Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme Dacia Break
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
paladebn
Salut.Detin o dacia break din 97 si in urma cu ceva timp mi-a crescut consumul brusc la 18 %. Am fost cu ea la un meserias mi-a facut carburatorul la banc mi-a pus jegleorul de benzina mult mai mic mi-a reglat plutitorul cu o surubelnita c-am de grosimea unei tigare sau unui burghiu de 7 mm am verificat furtunul de la servofrana, am suflat pe retur si in concluzie mi-a scazut consumul la 14 % dar tebuie sa mentionez ca dimineata nu trag socul cand o pornesc dar in schimb fac drumuri scurte c-am 5 km pana la servici si 5 km inapoi. Este firesc sa consume atat in aceste circumstante? Ghinionul meu ca in aceste saptamani nici nu am facut un drum mai lung sa vad consumul. Multumesc mult
klausy78
Nu e normal sa consume asa de mult. Era un topic legat de consumul Daciilor ,acolo ma "certasem" cu niste forumisti. Eu masinii mele i-am facut consumul si in afara imi ia 6.2-6.5 litri / 100 km ,iar in oras undeva la 8 litri. Dar acum am constatat ca a mai crescut consumul in oras ( e frig, socul tras mai mereu,zapada) pe la 10 litri. Insa eu mi-am cumparat acum doi ani un carburator nou ,ma saturasem de reglaje pe la mecanic. Poate si motorul tau trebuie segmentat . Aaaaa ,mai conteaza si in ce oras stai ! Ca degeaba spui tu ca faci 5 km pana la serviciu ,daca ai 20 de semafoare si ajungi intr-o ora nu e surprinzator! Bafta !
bylexus
Nu e normal sa poti pornii fara soc in sezonul asta.... ai prea multa benzina de ars dry.gif
Eu totusi zic sa stai linistit, incalzesti ma gandesc motorul in parcare, distanta de parcurs iti ia vreo MAX 15 minute... mai prinzi niste semafoare.Nu-si intra motorul in parametri normali de functionare in asa scurt timp.... La fel ti se intampla si cand revii acasa mai ales daca stai cateva ore si motorul se raceste.
Eu am un consum undeva la 12% in oras (adica atat aveam anul trecut), dar si incalzeam motorul in parcare 4 5 minute avand in vedere ca tot drumul meu ma tinea 10-15 minute..., dar de anul asta m-am smecherit biggrin.gif am ridicat relantiul la 1600-1800 RPM, nu mai incalzesc nimic si plec in maxim 1 minut din parcare(pana imi pun CD-Playerul si borseta pe post de cotiera rolleyes.gif )
Nu fi ingrijorat....
Bafta!
G I M
@bylexus si nu iti da in gat? Normal ar fi cam asa...sa pornesti masina cu socul tras, apoi astepti 1 minut maxim sa circule uleiul si apoi poti pleca linistit fara sa fortezi motorul cand este rece. Motorul se incalzeste in mers, niciodata pe loc! Aceasta este o greseala pe care o fac majoritatea.
paladebn
Stau in Pascani si am un singur semafor. Cand plec cu ea si simt ca aproape moare motorul o tin din ambreiaj si acceleratie mai bine spus ii dau sprit la acceleratie. Asta vara ii facusem un consum la un drum pana la Borsa si imi luase 6-6,5%, de asta m-am speriat mai mult.
Multumesc tuturor celor care mi-au scris si care imi scriu si inca un lucru la ce temperatura este lichidul vostru de racire din motor eu tocmai l-am masurat si tine pana la - 47 grade nu cumva este si asta o cauza?
krapcarasu
mult mai mic decat ce? jiclorul principal are anumite valori, si e in legatura cu cel de aer
paladebn
meseriasul avea un ac mare si baga pe jegleor la jegleorul care l-am avut intra tot la asta care l-a pus intra numai putin pe varf.
krapcarasu
intreb pt ca nu se calculeaza bine consumul pe dist scurte, apar erori, te bucuri acum ca a scazut de la 18 la 14 , dar la vara s-ar putea sa ramai cu 12 extern si sa traga prost
bylexus
Nu-mi da in nas, 1 minut o las cu socul tras pana montez Cd-playerul.... ma uit la ceas blink.gif sterg cu carpa parbrizul, bag socul si plec la drum. Nu ridic turatiile mai mult de 2300, MAX 2500 RPM cand schimb vitezele...
