Tocmai ce m-am intors de la RAR unde am fost sa ma informez care sunt pasii legali pentru a-mi trece in legalitate masina. Multumita unui dobitoc de acolo m-am intors fara sa aflu nimic si cu un pachet de nervi. Angajatul de acolo mi-a inchis ghiseul in fata, chiar daca eu mai voiam sa il intreb si altceva.
Masina in carte are motorul original de 1.8(carburator), dar sub capota se afla unul de 1.6(injectie).
Ma gandeam sa omologhez motorul asta pentru taxele mici, asa ca am fost la RAR sa ii intreb cat ma costa. Prima data respectivul angajat mi-a zis ca nu intelege ce am facut si pe urma imi raspunde sec "7 milioane" si imi inchide ghiseul.
As mai fi vrut sa il intreb cate ceva, de exemplu mie mi se pare ca ar trebui sa omologhez si schimbarea de culoare; in carte masina este GRI iar eu am vopsit-o ALBA.
Masina este pe numele celui de la care am cumparat-o si as fi vrut sa o trec pe numele meu.
Cum astea doua probleme nu sunt suficiente, adaug si un condiment special: masina nu are ITP si pana in martie as vrea sa i-l fac.
Ca o paranteza, dupa ce am ajuns acasa am sunat la RAR si i-am intrebat cat ma costa sa omologhez motorul de 1.6. Am primit un alt raspuns decat cel de la angajatul care mi-a inchis ghiseul in nas si anume ca "NU SE POATE OMOLOGA".
Am ajuns intr-un punct in care nu mai stiu ce sa fac.
Eu as fi vrut sa am masina pe numele meu, dar daca trebuie sa platesc foarte mult pentru a-mi scoate carte noua ma las pagubas. Am inteles ca ar costa 7 milioane sa scoti carte noua.
Acum 2 ani costa 3 milioane.
Am inteles ca se poate face ITP la masina fara ca aceasta sa fie pe numele meu.
Daca da, oare pot sa iau ITP-ul la ea daca nu corespunde nici la motor si nici la culoare? Ca solutii alternative exista bani pentru ITP, exista masina gri pentru pozat...
Daca as vrea sa ii fac ITP urmand toti pasii legali, normal ar fi ca cei de la statia ITP sa ma trimita la RAR pentru a-mi omologa culoarea si motorul.
Cat ma costa aceste 2 operatiuni?
Poate cineva sa ma ajute?