Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme la Relanti
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
zzsolti62
Salutare all! Am o problema deosebita ca am imi era prea mare relantinul pe la vreo 1000-1100rpm si am desurubat cu tataul pana la urama surubul de la clapeta de acceleratie si tut nu scade turatie si clapeta de la acceleratie este inchisa oare ce poate sa fie problema? motorul imi merge perfect in ture si nu de mult am fost sa mil regleze si aprinderea dar si ainainte imi statea in ture mari la relantin oare de unde ii buba sau de unde mai pot regla relantinul ?
krapcarasu
duza decalibrata, dar 1000 e bine
bylexus
Ce zici de mine ca stau cu relantiul la 1800? biggrin.gif
Dimineata, ora 7:30, temperatura in sezon: -2 , -4 C chiar mai mica(oricum indiferent)..... urc in masina, cheie... cu socu tras... relatiul 2200, scot socul... ramane constant la 1700-1800 si plec la drum. Tot procesul dureaza circa 1 minut pana montez si Cd-Playerul... si masina se comporta foarte bine.

Vad pe multi colegi de facultate ca pornesc de acasa cu 10 minute mai repede de acasa sa poata sa incalzeasca si motoru, iar distanta pe care trebuie sa o parcurga e de 6 kilometri.
Le-am spus: fratilor, pentru 6 kilometri rolleyes.gif fie 10 nu merita sa incalzesti o dacie 10 minute... cand tot drumul e FIX 9 MINUTE!
Consum in plus de combustibil.Daca as merge prin oras cu asa relanti, as mai intelege... dar avand in vedere ca n-am numai decat 2 intersectii pe tot parcursul drumului... merita sa nu stau deloc in parcare.
Stiu eu de anul trecut, ca imi era un chin pana incalzeam motorul... doamne ce ma chinuiam... mergea cu mine in suturi sau murea la semafor... asa nu mai am nici o grija... si cred ca si consumul e tot pe acolo.
_________
scuze, off topic.
zzsolti62
da asa am zis si eu cand a stat la 1000 mergea frumos incet motorul dar acuma chiar la 1100 si decateo data la 1200 este cam turata si consuma mai mult si care duza sa schimb sau poate ca ii problema din reglaj?
krapcarasu
e vorba de duza de plastic din T ; nu mai stiu cat trebuie sa fie diametrul gaurii, 2mm parca. E diferit la 1.3 de 1.4 , dar 1,6? Poate ne lamureste cineva
eu la 1,6 am uis cu trei gaurele de 1mm si nu mai am duza, poate ai si tu pata calda cu stut cu duza , fara duza pe furtun verifica
ciuhapu


Cel mai bine incepi cu inceputul, demontezi carburatorul, il cureti foarte bine, il bagi complet in decanol sau carburol cum naiba ii zice acuma, apoi il sufli cu aer comprimat. Sa fie desfundate bine si gaurelele de progresiune.
Ai grija sa demontezi inainte si membrana de sprit, clapeta de acceleratie cu cele 2 garnituri de plastic pe care trebuie sa le schimbi.
Pui totul la loc si ai grija sa nu ai aer fals pe undeva, la axul clapetei de acceleratie, la furtunul cu duza, la garniturile carburatorului la galerie, etc.
Sa reglezi si cursa plutitorului din camera de nivel constant.
Cere pe forum sa-ti dea cineva paginile din manuale (Mondiru, etc.) care se refera la carburator ca sa intelegi mai bine. Daca nu crezi ca te descurci, cheama mai bine sa te ajute cineva care a mai facut operatiunea.
andreybazatu
s-ar putea sa fie destrans jiglerul de relanti , e doar o parere sa nu da-ti cu parul:D
mecanick_maverick
Vezi aici, dai click pe imagini , eventual click dreapta si le descarci - asa le poti studia mai pe īndelete .
Surubul de care ai īnvīrtit tu e de limitare a īnchiderii clapetei (care trebuie sä stea īnchisä la relanti , vezi cä mai ai un surub cu arc pe el, unul orizontal , vezi īn aceste imagini
baftä !
pirvumark
inainte de toate incearca sa te joci un pic cu jiglorul de amestec(sau surubul de amestec). poate mai trebuie un pic strans sau slabit,
daca zici ca ala de relantiu l-ai slabit de tot si nu mai scade, e din ala de amestec. cred ca stii care e nu?
zzsolti62
da stiu care este surubul de amestec! astazi atata la incercat cu surubul de amestec si cu avansul am reusit sa ii reglez si relantinul cam la 900-950 rpm sta la cald si imi merge acuma perfect rotund motorul fara rateuri am reusi sa ii fac prin saderea de amprindere de la avans si imi porneste is mai usor masina! ori cum multumesc mult de ajutor!
pirvumark
bine ca s-a rezolvat! sa auzim de bine! sa-ti traiasca "batrana"!
zzsolti62
mersi mult pirvumark de ajutor si multumesc si tuturor care mau ajutat!

deocamdata is foarte multumit de masina ca imi merge perfect motorul si in sarcina trage fain! da de aia am postat treaba cu relanti-ul ca era enervant ca tot timpu auziam motorul mergand turata la renalti! bn ca am putut rezolva asa! smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.