La o adica nici nu e nevoie sa apas pe Acceleratie ca se mentine la 1800 biggrin.gif in a1-a si a2-a blush.gif
Eu deocamdata merg pe "schema" asta... nu-mi fac nervi, nu-mi moare la semafor, nu-mi da nas, se comporta bine... iar dupa 200 metri, FOARTE BINE (incepe sa traga bine)!
G I M
Cam ciudata si la tine treaba biggrin.gif. Nova mea are carburator de 1400 si porneste perfect cu socul nu am treaba, relantiul este reglat la 900 rpm la cald, dar nu vrea nici de-a naibii sa stea la relanti pana nu se incalzeste apa destul de bine, iar daca nu am intersectii si stiu ca pot impinge socul il imping dar nu trage deloc, se ingatuie. Eu procedez astfel...Daca sta mai multe zile nepornita amorsez pompa de benzina (mai bine dau de 2-3 ori la cama decat sa omor bateria) daca nu, nu; 4-5 sprituri, pe frigurile astea trag socul la maxim, cheie si o ia din prima. Apoi imping usor socul pana ajunge pe la 1200rpm si la drum...cand vad ca s-a ridicat acul de la apa la jumatate ii imping socul de tot, ramane la 900 de rpm si imi continui linistit drumul.
paladebn
Salut. Astazi am constat ca atunci cand motorul este cald relantiul meu are 1300 si am vrut sa mai umblu sa scad relantiul dar surpriza degeaba am dessurubat eu ca la surubulcu cablu iera la minim. Ce pot face din ce cauza este asta? Trage prea mult aer la jegleorul de aer?
Va multumesc
pirvumark
da, la jigleorul de aer trebuie sa mai umbli. insurubezi un pic pe cel de relantiu chiar daca e turata si scazi turatia din cel de (aer)
paladebn
Da o sa fac asa cum ai spus dar intrebarea mea daca umblu la jegleorul de aer mai scade si din consum? Adica daca mai strng jegleorul de aer mai scade din consum?
paladebn
salut. Am constat consumul meu este 13L/% in oras dar totusi se mai poate micsora consumul din reglajul jigleorului de aer mentionez ca motorul meu cald sta la 1300 rot /min cu relantiul desfacut de tot deci ca sa pot scadea relantiul trebuie sa umblu la jegleorul de aer. Intrebarea mea afecteaza consumul daca umblu la jegleorul de aer? In ce sens? sau cum se regleaza relantiul la motor?
krapcarasu
domnu palade, ai cumva carb solex? daca ai carfil nu ai surub de aer, cel din talpa se numeste de amestec, jiclor de franare aer e deasupra tubului emulsor.
Diuza in furtun ai sau pata calda? daca ai gaura prea mare in astea sau ia aer fals asa se explica relentiul mare
paladebn
Salut. Nu stiu exact ce fel de carburator am ma uit cand ies de la servici. dar nu am diuza in furtun ci direct in talpa carburatorului am un orificiu., dar ceia ce este curios asta vara aveam consum 6% in afara orasului si in oras cred ca 8%, deci acum ar fi trebuit sa am 10% zic eu.Meseriasul care mi-a reglat carburatorul mi-a pus o garnitura de carton sub carburator si din reglajul plutitorului care l-am vazut l-a facut ca cele spuse pe forum, iar jeglerul de benzina mi-a pus vizibil unu mai mic. Dar din jeglerul de amestec nu se regleaza consumul?
krapcarasu
surub cu arc,influenteaza f putin consumul , de acolo se regleaza amestecul pt ralanti
argon
QUOTE(paladebn @ 1 Feb 2010, 11:47)
Dar din jeglerul de amestec nu se regleaza consumul?
*




ba da, la ralanti.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.