Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Nu prinde viteza, god damn it !
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Docsa
Salut, am o dacie din '89 e care l-am luat de la prim proprietar (cam rar de am avut noroc), are 5 trepte si motorul de 1397 cmc.
Problema mea e ca este ca ia o vesnicie sa ajung la 100km/h si viteza maxima este de 120 km/h la o turatie de 4000... ceea ce mi se pare suspect... ambreajul a fost schimbat... ca cica credeam ca patineaza... acum cred ca treapta a 5a este prea scurta nu este aporoape nici o diferenta intre a 4-a si a 5-a (cam 50 -150 de ture).
Aveti o alta explicatie decat cutia de viteze?... Taicameu mi-a zis ca cica mototrul nu e bun...dar nu cred, ca urca destul de usor in ture.
Lucian MC
Cutia nu are nimik Este cutie cu rapoarte mici....NU mai stiu rapoartele exacte da cauta una de pe o dacie cu injectie si o sa vezi o diferenta mare la viteza:)
Eu pe sport am 4 trepte si la 3000 ture am 120 km/h Da e cutie de fuga(SI DA PENTRU UNII 120 am avut pe GPS la 3000 ture dupa turometrul de pe bord!)
burlacu marian
nu e nevoie sa schimb cutia , cauta pe cineva si schimba doar pinioanele pentru viteza a 5-a cu unele de nova. dar faptul ca motorul se tureaza iar masina prinde viteza greu duce cu gandul la ambreiaj poate placa de presiune daca discul l-ai schimbat sau nu ai lasat cursa libera la padala ambreajului si atunci patineaza
Marisan
Cred ca taicatu are dreptate.
Mr_Devil83
si cum vrei sa ajungi la 120 la ora cu dacia 1300? in 10 secunde?
kog
~18 wink.gif
baranga
poate nu iti indica bine ceasul;poate la 120 ai 140 wink.gif
PH-06-BOA
Motorul. Remediaza ce trebuie la el, si apoi compara vitezometrul .
Docsa
Motorul are set nou, deci e ok, si inainte de testul asta de viteza... am fost la mecanic si mi-a reglat carburatorul si aprinderea.
Pai noah... nu ma astept sa traga ca naiba si sa accelereze la 100 in 10 sec (teorectic ar trebui sa fie intre 16- 19 sec) dar 4000 de ture mi se par mult la 120, mai ales ca viteza a 5-a nu difera aproape deloc de a 4-a... In legatura cu ambreaj... a fost schimbat setul intreg.
Multumesc pt raspunsuri, si voi intreba pe mecanic daca imi poate schimba ultima treapta cum mi-sa sfatuit aici.
burlacu marian
eu te-am sfatuit in cunostinta de cauza. Dacia mea era la fel cum ai descris-o tu . In panta tragea in schimb de rupea. dupa un an am fost la un mester si mi-a schimbat setul de pinioane de la viteza a cincea. Acum la pante schimb viteza dar la 3000 rt/min am 120 km /h
tichondrius95
Punei niste jogloare mai mari, si eu am cutie cu rapoarte scurte, nu e mare diferenta intre a 4-a si a 5-a, am la 2800 rpm 100 km/h cu a 5-a, respectiv am prins maxim 150 km/h aveam 4500-4600 rpm, tot asa mergea greu si am schimbat jigloarele, bujii mai de firma si merge destul de bine. La cealalta a umblat taicamiu pe la carb si mai mult de 110 nu mai prinde, iar inainte luam cu ea 140 km/h. Incearca asa pana sa umbli la cutie. Acum nu e BMW totusi, vrei performante? Motor 1600 + a 5-a pnion de nova in cutie, si vezi deiferenta, am mers cu o dacie cu motor de 1.6 se cunoaste.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.