Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: ajutor
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
cristian doro
Salut, ma confrunt cu o problema : nu porneste , nu se accelereaza.
Am schimbat ( noi ) - baterie , platina , condensator de pornire , bobina , fise , capac delco , bujii . Porneste trasa , dar nu se accelereaza , rateuri in carburator.
renotgo
Posibil supape arse ,fise inversate ,pozitia delcoului ,distanta prea mica intre platine ,tot ce tine de aprindere sau alimentare defecte sau nepuse la punct .
cristian doro
Multumesc, la supape m-am gandit si eu , toate celelalte sunt ok, am mai gasit pipa de la servo frana si pomapa de vacum care sunt degeaba.Maine le schimb , daca nu merge ii desfac chiuloasa.
renotgo
Spor la treaba ! up.gif
burlacu marian
in mod normal rateurile in carburator sunt date de aprindere, iar cele in toba de reglajul carburatorului. Cred ca ar fi bine sa iei la mana aprinderea de la Ala Z si apoi treci la desfacut chiuloasa
PH-06-BOA
Burlacu, INVERS.Benzina putina da rateu in carburator, si curent putin da in toba, ca ajunge sa inroseasca toba. Daca e benzina putina, nu are ce lua foc in camera de ardere, si cauta calea si locul propicearderi, si acesta e galeria, pana la carburator. N-ati micsorat niciodata nivelul asa de putin, incat sa nu se mai poata tura normal, si sa mai fi avut si inspiratia proasta sa privesti cum sprituie, sa ramaneti fara breton? In cel mai bun caz.
Nu desface chiulasa, pana nu faci un test de compresie, sa vezi cat are fiecare cilindru, si aici sunt doua variante, segmenti sau supape, daca e mica compresia. Te axezi pe supape, si acasa, poti verifica usor, daca pui un furtun in locul fiecarei bujii, si cu fiecare piston in compresie (faza de aprindere), sufli in furtun, si daca o supapa are scaunul neetans, se aude ori in toba, ori in carburator.
Si daca desfaci chiulasa, ce-ai sa vezi? Nimic. Numa' daca ar fi arsa asa fel incat sa bage apa in capul pistonului, sa ude bujia. Dar ar fi una, si ar porni celelalte. Ar disparea din vas.Asa c tot p-afara o rezolvi, fara cheltuiala remontarii chiulasei. Verifica inca odata daca e totul corect, jicloare, diuza pe furtun sau pe galerie, nivel, scanteie. Cand porneste si nu se tureaza, fie din benzina, fie din curent slab. mai e posibil, ca la sucitul cheii in contact, in pozitia demaror, sa taie curentul de la bobina, datorita defectarii contactului. Monteaza un bec paralel pe bobina, sa vezi daca va sta aprins cand dai la automat. Bobina poate sa fie si noua, si proasta.
E imposibil sa nu descoperi, numai ca eu cred ca nu ai revizuit cu atentie mare, si mai e si problema, daca sti ce vrei sa vezi. E posibil sa vezi sa crezi ca e corect, dar nu-i asa.
vizitatorul
QUOTE(PH-06-BOA @ 17 Jan 2010, 22:00)
........si mai e si problema, daca sti ce vrei sa vezi. E posibil sa vezi sa crezi ca e corect, dar nu-i asa.
*


wacko.gif
He's name is Lama...Dalai Lama........ smile.gif
PH-06-BOA
Îți vorbesc săptămâni, despre Tibet și Lama. Am și cursuri făcute.
Ionut_Nedelcu
Am patit si eu ceva asemanator cu cele descrise de tine la vechea dacie pe carburatie. S-a dovedit a fi infundata sita de la pompa de benzina.
b72gmr
Problema pe care o ai tu e de la distributie,am patit si eu ceva asemanator era pana de la distributie uzata si scapase lantu.Simptomele erau aceleasi.
burlacu marian
QUOTE(PH-06-BOA @ 17 Jan 2010, 22:00)
Burlacu, INVERS.Benzina putina da rateu in carburator, si curent putin da in toba, ca ajunge sa inroseasca toba. Daca e benzina putina, nu are ce lua foc in camera de ardere, si cauta calea si locul propicearderi, si acesta e galeria, pana la carburator. N-ati micsorat niciodata nivelul asa de putin, incat sa nu se mai poata tura normal, si sa mai fi avut si inspiratia proasta sa privesti cum sprituie, sa ramaneti fara breton? In cel mai bun caz.
                           Nu desface chiulasa, pana nu faci un test de compresie, sa vezi cat are fiecare cilindru, si aici sunt doua variante, segmenti sau supape, daca e mica compresia. Te axezi pe supape, si acasa, poti verifica usor, daca pui un furtun in locul fiecarei bujii, si cu fiecare piston in compresie (faza de aprindere), sufli in furtun, si daca o supapa are scaunul neetans, se aude ori in toba, ori in carburator.
                           Si daca desfaci chiulasa, ce-ai sa vezi? Nimic. Numa' daca ar fi arsa asa fel incat sa bage apa in capul pistonului, sa ude bujia. Dar ar fi una, si ar porni celelalte. Ar disparea din vas.Asa c tot p-afara o rezolvi, fara cheltuiala remontarii chiulasei. Verifica inca odata daca e totul corect, jicloare, diuza pe furtun sau pe galerie, nivel, scanteie. Cand porneste si nu se tureaza, fie din benzina, fie din curent slab. mai e posibil, ca la sucitul cheii in contact, in pozitia demaror, sa taie curentul de la bobina, datorita defectarii contactului. Monteaza un bec paralel pe bobina, sa vezi daca va sta aprins cand dai la automat. Bobina poate sa fie si noua, si proasta.
              E imposibil sa nu descoperi, numai ca eu cred ca nu ai revizuit cu atentie mare, si mai e si problema, daca sti ce vrei sa vezi. E posibil sa vezi sa crezi ca e corect, dar nu-i asa.
*


Domnule daca spuneti asa atunci cred ca asa trebuie sa fie. Insa de obicei cand rotesti delcoul (dereglezi aprinderea)da rateuri in carburator. Unii desfunda carburatorul asa. Dar daca dumneavostra sustineti asa nu va contrazic. ............Am gasit site-ul mai tarziu.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.