Burlacu, INVERS.Benzina putina da rateu in carburator, si curent putin da in toba, ca ajunge sa inroseasca toba. Daca e benzina putina, nu are ce lua foc in camera de ardere, si cauta calea si locul propicearderi, si acesta e galeria, pana la carburator. N-ati micsorat niciodata nivelul asa de putin, incat sa nu se mai poata tura normal, si sa mai fi avut si inspiratia proasta sa privesti cum sprituie, sa ramaneti fara breton? In cel mai bun caz.
Nu desface chiulasa, pana nu faci un test de compresie, sa vezi cat are fiecare cilindru, si aici sunt doua variante, segmenti sau supape, daca e mica compresia. Te axezi pe supape, si acasa, poti verifica usor, daca pui un furtun in locul fiecarei bujii, si cu fiecare piston in compresie (faza de aprindere), sufli in furtun, si daca o supapa are scaunul neetans, se aude ori in toba, ori in carburator.
Si daca desfaci chiulasa, ce-ai sa vezi? Nimic. Numa' daca ar fi arsa asa fel incat sa bage apa in capul pistonului, sa ude bujia. Dar ar fi una, si ar porni celelalte. Ar disparea din vas.Asa c tot p-afara o rezolvi, fara cheltuiala remontarii chiulasei. Verifica inca odata daca e totul corect, jicloare, diuza pe furtun sau pe galerie, nivel, scanteie. Cand porneste si nu se tureaza, fie din benzina, fie din curent slab. mai e posibil, ca la sucitul cheii in contact, in pozitia demaror, sa taie curentul de la bobina, datorita defectarii contactului. Monteaza un bec paralel pe bobina, sa vezi daca va sta aprins cand dai la automat. Bobina poate sa fie si noua, si proasta.
E imposibil sa nu descoperi, numai ca eu cred ca nu ai revizuit cu atentie mare, si mai e si problema, daca sti ce vrei sa vezi. E posibil sa vezi sa crezi ca e corect, dar nu-i asa.
Domnule daca spuneti asa atunci cred ca asa trebuie sa fie. Insa de obicei cand rotesti delcoul (dereglezi aprinderea)da rateuri in carburator. Unii desfunda carburatorul asa. Dar daca dumneavostra sustineti asa nu va contrazic. ............Am gasit site-ul mai tarziu.