Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme pornire dacia 1310
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Mentorul
Sal am si eu cateva probleme.
1.cand pornesc masina acum iarna trebuie sa trag socu la max si sa o tin cateva secunde in 5000/3000 de turati cu spritui inainte ca altfel imi moare si nu o mai ia de loc

2.Reglez turatia intre 900/1000 la primul semafor saun in cazurile bune a doua zi cand pornesc masina si cand este calda (baga caldura ) mai mult de 800/600 nu are si da sa moara.

3.In timpul mersului sau cand o pornesc imi clipaie bordul (nou) faruri pozitia becuri etc scade creste intensitatea in prostie daca nu este reglata turatia la 1000/1100 cand aprind farurile,dezaburirea,aeroterma moare motorul la relanti.

4. Mi sa oprit motorul in mers in viteza a doua

Masina este dacia 1310 ,91, 5 viteze.
Tin sa mentionez ca am baterie noua 3 sapt,fise noi, buji noi ,capac delcou nou,platina noua reglata acum 1 luna.
De incarcat imi arata ca incarca am pus si aparatu de masura la +si- la baterie si imi arata 14,40.

Multumesc anticipat.
tab`
LEGAT DE LUMINI CA SCAD SI CRESC DE INCARCAT ITZI ARATA CA INCARCA?
pirvumark
nu mai scrie cu majuscule.

<span class='edit'>19 Jan 2010, 12:16:</span>
regleaza aprinderea si vezi daca nu cumva da la masa pe la vreo fisa, pe la bobina.
vezi capacul de delcou si "luleaua".
si daca se tureaza, dupa ce pui aprinderea la punct, regleaza si carburatorul din jiglorul de amestec, sigur nu e reglat bine daca se tureaza singura. vezi sa nu ai joc la acel jiglor si sa traga pe langa el.

vezi si alternatorul sa aiba toate firele in regula, stranse atat la el cat si pe caroserie.

da carbunii jos si vezi sa nu fie rotorul impuscat sa zic asa, adica sa se fi exfoliat in locul unde atinge vreun carbune, si da la masa.
vi_escu
Relanti aiurea poti avea si daca diuza din furtun este lipsa sau infundata. Verifica sa nu traga aer fals pe la servofrana, talpa carburatorului sau axul clapetei.
Club12TRS
QUOTE(Mentorul @ 19 Jan 2010, 09:45)
Sal am si eu cateva probleme.
1.cand pornesc masina acum iarna trebuie sa trag socu la max si sa o tin cateva secunde in 5000/3000 de turati cu spritui inainte ca altfel imi moare si nu o mai ia de loc


Tija care apasa clapeta acceleratiei este prost reglata, cand tragi socul nu-ti tureaza motorul, sau arcul care tine clapeta de soc prea tare si nu lasa suficient aer sa intre in motor.

QUOTE(Mentorul @ 19 Jan 2010, 09:45)
2.Reglez turatia intre 900/1000 la primul semafor saun in cazurile bune a doua zi cand pornesc masina si cand este calda (baga caldura ) mai mult de 800/600 nu are si da sa moara.


Aici suspectez ceva aer rece care intra pe undeva...

QUOTE(Mentorul @ 19 Jan 2010, 09:45)
3.In timpul mersului sau cand o pornesc imi clipaie bordul (nou) faruri pozitia becuri etc scade creste intensitatea in prostie daca nu este reglata turatia la 1000/1100 cand aprind farurile,dezaburirea,aeroterma moare motorul la relanti.


Cand o pornesti, e logic sa-ti scada tensiunea, pt ca demarorul consuma mult curent. Iar in timpul mersului, daca motorul e sub turatia de ralanti sau merge "balbait", alternatorul nu face fata consumatorilor.

QUOTE(Mentorul @ 19 Jan 2010, 09:45)
Mi sa oprit motorul in mers in viteza a doua


Reglaj carburator, aer fals rece pe undeva... Se rezolva relativ simplu:)
Vad ca esti din Bucuresti, fa-mi o vizita si se rezolva smile.gif
baranga
daca mai pornesti cu motorul rece in 5000/3000 de ture o sa iti iasa vreo biela prin bloc wink.gif
alpyne
releul de incarcare o fi obosit...
Mentorul
Gata am rezolvat multam pentru ajutor
mecanick_maverick
QUOTE(Mentorul @ 13 Mar 2010, 10:04)
Gata am rezolvat am masurat alternatorul si era in scurt + si minusu ca desteptu care sa uitat la el a pus o saiba deasupra la diode si daia s-a ars releul acum am pus unu nou si imi merge relativ bine trebues schimbate diodele cand oi avea lovele ca nu imi incarca bine relanti 1000 turati 14v 2000 turati 14,60v fara consumatori... la servo frana am schimbat pana acum 3 duze dalea noi dar tot iese aerul pe acolo cand opresc motorul se aude zici ca am oprit tiru si iese aerul comprimat sad.gif( banuesc ca este de la garnitura ca furtunul nu este intepat garnitura care nu se gaseste.

*



radmasa.gif
Salut @Mentorul .
Vezi cä te-ai încurcat în topicuri , chestia cu alternatorul si releul o expuneai în altul ( unde ziceai cä "cel care sa uitat la el" erai tu ) rolleyes.gif , aici era vorba de relanti ...

Dacä ai "la relanti 14v iar la 2000 ai 14,60v" si îti pare cä nu încarcä huh.gif , cam ce valori ar trebui sä fie ca sä fii multumit cu încärcarea ?

La servo nu trebuia sä schimbi supapa (düza , cum îi zici tu ) ci garnitura , care se gäseste ,dar de obicei se vinde în "set de reparatie servo frînä".

"Reglez turatia intre 900/1000 la primul semafor saun in cazurile bune a doua zi cand pornesc masina si cand este calda (baga caldura ) mai mult de 800/600..."
- päi secretul e cä relantiul se regleazä numai CU MOTORUL CALD .

"acum iarna trebuie sa trag socu la max si sa o tin cateva secunde in 5000/3000 de turati cu spritui ..." nu mai repeta miscarea cu 3-5000 la rece cä "scoate piciorul" prin bloc si se lasä cu cheltuialä , vezi cä tija aia de conexiune între soc si acceleratie trebuie reglatä (îndoitä) ca sä actioneze acceleratia la tragerea socului cîtiva mm. , nu doar la final de cursä .

Nu mai merge si tu la "electricieni obraznici " , cautä unul care mai stie si meserie nu doar citirea codurilor de erori pe tester , te pot asigura cä existä - asa o sä eviti cheltuieli care nu sunt necesare .
baftä !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.