laurentiu.bruma
23 Jan 2010, 21:57
de dimineata am pornito a pornit greu tare a 4-a cheie cu tot cu soc tras ... nu era inecata nu nimic apoi a mers relativ bn dar nu mai tine relantiul daca o scot din viteza moare ce este de facut ...
carburator carfil 32irm2a cu set uis si turbinorare + elica uneva scrie ca daca ai asta se scoate duza de pe furtun
cea de pe furtunul care vine de la teu la carburator asa numitu teu cu muci .. \
sa fie din cauza duzei ? toata vara pan acu a mers bine
in benzina i-am pus acum cand am vazut ca nu merge bn 400 ml de alcool tehnic de 90 grade
neajiji
23 Jan 2010, 22:33
In primul rand pune-i carton in fata carburatorului, pe frigurile astea apare jivrajul. Dupa ce ai mers juma de ora cu masina tot nu mai tine relantiul?
krapcarasu
23 Jan 2010, 22:41
filtru de aer dat pe iarna si rabdare, pana nu se incalzeste cat de cat e normal sa mearga mai greu, o mai tii din soc, acceleratie
PH-06-BOA
23 Jan 2010, 22:43
Si in fata carburatorului, ca elicea tot in el bate, si nu e chiar cald. Umezeala sporita din atmosfera si condensul scos pe epurator, face ghiata in difuzor. Da la o parte furtunul de la epurator si vezi de mai face.
pirvumark
24 Jan 2010, 09:28
pai pe frigurile astea e normal sa dureze pana sta singura la relantiu fara probleme.
eu o tin din acceleratie pana trece apa de 60 de grade,
ca daca iau piciorul de pe acceeratie, merge crek la 600 de rotatii . merge rotund dar o simti ca e gatuita.
eu mi-am facut acceleratie de mana si nu mai am probleme.
laurentiu.bruma
24 Jan 2010, 10:09
o tin pana ajunge la temperatula pe la vreo 60 grade 70 si merg cu ea dar cand o scot din viteza moare motoru
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.