Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme Dacia Break
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
paladebn
Salut.Detin o dacia break din 97 si in urma cu ceva timp mi-a crescut consumul brusc la 18 %. Am fost cu ea la un meserias mi-a facut carburatorul la banc mi-a pus jegleorul de benzina mult mai mic mi-a reglat plutitorul cu o surubelnita c-am de grosimea unei tigare sau unui burghiu de 7 mm am verificat furtunul de la servofrana, am suflat pe retur si in concluzie mi-a scazut consumul la 14 % dar tebuie sa mentionez ca dimineata nu trag socul cand o pornesc dar in schimb fac drumuri scurte c-am 5 km pana la servici si 5 km inapoi. Este firesc sa consume atat in aceste circumstante? Ghinionul meu ca in aceste saptamani nici nu am facut un drum mai lung sa vad consumul. Multumesc mult
deceneu32
E normal consumul asta pe gerul de afara,daca zici ca mergi numai 10 km pe zi.Uite asa se distrug motoarele,pe distante scurte.In cinci kilometri nici nu se clinteste acul la indicatorul de apa.
La Oltcit,pe timp de iarna,in primii 5 km,consumul creste cu 200 %.Deci,un consum de 14%,in primii 5 km,e normal.Fara cinism!
vi_escu
Verifica si cum inchide cuiul poantou. Vezi daca nu ai benzina in ulei (nivelul si miros specific). Verifica termostatul sa nu fie blocat pe deschis sau schimba-l cu unul care deschide mai jus. Treci admisia aerului in filtru pe iarna.Daca mergi doar pe distante mici pune un carton care sa iti acopere radiatorul, ajuta la incalzirea motorului.
pirvumark
cu cat motorul este mai rece cu atat iti consuma mai multa benzina.
vezi cum a zis si colegul sa ai dat pe iarna(clapeta filtrului), filtrul sa fie curat, nivelul sa nu fie mare in carburator, termostat bun(de 86 sau 89), carton in fata radiatorului (daca nu aveti elv si aveti elice pe pompa de apa) si carton in fata carburatorului.

apropo, incearca sa nu mergi cu farurile aprinse, aeroterma pe maxim si alte chestii care sa consume curent. odata aprinse, pe langa motorul care este rece, mai trebuie sa invarta din greu si alternatorul, care dupa o pornire pe vreme rece, lui ii trebuiesc minute bune doar pentru a incarca bateria la loc. daca se poate aprinde doar dezaburirea.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.