" e cu inele de cupru, daca e "(" e cu inele de cauciuc).

Multumim frumos!
tanel17
e pentru motor de 1.4 cu etansare de cauciuc?
miki77
am lamurit-o.................este pt motor 1289 cu etansare cu inele de carton pe care le am.........sper ca acum am lamurit-o
miki77
valabil..............la reducere 350 ron biggrin.gif
miki77
up
miki77
up
miki77
pret de criza......300 ron smile.gif
miki77
up
miki77
se poate inchide...........multumesc